Skype ja puhelinnumerolinkit

K.Kaapo

Nyt kun olen asentanut Skypen koneeseeni, niin kaikki weppilinkit, joissa näkyy puhelinnumero viittaavat nyt Skypeen. Eli en näe enää esim. firman puheliluettelosta työkavereiden numeroita enkä esim. Fonecta Finderista numeroita, koska selaimessa näkyvät puhelinnumerot muuttuvat jonkinlaiseksi Skype-linkiksi (linkissä Suomen lippu ja muutama eka numero puhelinnumerosta).

Ärsyttää, kun ei voi mistään luettelosta enää etsiä puhelinnumeroita!!! Skypen poistamalla tuosta ihanasta(?) ominaisuudesta pääsee varmaan eroon, mutta täytyy olla joku helpompikin keino. Mikä se on?

18

5908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellovi

käytät Firefoxia,poista Skype extension lisäosa käytöstä.

• K.Kaapo

Ei, kyllä mä IE 6:ta käytän.

• K.Kaapo

Osoitteesa http://grabmyfiles.com/public/view/full/151 näkyy esimerkki miten puhelinnumerot näkyvät. Jostain syystä osa numeroista näkyy tuolla sivulla normaalisti ja osa näkyy jonain skype-linkkinä, jota klikkaamalla skype soittaa siihen. Tässä sivulla numerot näkyvät jostain syystä kokonaan. Fonecta finderissa ja firman puhelinluettelossa numeroista näkyy Suomen lipun jälkeen vain muutama eka numero.

Milläs tavalla teillä muilla näkyy tuo sivu http://www.fujitsu.com/fi/contact/ josta tuo mun scren shot on?

• jellovi
        K.Kaapo kirjoitti:

Osoitteesa http://grabmyfiles.com/public/view/full/151 näkyy esimerkki miten puhelinnumerot näkyvät. Jostain syystä osa numeroista näkyy tuolla sivulla normaalisti ja osa näkyy jonain skype-linkkinä, jota klikkaamalla skype soittaa siihen. Tässä sivulla numerot näkyvät jostain syystä kokonaan. Fonecta finderissa ja firman puhelinluettelossa numeroista näkyy Suomen lipun jälkeen vain muutama eka numero.

Milläs tavalla teillä muilla näkyy tuo sivu http://www.fujitsu.com/fi/contact/ josta tuo mun scren shot on?

yläpuolella olevaa "skype123"merkkiä kun klikkaat hiiren oikealla ja poistat niin pitäisi korjaantua.

• K.Kaapo
        jellovi kirjoitti:

yläpuolella olevaa "skype123"merkkiä kun klikkaat hiiren oikealla ja poistat niin pitäisi korjaantua.

Loistavaa! Suuret kiitokset avusta.

• Sama ongelma
        jellovi kirjoitti:

Minulla on skypen viimeisin versio, enkä mistään löydä mainitsemaasi osoiterivin "skype123" -merkkiä. Mistä sen löydän?

• jellovi
        Sama ongelma kirjoitti:

Minulla on skypen viimeisin versio, enkä mistään löydä mainitsemaasi osoiterivin "skype123" -merkkiä. Mistä sen löydän?

osoiterivin oikeasta päästä.

• Sama ongelma
        jellovi kirjoitti:

osoiterivin oikeasta päästä.

Kiitos nopeasta avusta!

• ...on
        Sama ongelma kirjoitti:

Kiitos nopeasta avusta!

IE8 ja tuolla työkalut valikossa kohta "Skype add-on for Internet Explorer" sitä kun klikkaa tulee esiin ruutu "Poista Skype add-on for Internet Explorer" sitä kun klikkaa niin ohjelma (ja ongelma) poistuu....

• on...
        Sama ongelma kirjoitti:

Kiitos nopeasta avusta!

IE8 ja tuolla työkalut valikossa kohta"Skype add-on for Internet Explorer" ja siellä nappula"Poista Skype add-on for Internet Explorer"sitä kun klikkaa niin ohjelma(ja ongelma)poistuu...

• Ekkendal
        on... kirjoitti:

IE8 ja tuolla työkalut valikossa kohta"Skype add-on for Internet Explorer" ja siellä nappula"Poista Skype add-on for Internet Explorer"sitä kun klikkaa niin ohjelma(ja ongelma)poistuu...

Minulla on uusin Skype-versio ja sama ongelma kuin edellisillä. En löydä Skypen asetuksista
        mitään kohtaa, jossa voisi poistaa kiusalliset internetissä näkyvät "puhelinnumerolinkit".
        Auttakaa, kiitos.

• ..huhhhhh
        Ekkendal kirjoitti:

Minulla on uusin Skype-versio ja sama ongelma kuin edellisillä. En löydä Skypen asetuksista
        mitään kohtaa, jossa voisi poistaa kiusalliset internetissä näkyvät "puhelinnumerolinkit".
        Auttakaa, kiitos.

Kts. aikaisempia vastauksia, sieltä löytyy ohje.

• Tumpelo täti

löydän tuon Skype extension -lisäosan? Käytän siis Firefoxia ja olen aivan tympääntynyt noihin puhelinnumeroihin!

• 191
        Tumpelo täti kirjoitti:

löydän tuon Skype extension -lisäosan? Käytän siis Firefoxia ja olen aivan tympääntynyt noihin puhelinnumeroihin!

Työkalut - asetukset - yleiset - hallinnoi lisäosia ja poista skype.

• se toinen tumpelo
        ..huhhhhh kirjoitti:

Kts. aikaisempia vastauksia, sieltä löytyy ohje.

Mulla on IE8. Työkaluista löytyy PUOLIKAS ikkuna Skype add-on for Internet Explorerin takaa (ei saa suurennettua), jossa on kyllä mahdollisuus poistaa rasti kohdasta "Kytke numeroiden korostus päälle", mutta ei löydy näppylää jolla sen voisi vahvistaa. Ylärivissä kyllä näkyy osa sanaa "Näyt", jota painamalla ikkuna sulkeutuu, mutta edelleen on rasti numeroiden korostuksessa. Myöskään enter ei auta. Millä saan vahvistettua muutoksen?

• tinttarallaatuutaa
        jellovi kirjoitti:

KIITOS! Ja taas jaksaa surffata :)

• ei tekniikan ihmelap

minulta oli itsestään hävinnyt skype,mistä etsiä en osaa kun ihmetellä.On olemassa ohjaavaan itse "korjaust ohjatusti voisiko joku auttaa tumpeloa.

• kutliu

0469002199 solita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135