Onko kukaan kyseisen lelun palauttaneista saanut uuden jo tilalle?
Ärrän pehmokoira
7
621
Vastaukset
- -tipi-
ole kuulunut koiraa takaisin. Sanoivat että menee kuukausia... Mielenkiinnolla odotan saako uutta koiraa ollenkaan.
- tuli
tänään just samanlainen bulldog postissa. Kaipa ovat vaihtaneet...
- on jo tullut
meille on jo tullut kaikki kolme (erilaiset) vaihtoon mennyttä koiraa. Tulivat n. 2 viikkoa sitten.
Kun vein ne ärrälle, niin sanoi, että he keräävät ensin isomman läjän niitä vaihdettavia koiria ja vasta sitten lähettävät sinne vaihtoon ja mainitsi myös että voi mennä kuukausikin ennen kuin tulee uudet.
Ja näin mun mielestä menikin, kuukausi tai ylikin. - unelmavävy72
On tullu uusi tilalle :) sen verran meni aikaa että kerettiin kyllä jo pojan kans unohtaa koko koira..
Perjantaina uusi koira tuli postissa :) Meni melkein puolitoista kuukautta ennenkuin se löysi tiensä kotiin.
- eitullut
kauan kestää...lupasivat parissa viikossa mutta yli kuukausi mennyt. Lapset odottaa koiraansa, on selittämistä lapsille, että ruuhkaa on postittamisessa. Kannattaa antaa palautetta R-kioskin nettisivun kautta, jos se jouduttaisi asiaa. Olen niin ärtynyt koko Ärrän touhuun. Ensin myydään myrkkyä ja sitten ei saada asiaa hoidettua kuntoon.
- Bulldog n. 3 viikkoa
eitullut kirjoitti:
kauan kestää...lupasivat parissa viikossa mutta yli kuukausi mennyt. Lapset odottaa koiraansa, on selittämistä lapsille, että ruuhkaa on postittamisessa. Kannattaa antaa palautetta R-kioskin nettisivun kautta, jos se jouduttaisi asiaa. Olen niin ärtynyt koko Ärrän touhuun. Ensin myydään myrkkyä ja sitten ei saada asiaa hoidettua kuntoon.
sitten. Koiran nenä oli kuitenkin jonkun pahalta haisevan jauheen peitossa, sitä pursui nenän ompeleen alta. Soitin R-kioskin nettisivulla ilmoitettuun numeroon, käskivät heittää lelun roskikseen ja laittavat uuden tilalle. Se tulikin muistaakseni kolmessa päivässä.
Uusi koira ei pöllynnyt eikä haissut. Lapsi kyllä ihmetteli jauhoista ja pahanhajuista koiraa..Mitä lie ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893774- 252126
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871594PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3491508Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151149- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926