Skype ja puhelinnumerolinkit

K.Kaapo

Nyt kun olen asentanut Skypen koneeseeni, niin kaikki weppilinkit, joissa näkyy puhelinnumero viittaavat nyt Skypeen. Eli en näe enää esim. firman puheliluettelosta työkavereiden numeroita enkä esim. Fonecta Finderista numeroita, koska selaimessa näkyvät puhelinnumerot muuttuvat jonkinlaiseksi Skype-linkiksi (linkissä Suomen lippu ja muutama eka numero puhelinnumerosta).

Ärsyttää, kun ei voi mistään luettelosta enää etsiä puhelinnumeroita!!! Skypen poistamalla tuosta ihanasta(?) ominaisuudesta pääsee varmaan eroon, mutta täytyy olla joku helpompikin keino. Mikä se on?

18

5895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellovi

      käytät Firefoxia,poista Skype extension lisäosa käytöstä.

      • K.Kaapo

        Ei, kyllä mä IE 6:ta käytän.


      • K.Kaapo

        Osoitteesa http://grabmyfiles.com/public/view/full/151 näkyy esimerkki miten puhelinnumerot näkyvät. Jostain syystä osa numeroista näkyy tuolla sivulla normaalisti ja osa näkyy jonain skype-linkkinä, jota klikkaamalla skype soittaa siihen. Tässä sivulla numerot näkyvät jostain syystä kokonaan. Fonecta finderissa ja firman puhelinluettelossa numeroista näkyy Suomen lipun jälkeen vain muutama eka numero.

        Milläs tavalla teillä muilla näkyy tuo sivu http://www.fujitsu.com/fi/contact/ josta tuo mun scren shot on?


      • jellovi
        K.Kaapo kirjoitti:

        Osoitteesa http://grabmyfiles.com/public/view/full/151 näkyy esimerkki miten puhelinnumerot näkyvät. Jostain syystä osa numeroista näkyy tuolla sivulla normaalisti ja osa näkyy jonain skype-linkkinä, jota klikkaamalla skype soittaa siihen. Tässä sivulla numerot näkyvät jostain syystä kokonaan. Fonecta finderissa ja firman puhelinluettelossa numeroista näkyy Suomen lipun jälkeen vain muutama eka numero.

        Milläs tavalla teillä muilla näkyy tuo sivu http://www.fujitsu.com/fi/contact/ josta tuo mun scren shot on?

        yläpuolella olevaa "skype123"merkkiä kun klikkaat hiiren oikealla ja poistat niin pitäisi korjaantua.


      • K.Kaapo
        jellovi kirjoitti:

        yläpuolella olevaa "skype123"merkkiä kun klikkaat hiiren oikealla ja poistat niin pitäisi korjaantua.

        Loistavaa! Suuret kiitokset avusta.


      • Sama ongelma
        jellovi kirjoitti:

        yläpuolella olevaa "skype123"merkkiä kun klikkaat hiiren oikealla ja poistat niin pitäisi korjaantua.

        Minulla on skypen viimeisin versio, enkä mistään löydä mainitsemaasi osoiterivin "skype123" -merkkiä. Mistä sen löydän?


      • jellovi
        Sama ongelma kirjoitti:

        Minulla on skypen viimeisin versio, enkä mistään löydä mainitsemaasi osoiterivin "skype123" -merkkiä. Mistä sen löydän?

        osoiterivin oikeasta päästä.


      • Sama ongelma
        jellovi kirjoitti:

        osoiterivin oikeasta päästä.

        Kiitos nopeasta avusta!


      • ...on
        Sama ongelma kirjoitti:

        Kiitos nopeasta avusta!

        IE8 ja tuolla työkalut valikossa kohta "Skype add-on for Internet Explorer" sitä kun klikkaa tulee esiin ruutu "Poista Skype add-on for Internet Explorer" sitä kun klikkaa niin ohjelma (ja ongelma) poistuu....


      • on...
        Sama ongelma kirjoitti:

        Kiitos nopeasta avusta!

        IE8 ja tuolla työkalut valikossa kohta"Skype add-on for Internet Explorer" ja siellä nappula"Poista Skype add-on for Internet Explorer"sitä kun klikkaa niin ohjelma(ja ongelma)poistuu...


      • Ekkendal
        on... kirjoitti:

        IE8 ja tuolla työkalut valikossa kohta"Skype add-on for Internet Explorer" ja siellä nappula"Poista Skype add-on for Internet Explorer"sitä kun klikkaa niin ohjelma(ja ongelma)poistuu...

        Minulla on uusin Skype-versio ja sama ongelma kuin edellisillä. En löydä Skypen asetuksista
        mitään kohtaa, jossa voisi poistaa kiusalliset internetissä näkyvät "puhelinnumerolinkit".
        Auttakaa, kiitos.


      • ..huhhhhh
        Ekkendal kirjoitti:

        Minulla on uusin Skype-versio ja sama ongelma kuin edellisillä. En löydä Skypen asetuksista
        mitään kohtaa, jossa voisi poistaa kiusalliset internetissä näkyvät "puhelinnumerolinkit".
        Auttakaa, kiitos.

        Kts. aikaisempia vastauksia, sieltä löytyy ohje.


      • Tumpelo täti

        löydän tuon Skype extension -lisäosan? Käytän siis Firefoxia ja olen aivan tympääntynyt noihin puhelinnumeroihin!


      • 191
        Tumpelo täti kirjoitti:

        löydän tuon Skype extension -lisäosan? Käytän siis Firefoxia ja olen aivan tympääntynyt noihin puhelinnumeroihin!

        Työkalut - asetukset - yleiset - hallinnoi lisäosia ja poista skype.


      • se toinen tumpelo
        ..huhhhhh kirjoitti:

        Kts. aikaisempia vastauksia, sieltä löytyy ohje.

        Mulla on IE8. Työkaluista löytyy PUOLIKAS ikkuna Skype add-on for Internet Explorerin takaa (ei saa suurennettua), jossa on kyllä mahdollisuus poistaa rasti kohdasta "Kytke numeroiden korostus päälle", mutta ei löydy näppylää jolla sen voisi vahvistaa. Ylärivissä kyllä näkyy osa sanaa "Näyt", jota painamalla ikkuna sulkeutuu, mutta edelleen on rasti numeroiden korostuksessa. Myöskään enter ei auta. Millä saan vahvistettua muutoksen?


      • tinttarallaatuutaa
        jellovi kirjoitti:

        yläpuolella olevaa "skype123"merkkiä kun klikkaat hiiren oikealla ja poistat niin pitäisi korjaantua.

        KIITOS! Ja taas jaksaa surffata :)


    • ei tekniikan ihmelap

      minulta oli itsestään hävinnyt skype,mistä etsiä en osaa kun ihmetellä.On olemassa ohjaavaan itse "korjaust ohjatusti voisiko joku auttaa tumpeloa.

    • kutliu

      0469002199 solita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe