Ei vielä kiikkustuoliin....

Niinhän se on, että päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet ne vierivät jatkuvasti eteenpäin ja me ihmiset matkaamme siinä samassa junassa mukana. Aika kuluu ja joskus todellakin tuntuu, että " tässäkö tää nyt sitten oli" eli nuoruus on ohitettu, aikuisuus vilisee silmissä, keski-ikä on nyt ja tässä ja sitten se vanhuus..mutta, mutta , ei ihan vielä, eihän, sillä kyllä se niin on, että ihminen on niin vanha kuin haluaa olla ja turha sitä on valittaa ikäänsä, se on vain numero ja piste!!
Elämää on ja sitä tulee ja meidän vain pitää muistaa elää omaa elämäämme omalal tavallamme oikein ja kunnolla ja kukas muukaan meidän elämäämme osaisi elää niin kuin me itse - ei kukaan!!
Natitaan ja eletään rohkeasti, ja ollaan ihmisiksi, sillä meillä on vain ja ainoastaan tämä yksi elämä!

7

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasi samalla linjalla. Mitään ei tule katumaan sitten joskus niin katkerasti kuin tekemättä jättämisiään.

• Tuossahan se oli, täydellisesti.

Ja jokaisessa ajassa on hyvät ja huonot puolet :)

• Täti puskasta

minulla on ollut kiikkustuoli kohta 20v.
      Ostin sen kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi, olin silloin tosi nuori mummoksi,,,,,paljon alle nelikymmppinen, nuorihan oon vieläkin.
      Kaikki pienokaiset olen siinä kiikutellut.
      Nyt kiikkuttelen siinä vuoden-ikäistä neljännessäpolvessa. Paljon on tapahtunut iloisia asioita 20 vuodessa.
      Kiikkustuoli on edelleenki, enkä luovu siitä vaik harvoin siinä nykyisin istunki.
      Pitkään saan olla ikäni puolesta vielä 50 palstalaisena.

• tässä on vielä niin paljon mukavaa tekemistä, ettei sitä nyt vielä kiikkustuoliin jouda.
      Toisaalta, se kiikkustuoli on niin mukava paikka iltasella istua ja rentoutua sen kaiken mukavan tekemisen jälkeen, että sellanen pitää kyllä hommata, nyt kun sille olisi jopa tilaa.

• Nimetön

iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!

• Nimetön kirjoitti:

iästä kiinni,ei suinkaan!Keinunta helpottaa esim. raskaana olevia,nukuttaa vauvat, vahvistaa alavatsalihaksia ja rentouttaa muutenkin.varsinkin jos käytettävissä on aito Nakkilalainen!

se ole, iästä kiinni. Raskaana en ole enkä enään ihan vauvakaan mutta muuten rentouttava istumapaikka
        ei olisi pahitteeksi. Minä kyllä haluan sellaisen kiikkustuolin, joka keinuu sellaisen kaarevan telineen päällä. Ei haittaa maton reunat eikä koiran tassut keinumista.

• mimmimus

on se aika missä eletään,vankasti sitä mieltä ja ainut aika mitä voi "hallita" edes pienessä määrin vaikka sitten kiikkustuolilla ympäri;D

Naatitaan vaan..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      163
      3204
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      501
      2665
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      37
      1427
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1359
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1201
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      1109
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      1018
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      120
      998
    9. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      47
      996
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      35
      911
    Aihe