Xbox 360 vai Ps3?

apuva apuva apuva!

Kumpiko olis parempi, Ps3 vai Xbox 360? Raha ei ole ongelma...=) Eli kummalla konsolilla on paremmat grafiikat, kummalla paremmat pelit yms. Ja onko jommallakummalla konsolilla joitain erityisominaisuuksia joita toisella ei ole...? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

7

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eapgkao

      pleikkarilla voi katsoa blu-ray leffoja, siinäpä se merkittävin ero on. pelien grafiikkaerot on lähes identtiset tosin fanipojat osaa repiä tästä väittelyä hamaan loppuun saakka. ja kummallakin on ne omat yksinoikeutensa mainaittakoon tässä vaikka boksilla gears of war ja pleikkarilla mgs4.

    • valinnan

      Jos etsit lähinnä multimediatoistinta, etkä pelaa paljoa, niin ota PS3. Jos taas pelit on pääasia, eikä leffat, niin sitten Xbox360.
      PS3:n erityisominaisuus on siis tuo blu-ray toisto.
      Xboxin erityisominaisuuksiksi voisi laskea moninkertainen pelivalikoima ja Xbox live, joka maksullisuudestaan huolimatta on vertaansa vailla.

      • Hempp@

        XO:n Live-palvelun MarketPlace ja Arcade ovat kyllä saatanasta, palaa kaikki rahat kun huomaa että sellaiset helmet kuin Sonic 1 & 2, Double Dragon, Rush 'n Attack, TMNT (NES:llä 2), Street Fighter jne. ovat vain yhden napinpainalluksen päässä :(


      • jep jep
        Hempp@ kirjoitti:

        XO:n Live-palvelun MarketPlace ja Arcade ovat kyllä saatanasta, palaa kaikki rahat kun huomaa että sellaiset helmet kuin Sonic 1 & 2, Double Dragon, Rush 'n Attack, TMNT (NES:llä 2), Street Fighter jne. ovat vain yhden napinpainalluksen päässä :(

        Toisaalta parilla emulaattorilla ja imuroimalla pelien rommit, pääsee halvemmalla. Toki erillisen kompuutterin kanssa pelleily tulee kuvioon mukaan.


      • bu.bu.bu....bubu
        jep jep kirjoitti:

        Toisaalta parilla emulaattorilla ja imuroimalla pelien rommit, pääsee halvemmalla. Toki erillisen kompuutterin kanssa pelleily tulee kuvioon mukaan.

        Osta kumpikin itel molemmat sekä wii ni ei lopu tekeminen.


      • XBL
        bu.bu.bu....bubu kirjoitti:

        Osta kumpikin itel molemmat sekä wii ni ei lopu tekeminen.

        Joskus Microsoft on sanonut. Ja osta
        ehdottomasti Xbox360.

        1. paljon enemmän muistia kuin ps3:ssa

        2. Muistien nopeus ylivoimaista ps3:sen muistiin verrattuna

        3. Xbox Live on muita edellä..

        4. ja paranee kokoajan! päivitys 19.11 tulossa

        5. Parempia pelejä ja..

        6 Microsoft metsästää yksinoikeuspelejä
        mm. Tekken6 tulee boxille syksy 2009

        7. Enemmän tehoa, mm. muistit ja näytönohjain

        8. Komea kone, voi itse myös muunnella ostamalla
        esim. uusia etukuoria

        9. Parempi ohjain

        10. Vain boxille GearsOfWar2,Halo 3,
        Forza motorsport 2,Dead or Alive4,
        Perfect Dark Zero, Vina pinata jne..


    • an321

      minulla on xbox360 mutta ei ps3:a mutta olen kuullut että on hyvä, mutta Xboxissa on musaa,meidän kovalevyllä oli pelejä,oma nimimerkki,hyvä peli on Kung fu Panda ja test drive.....XBOX 360!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe