parin viikon päästä pikaloma prahassa, ollaan to-iltana perillä ja su-päivällä lähdetään jo kotiin. etukäteen pitäisi siis ottaa selville mitä ei ehdottomasti saa missata.
aluksi pitäisi selvittää miten päästään hotellille joka sijaitsee vanhan kaupungin aukiolla(hotel rott). onko järkeä maksaa taksista vai pääseekö bussilla yhtä helposti?
mitenkäs tuo hintataso menee, paljonko on esim. 100kr...?
jostain päin löytynee turistikierrosajelu, paljon kun ei aikaa ole ja tarkoitus on lähteä lepäilemään, ei niinkään koluamaan uutta ihanaa paikkaa. kuitenkin jotain prahasta olisi kiva nähdä.
jos jotain muuta tulee mieleen ajankohtana 20-23-11 niin otan tietoja kiitollisena vastaan!
lentokentältä vanhaan kaupunkiin ja muita vinkkejä
3
1846
Vastaukset
- sibyllavon
pääsee hyvin bussilla metroasemalle, mistä metrolla hotellin lähelle. Ei maksa paljon. Itse pidin Petrinin kukkulalla olevasta mini Eiffeltornista, josta aukeaa hyvät näkymät. Torniin on kiivettävä.
- Zizkov
JOs paljon matkarahaa, ota taksi. Itse menen bussilla/metrolla edullisesti sekä vaivattomasti.
Ehdottaisin että luet esim Mondon Praha oppaan josta löytyy hyvät tärpit.
Itse pidän Letna puistosta josta upeat näkymät. Ja Zizkovin tv-tornista aivan mahtavat näkymät.
Ja mun mielestä mukava kokemus oli Staropramenin olut-tehdas maistiaisineen. JA pitäähän sitä Kaarlen silta kävellä päästä päähän
- santtuunttu
Lentokentältä(lentokentän) taxi maksaa 1150 korunaa eli n.37 euroa edestakainen matka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162