Ei vielä kiikkustuoliin....

Niinhän se on, että päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet ne vierivät jatkuvasti eteenpäin ja me ihmiset matkaamme siinä samassa junassa mukana. Aika kuluu ja joskus todellakin tuntuu, että " tässäkö tää nyt sitten oli" eli nuoruus on ohitettu, aikuisuus vilisee silmissä, keski-ikä on nyt ja tässä ja sitten se vanhuus..mutta, mutta , ei ihan vielä, eihän, sillä kyllä se niin on, että ihminen on niin vanha kuin haluaa olla ja turha sitä on valittaa ikäänsä, se on vain numero ja piste!!
Elämää on ja sitä tulee ja meidän vain pitää muistaa elää omaa elämäämme omalal tavallamme oikein ja kunnolla ja kukas muukaan meidän elämäämme osaisi elää niin kuin me itse - ei kukaan!!
Natitaan ja eletään rohkeasti, ja ollaan ihmisiksi, sillä meillä on vain ja ainoastaan tämä yksi elämä!

7

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasi samalla linjalla. Mitään ei tule katumaan sitten joskus niin katkerasti kuin tekemättä jättämisiään.

• Tuossahan se oli, täydellisesti.

Ja jokaisessa ajassa on hyvät ja huonot puolet :)

• Täti puskasta

minulla on ollut kiikkustuoli kohta 20v.
      Ostin sen kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi, olin silloin tosi nuori mummoksi,,,,,paljon alle nelikymmppinen, nuorihan oon vieläkin.
      Kaikki pienokaiset olen siinä kiikutellut.
      Nyt kiikkuttelen siinä vuoden-ikäistä neljännessäpolvessa. Paljon on tapahtunut iloisia asioita 20 vuodessa.
      Kiikkustuoli on edelleenki, enkä luovu siitä vaik harvoin siinä nykyisin istunki.
      Pitkään saan olla ikäni puolesta vielä 50 palstalaisena.

• tässä on vielä niin paljon mukavaa tekemistä, ettei sitä nyt vielä kiikkustuoliin jouda.
      Toisaalta, se kiikkustuoli on niin mukava paikka iltasella istua ja rentoutua sen kaiken mukavan tekemisen jälkeen, että sellanen pitää kyllä hommata, nyt kun sille olisi jopa tilaa.

• Nimetön

iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!

• Nimetön kirjoitti:

iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!

se ole, iästä kiinni. Raskaana en ole enkä enään ihan vauvakaan mutta muuten rentouttava istumapaikka
        ei olisi pahitteeksi. Minä kyllä haluan sellaisen kiikkustuolin, joka keinuu sellaisen kaarevan telineen päällä. Ei haittaa maton reunat eikä koiran tassut keinumista.

• mimmimus

on se aika missä eletään,vankasti sitä mieltä ja ainut aika mitä voi "hallita" edes pienessä määrin vaikka sitten kiikkustuolilla ympäri;D

Naatitaan vaan..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      909
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    8. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      712
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      698
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe