Nelosluokan alkio..?

Nitaliina

Tänään siirrettiin siis yksi nelosluokan alkio, 10-soluinen ilmeisesti. Lääkäri vakuutti, että tuo kolmos-nelosluokka on tosi hyvä. Kuulostaa vaan mun korvaan vähän heikolta, mutta toivotaan parasta sitten.

Onko jollain kokemuksia 4-lk:n alkiolla onnistumisesta? Tai sitten kymppisoluisella? Luin jostain, että mitä aikasemmin alkio pääsis kohtuun köllimään, niin sen parempi. Meidän alkioita viljeltiin yksi ylimääränen päivä, koska punktio sattui silloin loppukesästä perjantaille.

Ei muutakuin jännäämään taas..

10

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nitaliina

      Kukaan ei siis ole onnistunut tai tunne ketään, joka olisi onnistunut nelosluokan alkiolla? Kivakiva.

      Minä ja pallero aiotaan sitten olla ensimmäiset!

      • helia

        MOI!
        Mulla sanottiin, että kuusisoluinenkin (en tiedä luokkaa) on hyvä alkio.


      • ..................,,,,,,,,,...

        Semppiä!! Yritä jaksaa vain toivoa!
        Tuntuu kun näitä juttuja täällä lukee ettei tuolla ole raskauden jatkumisen tai raskaaksi tulemisen kannalta aina niin merkitystä!
        Sen tiedän että 3 ja 4 luokan alkioita laitetaan takaisin ja molemmat voivat jatkaa kehitystään. Nuo alkiot ovat välillä käsittämättömän sinnikkäitä"persoonia" (: Sitten myö usein käy niin ettei 1 tai 2 luokan alkiot kiinnity, niin on käynyt minulla.
        Alkiolla on tuossa alussa myös sellainen juttu että korjaavat itseään jos niin voi sanoa ja aivan täydellisiä vauvoja niistä tulee aikanaan.
        Siksihän myös 4 luokan alkioita laitetaan takaisin kun niillä on MAHDOLLISUUS alkaa raskaus. Luota vain lääkäriisi..
        Monennenko pv alkio oli?
        1 pv=4 soluinen. 2 pv= 8 soluonen ja aina tuplaa joka päivä.
        En ole täällä käynyt pariin päivää lueskelemassa, ja olen pahoillani että olet jäänyt vaille vastausta..kun nämä kaikki jutut on meille niin tosi tärkeitä..
        Omakin elämä tuntuu pyörivän aika paljpn näiden samojen juttujen pohtimiseen (:
        Itse olen menossa ensiviikolla 2 Ivf punktioon.
        Ja toioveet taas korkealla, mutta pettymään olen varautunut, se isku on varmaa joka kerran yhtä raskas kun ei onnistukaan raskautumaan.
        Semppiä sinulle ja tule kertomaan kuinka teille kävi..olen "hengessä mukana" ja toivon että plussaat...


      • Nitaliina
        ..................,,,,,,,,,... kirjoitti:

        Semppiä!! Yritä jaksaa vain toivoa!
        Tuntuu kun näitä juttuja täällä lukee ettei tuolla ole raskauden jatkumisen tai raskaaksi tulemisen kannalta aina niin merkitystä!
        Sen tiedän että 3 ja 4 luokan alkioita laitetaan takaisin ja molemmat voivat jatkaa kehitystään. Nuo alkiot ovat välillä käsittämättömän sinnikkäitä"persoonia" (: Sitten myö usein käy niin ettei 1 tai 2 luokan alkiot kiinnity, niin on käynyt minulla.
        Alkiolla on tuossa alussa myös sellainen juttu että korjaavat itseään jos niin voi sanoa ja aivan täydellisiä vauvoja niistä tulee aikanaan.
        Siksihän myös 4 luokan alkioita laitetaan takaisin kun niillä on MAHDOLLISUUS alkaa raskaus. Luota vain lääkäriisi..
        Monennenko pv alkio oli?
        1 pv=4 soluinen. 2 pv= 8 soluonen ja aina tuplaa joka päivä.
        En ole täällä käynyt pariin päivää lueskelemassa, ja olen pahoillani että olet jäänyt vaille vastausta..kun nämä kaikki jutut on meille niin tosi tärkeitä..
        Omakin elämä tuntuu pyörivän aika paljpn näiden samojen juttujen pohtimiseen (:
        Itse olen menossa ensiviikolla 2 Ivf punktioon.
        Ja toioveet taas korkealla, mutta pettymään olen varautunut, se isku on varmaa joka kerran yhtä raskas kun ei onnistukaan raskautumaan.
        Semppiä sinulle ja tule kertomaan kuinka teille kävi..olen "hengessä mukana" ja toivon että plussaat...

        Mä en tosta alkion iästä juurikaan osaa sanoa. Mulla oli punktio elokuun viimesinä päivinä (se oli perjantai), lauantaina soittivat klinikalta, että 11 solua hedelmöittyi. Maanantaina menimme siirtoon ja kaikki nuo yksitoista olivat jakautuneet. Silloin siirrettiin 8-soluinen alkio, luokkaa en osaa sanoa.

        Nyt tuo meidän huurunenä oli heti sulamisensa jälkeen jakautunut :) Se on ilmeisesti hyvä merkki? Lääkäri sanoi, että siinä on jo sen verran soluja, ettei niitä pysty laskemaan. Jossain vaiheessa puhui kuitenkin 10-soluisesta (olisiko ollut pakastusvaiheessa sen kokoinen?). Kehui kuitenkin pikkuiseni ulkonäköä ja "olemusta" :) Voi kumpa se tarraisi kiinni! Toinen sulatetuista ei selvinnyt, kahdeksan jäi vielä pakkaseen.

        Tsemppiä sullekin punktioon ensi viikolle. Pidän teillekin peukkuja ja toivottavasti saatte upean saaliin


    • Nitaliina

      Eikä mitään tuntemuksia. Lugeista ei ole tällä kertaa tullut MITÄÄN oireita :o Todella kummallista. Viimeksi oli tissit räjähdyspisteessä kaksi viikkoa.

      Otin eilen pari lasia punaviiniä (pieniä annoksia), josko olis sattunut auttamaan kiinnittymiseen. Ei kuulu herkkuihin tuo punkku, että taisi jäädä yhteen iltaan kokeilut :)

      Aika paljon vihlontaa ja tuikkasuja ollut alamahalla. Taitaa olla vaan jotain munasarjojen kipuiluja tässä vaiheessa. Voi kun tietäisi jo.

      • ...............,,,,,,,,,,,,...

        Hei!
        Mulle lugeista tuli oireita vasta muistaakseni 5-6 päivää siirrosta viimeeksi.
        Tuo kaikki kuulostaa ihan hyvältä. Solu varmaan on ihan hyvä..
        Nyt vaan peukut pystyyn että tarraa kiinni::
        Jännään sinun kanssa..tuo odottelu on kaikkein vaikeinta.
        Ultrassa näkyi minullä 5 munarakkulaa, minulla on vaikea ollut saada noita kasvamaan montaa kerralla.Nut kasvatellaan Menopurilla noita, olivat 11-8 mm kokoisia ja punktio menee ensi viikon loppuun.
        Kun nyt kaikki kasvaisivat että noi saataisiin ja itse asiaan päästäisiin.


      • Nitaliina
        ...............,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:

        Hei!
        Mulle lugeista tuli oireita vasta muistaakseni 5-6 päivää siirrosta viimeeksi.
        Tuo kaikki kuulostaa ihan hyvältä. Solu varmaan on ihan hyvä..
        Nyt vaan peukut pystyyn että tarraa kiinni::
        Jännään sinun kanssa..tuo odottelu on kaikkein vaikeinta.
        Ultrassa näkyi minullä 5 munarakkulaa, minulla on vaikea ollut saada noita kasvamaan montaa kerralla.Nut kasvatellaan Menopurilla noita, olivat 11-8 mm kokoisia ja punktio menee ensi viikon loppuun.
        Kun nyt kaikki kasvaisivat että noi saataisiin ja itse asiaan päästäisiin.

        Toivottavasti munasolut ottais kasvuspurtin ja olisivat hyvänkokoisia punktiossa :) Koska sulla on seuraava ultra?

        Mä olen syönyt Lugeja jo 7 päivää, kun aloitin kolme päivää ennen siirtoa sotkemaan niiden kanssa. Tää on kyllä inhaa aikaa, pikkuhousunsuojia menee ihan älyttömästi.


      • ..................,,,,,,,,,...
        Nitaliina kirjoitti:

        Toivottavasti munasolut ottais kasvuspurtin ja olisivat hyvänkokoisia punktiossa :) Koska sulla on seuraava ultra?

        Mä olen syönyt Lugeja jo 7 päivää, kun aloitin kolme päivää ennen siirtoa sotkemaan niiden kanssa. Tää on kyllä inhaa aikaa, pikkuhousunsuojia menee ihan älyttömästi.

        Eli maanantaina ultra.
        Olen rantapallonkokoinen, minä turpoan aivan mielettömästi piikeistä. Se tässä ei oe mukavaa, kun housut kiristää. pientä epämielyttävää kanssa tuo alavatsan repivä tunne. Mitenhä'n niillä joilla tosiaan on iso saalis saatu?
        Pientähän tuo kaikki on, nyt kun vain oisivat kasvaneet ja päästäis punktioon..
        Joo noi luket tosiaan on aika sotkemista nekin, mutta toki kaiken tekee mikä on tarpeen..


      • Nitaliina
        ..................,,,,,,,,,... kirjoitti:

        Eli maanantaina ultra.
        Olen rantapallonkokoinen, minä turpoan aivan mielettömästi piikeistä. Se tässä ei oe mukavaa, kun housut kiristää. pientä epämielyttävää kanssa tuo alavatsan repivä tunne. Mitenhä'n niillä joilla tosiaan on iso saalis saatu?
        Pientähän tuo kaikki on, nyt kun vain oisivat kasvaneet ja päästäis punktioon..
        Joo noi luket tosiaan on aika sotkemista nekin, mutta toki kaiken tekee mikä on tarpeen..

        Kuinka sulla meni tänään ultrassa? Pidän täällä peukkuja, että hyvin.

        Täällä pp6 ja normikierron mukaan menkat pitäis alkaa nyt (alkiohan siirrettiin vasta viikon sen jälkeen, kun mulla luomukierroissa olisi ovulaatio). Kaikki menkkaoireet on kyllä ilmassa, mahaa turvottaa, tissit on tullu vähä aroiksi (vasta kymmenennen Lugepäivän jälkeen ekat tissituntemukset) ja vähän on huonoa oloa (sitä mulla on aina mensuja ennen kans). Kumpa tää piinailu ei vaan päättyisi liian lyhyeen :( Aika pysäyttäviä vihlaisuja ollut tänään myös vasemmassa munasarjassa tai siellä tienoilla. Sekin normaali menkkaoire mulla.


      • Anonyymi
        Nitaliina kirjoitti:

        Kuinka sulla meni tänään ultrassa? Pidän täällä peukkuja, että hyvin.

        Täällä pp6 ja normikierron mukaan menkat pitäis alkaa nyt (alkiohan siirrettiin vasta viikon sen jälkeen, kun mulla luomukierroissa olisi ovulaatio). Kaikki menkkaoireet on kyllä ilmassa, mahaa turvottaa, tissit on tullu vähä aroiksi (vasta kymmenennen Lugepäivän jälkeen ekat tissituntemukset) ja vähän on huonoa oloa (sitä mulla on aina mensuja ennen kans). Kumpa tää piinailu ei vaan päättyisi liian lyhyeen :( Aika pysäyttäviä vihlaisuja ollut tänään myös vasemmassa munasarjassa tai siellä tienoilla. Sekin normaali menkkaoire mulla.

        Nostan tätä ketjua. Onko kukaan plussannut luokan 4 alkioilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe