Niinhän se on, että päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet ne vierivät jatkuvasti eteenpäin ja me ihmiset matkaamme siinä samassa junassa mukana. Aika kuluu ja joskus todellakin tuntuu, että " tässäkö tää nyt sitten oli" eli nuoruus on ohitettu, aikuisuus vilisee silmissä, keski-ikä on nyt ja tässä ja sitten se vanhuus..mutta, mutta , ei ihan vielä, eihän, sillä kyllä se niin on, että ihminen on niin vanha kuin haluaa olla ja turha sitä on valittaa ikäänsä, se on vain numero ja piste!!
Elämää on ja sitä tulee ja meidän vain pitää muistaa elää omaa elämäämme omalal tavallamme oikein ja kunnolla ja kukas muukaan meidän elämäämme osaisi elää niin kuin me itse - ei kukaan!!
Natitaan ja eletään rohkeasti, ja ollaan ihmisiksi, sillä meillä on vain ja ainoastaan tämä yksi elämä!
Ei vielä kiikkustuoliin....
7
543
Vastaukset
kanssasi samalla linjalla. Mitään ei tule katumaan sitten joskus niin katkerasti kuin tekemättä jättämisiään.
Tuossahan se oli, täydellisesti.
Ja jokaisessa ajassa on hyvät ja huonot puolet :)- Täti puskasta
minulla on ollut kiikkustuoli kohta 20v.
Ostin sen kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi, olin silloin tosi nuori mummoksi,,,,,paljon alle nelikymmppinen, nuorihan oon vieläkin.
Kaikki pienokaiset olen siinä kiikutellut.
Nyt kiikkuttelen siinä vuoden-ikäistä neljännessäpolvessa. Paljon on tapahtunut iloisia asioita 20 vuodessa.
Kiikkustuoli on edelleenki, enkä luovu siitä vaik harvoin siinä nykyisin istunki.
Pitkään saan olla ikäni puolesta vielä 50 palstalaisena. tässä on vielä niin paljon mukavaa tekemistä, ettei sitä nyt vielä kiikkustuoliin jouda.
Toisaalta, se kiikkustuoli on niin mukava paikka iltasella istua ja rentoutua sen kaiken mukavan tekemisen jälkeen, että sellanen pitää kyllä hommata, nyt kun sille olisi jopa tilaa.- Nimetön
iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!
Nimetön kirjoitti:
iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!
se ole, iästä kiinni. Raskaana en ole enkä enään ihan vauvakaan mutta muuten rentouttava istumapaikka
ei olisi pahitteeksi. Minä kyllä haluan sellaisen kiikkustuolin, joka keinuu sellaisen kaarevan telineen päällä. Ei haittaa maton reunat eikä koiran tassut keinumista.
- mimmimus
on se aika missä eletään,vankasti sitä mieltä ja ainut aika mitä voi "hallita" edes pienessä määrin vaikka sitten kiikkustuolilla ympäri;D
Naatitaan vaan..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2293769S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi43208Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622324Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411753Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651633- 1051387
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva101226Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511094LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO
Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K661057