Ruokapaikat Playa Del Carmen

Oliskos jollain Hyviä Ruokapaikkoja suositella Playa Del Carmenissa lähdössä 16.11.2008 !

t. Pekka

4

2106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katukeittiö

Ainakin poikkeavat kävelykadun raflijen tarjonnasta.

• hate

Siellähän on satoja ruokapaikkoja,mutta yksi jäi minulle mieleen YAXCHE MAYA CUISINE viihtyisä paikka th.5 ja th.10 varrella muistaakseni.

• hmmmm

Olimme perheen kanssa vuosi sitten kahden viikon matkalla tuolla ja löysimme ihan ravintolan jossa kävimme useana iltana syömässä.Tunnelmallinen paikka ja hyvä palvelu.Ravintola oli Blue Lobster 5 Avenuella 4-6 Callen välissä.Sieltä löytyi myös liharuokia vaikka onkin kalaravintolan nimellä.Lapset viihtyivät myös ja ruoka maistui.Mukavaa matkaa!

• salaisuutemme

ns. vitoskadulla on mieletön määrä erilaisia ravintoloita ja niiden hinnoittelu vaihtelee todella paljon. Mm.margaritan hinta saattoi vaihdella 30 - 150 peson välillä. 150pesoa on vajaat 10e. Samoin ruokien hinnat olivat tosi kovat joissakin paikoissa. "lisäharmia" tuo jokapaikassa pyörivät beessame muchon soittajat. Montakohan kertaa sitä parinviikon aikana kuuli..

Tämä linkin rannalla oleva ravintola La Tarraya on lie Carmenin vanhin ravintola, joka on perustettu 60-luvulla. Täällä ruoka ja varsinkin kalaruoka on aivan loistavaa. Kaiken lisäksi paikan hintataso on poskettoman edullinen verrattuna vitoskadun kiskuripaikkoihin. Ravintolassa käy myös paljon paikallisia.

Tämä ei tosin varmaan sinua auttanut, mutta ehkä jotain muuta matkailijaa.

http://community.iexplore.com/planning/journalEntryDining.asp?JournalID=52083&EntryID=30068&n=La Tarraya

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51