Mitä on tapahtunu vanhakylän abc:n alueella tapahtunu kun robinhoodkin on suljettu
Vanhakylän alue
4
819
Vastaukset
- nettilehteä?
- Valdemari
Tästäkin linkistä löytyy tietoa.
http://www.tilannehuone.fi/halytysmap.php?aikavali=24- Välinpitämättömyyden tyyssija
Pernajan Vanhassakylässä kaatui fenolirekka ojaan.
Onneksi ei pahemmin käynyt.
Tapahtuma oli odotettavissa toivottavasti jatkoa ei seuraa.
Aluella on pitkään vallinnut liikennekaaos.
On tyrmistyttävää että liikkeen uudisrakennuksen sai avata vaikka ajojärjestelyjä ei ole hoidettu.
Toivottavasti emme saa lehdestä lukea lapsen jääneen peruuttavan ajoneuvon tai työkoneen alle.
Koko alueen liikenne on ollut kaaosta jo vuosia.
Kunnan olisi käytettävä valtaansa ja laittaa kunnon katu huoltamoalueelta tavaratalon pihaan.
Tavaratalon pihasta toisena reittinä voisi toimia nykyinen pikkutie.
Miten nykyinen pikkutie voi ollenkaan olla hyväksytty raskaalle liikenteelle. Tie on liian kapea jopa tuvalliselle henkilöautoliikenteelle.
Eli koko alueen liikennesuunnitelma kuntoon ja vasta sitten liikkeet auki asiakasvirroille.
Pääomaohjaus on kiinnostunut vain pikaisesta kassan avauksesta. Alueen remontit on koko ajan sallittu tehtäväksi ihmisvirtojen keskellä.
Kunnon ajo-opasteita ei ole.
Liikkeet lienevät keskenään eripuraisia liikennevirtojen ohjaukseta päätelle isoista kivenmurikoista jotka sujuvan läpiajon vuosia sitten keskeyttivät.
Pitäisikö tässä joku kuntaakin viisaampi saada asialle. Voisi käyttää myös esimerkkinä huonosta suunnittelusta. Onko muualla samanlaista. - öltdsi
Välinpitämättömyyden tyyssija kirjoitti:
Pernajan Vanhassakylässä kaatui fenolirekka ojaan.
Onneksi ei pahemmin käynyt.
Tapahtuma oli odotettavissa toivottavasti jatkoa ei seuraa.
Aluella on pitkään vallinnut liikennekaaos.
On tyrmistyttävää että liikkeen uudisrakennuksen sai avata vaikka ajojärjestelyjä ei ole hoidettu.
Toivottavasti emme saa lehdestä lukea lapsen jääneen peruuttavan ajoneuvon tai työkoneen alle.
Koko alueen liikenne on ollut kaaosta jo vuosia.
Kunnan olisi käytettävä valtaansa ja laittaa kunnon katu huoltamoalueelta tavaratalon pihaan.
Tavaratalon pihasta toisena reittinä voisi toimia nykyinen pikkutie.
Miten nykyinen pikkutie voi ollenkaan olla hyväksytty raskaalle liikenteelle. Tie on liian kapea jopa tuvalliselle henkilöautoliikenteelle.
Eli koko alueen liikennesuunnitelma kuntoon ja vasta sitten liikkeet auki asiakasvirroille.
Pääomaohjaus on kiinnostunut vain pikaisesta kassan avauksesta. Alueen remontit on koko ajan sallittu tehtäväksi ihmisvirtojen keskellä.
Kunnon ajo-opasteita ei ole.
Liikkeet lienevät keskenään eripuraisia liikennevirtojen ohjaukseta päätelle isoista kivenmurikoista jotka sujuvan läpiajon vuosia sitten keskeyttivät.
Pitäisikö tässä joku kuntaakin viisaampi saada asialle. Voisi käyttää myös esimerkkinä huonosta suunnittelusta. Onko muualla samanlaista.Ihmettelin tänään abc;een pihassa miten keskeneräinen asema liikennejärjestelyineen on voinut avata.
VARMASTI jotain sattuu leukaan ellei pahemmin tuollaisessa pullonkaulassa.
ABC määrää tahdin,onneksi ei saanut kuninkaanporttiin asemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498