Vanhakylän alue

Pernaja1346

Mitä on tapahtunu vanhakylän abc:n alueella tapahtunu kun robinhoodkin on suljettu

4

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettilehteä?
    • Valdemari
      • Välinpitämättömyyden tyyssija

        Pernajan Vanhassakylässä kaatui fenolirekka ojaan.
        Onneksi ei pahemmin käynyt.
        Tapahtuma oli odotettavissa toivottavasti jatkoa ei seuraa.

        Aluella on pitkään vallinnut liikennekaaos.
        On tyrmistyttävää että liikkeen uudisrakennuksen sai avata vaikka ajojärjestelyjä ei ole hoidettu.
        Toivottavasti emme saa lehdestä lukea lapsen jääneen peruuttavan ajoneuvon tai työkoneen alle.

        Koko alueen liikenne on ollut kaaosta jo vuosia.
        Kunnan olisi käytettävä valtaansa ja laittaa kunnon katu huoltamoalueelta tavaratalon pihaan.
        Tavaratalon pihasta toisena reittinä voisi toimia nykyinen pikkutie.
        Miten nykyinen pikkutie voi ollenkaan olla hyväksytty raskaalle liikenteelle. Tie on liian kapea jopa tuvalliselle henkilöautoliikenteelle.
        Eli koko alueen liikennesuunnitelma kuntoon ja vasta sitten liikkeet auki asiakasvirroille.

        Pääomaohjaus on kiinnostunut vain pikaisesta kassan avauksesta. Alueen remontit on koko ajan sallittu tehtäväksi ihmisvirtojen keskellä.
        Kunnon ajo-opasteita ei ole.

        Liikkeet lienevät keskenään eripuraisia liikennevirtojen ohjaukseta päätelle isoista kivenmurikoista jotka sujuvan läpiajon vuosia sitten keskeyttivät.

        Pitäisikö tässä joku kuntaakin viisaampi saada asialle. Voisi käyttää myös esimerkkinä huonosta suunnittelusta. Onko muualla samanlaista.


      • öltdsi
        Välinpitämättömyyden tyyssija kirjoitti:

        Pernajan Vanhassakylässä kaatui fenolirekka ojaan.
        Onneksi ei pahemmin käynyt.
        Tapahtuma oli odotettavissa toivottavasti jatkoa ei seuraa.

        Aluella on pitkään vallinnut liikennekaaos.
        On tyrmistyttävää että liikkeen uudisrakennuksen sai avata vaikka ajojärjestelyjä ei ole hoidettu.
        Toivottavasti emme saa lehdestä lukea lapsen jääneen peruuttavan ajoneuvon tai työkoneen alle.

        Koko alueen liikenne on ollut kaaosta jo vuosia.
        Kunnan olisi käytettävä valtaansa ja laittaa kunnon katu huoltamoalueelta tavaratalon pihaan.
        Tavaratalon pihasta toisena reittinä voisi toimia nykyinen pikkutie.
        Miten nykyinen pikkutie voi ollenkaan olla hyväksytty raskaalle liikenteelle. Tie on liian kapea jopa tuvalliselle henkilöautoliikenteelle.
        Eli koko alueen liikennesuunnitelma kuntoon ja vasta sitten liikkeet auki asiakasvirroille.

        Pääomaohjaus on kiinnostunut vain pikaisesta kassan avauksesta. Alueen remontit on koko ajan sallittu tehtäväksi ihmisvirtojen keskellä.
        Kunnon ajo-opasteita ei ole.

        Liikkeet lienevät keskenään eripuraisia liikennevirtojen ohjaukseta päätelle isoista kivenmurikoista jotka sujuvan läpiajon vuosia sitten keskeyttivät.

        Pitäisikö tässä joku kuntaakin viisaampi saada asialle. Voisi käyttää myös esimerkkinä huonosta suunnittelusta. Onko muualla samanlaista.

        Ihmettelin tänään abc;een pihassa miten keskeneräinen asema liikennejärjestelyineen on voinut avata.
        VARMASTI jotain sattuu leukaan ellei pahemmin tuollaisessa pullonkaulassa.
        ABC määrää tahdin,onneksi ei saanut kuninkaanporttiin asemaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe