Niinhän se on, että päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet ne vierivät jatkuvasti eteenpäin ja me ihmiset matkaamme siinä samassa junassa mukana. Aika kuluu ja joskus todellakin tuntuu, että " tässäkö tää nyt sitten oli" eli nuoruus on ohitettu, aikuisuus vilisee silmissä, keski-ikä on nyt ja tässä ja sitten se vanhuus..mutta, mutta , ei ihan vielä, eihän, sillä kyllä se niin on, että ihminen on niin vanha kuin haluaa olla ja turha sitä on valittaa ikäänsä, se on vain numero ja piste!!
Elämää on ja sitä tulee ja meidän vain pitää muistaa elää omaa elämäämme omalal tavallamme oikein ja kunnolla ja kukas muukaan meidän elämäämme osaisi elää niin kuin me itse - ei kukaan!!
Natitaan ja eletään rohkeasti, ja ollaan ihmisiksi, sillä meillä on vain ja ainoastaan tämä yksi elämä!
Ei vielä kiikkustuoliin....
7
581
Vastaukset 7
kanssasi samalla linjalla. Mitään ei tule katumaan sitten joskus niin katkerasti kuin tekemättä jättämisiään.
Tuossahan se oli, täydellisesti.
Ja jokaisessa ajassa on hyvät ja huonot puolet :)- Täti puskasta
minulla on ollut kiikkustuoli kohta 20v.
Ostin sen kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi, olin silloin tosi nuori mummoksi,,,,,paljon alle nelikymmppinen, nuorihan oon vieläkin.
Kaikki pienokaiset olen siinä kiikutellut.
Nyt kiikkuttelen siinä vuoden-ikäistä neljännessäpolvessa. Paljon on tapahtunut iloisia asioita 20 vuodessa.
Kiikkustuoli on edelleenki, enkä luovu siitä vaik harvoin siinä nykyisin istunki.
Pitkään saan olla ikäni puolesta vielä 50 palstalaisena. tässä on vielä niin paljon mukavaa tekemistä, ettei sitä nyt vielä kiikkustuoliin jouda.
Toisaalta, se kiikkustuoli on niin mukava paikka iltasella istua ja rentoutua sen kaiken mukavan tekemisen jälkeen, että sellanen pitää kyllä hommata, nyt kun sille olisi jopa tilaa.- Nimetön
iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!
Nimetön kirjoitti:
iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!
se ole, iästä kiinni. Raskaana en ole enkä enään ihan vauvakaan mutta muuten rentouttava istumapaikka
ei olisi pahitteeksi. Minä kyllä haluan sellaisen kiikkustuolin, joka keinuu sellaisen kaarevan telineen päällä. Ei haittaa maton reunat eikä koiran tassut keinumista.
- mimmimus
on se aika missä eletään,vankasti sitä mieltä ja ainut aika mitä voi "hallita" edes pienessä määrin vaikka sitten kiikkustuolilla ympäri;D
Naatitaan vaan..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398