Skype-puhelu kännykällä kännykkään

uusi käyttäjä

Hei,

avasin juuri tilin Skypellä ja odotukset on kypällä. Onko nyt niin, että kotimaan perusmaksu kattaa ainoastaan puhelut lankapuhelimiin ja kännykkäpuhelimiin tulee extraa 2,5 centtiä/minuutti?

Latasin kännykkääni Fringin. MItä maksaa, jos soitan kännykällä Skypepuhelun toiseen kännykkään? Onko silloin veloitus Skype to Go eli tarvitsen lisää krediittiä tilille?

5

3847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Jos myös toisessa kännykässä on Skype-yhteensopiva ohjelma on puhelu ilmainen. Jos taas joudut käyttämään soittaessasi toisen kännykkänumeroa yhteystietona maksaa se hinnaston mukaisen puhelumaksun.

• uusi käyttäjä

Minulle jäi hieman epäselväksi miten paljon puhelunvälittäminen kännykkänumeroon maksaa? Osaatko sanoa? Onko se 2,5 c/ minutti vai jotakin aivan muuta?

• siirtyy

Mutta kännykkähän tarvitsee dataliittymän, se lisää kyllä kustannuksia, mutta ehkä vähemmän kuin perinteiset kännypuhelut?

Itse olen ulkomailla soittanut Fring/Skype -systeemillä puhelimen WLAN-systeemin avulla. Ei tartte datamaksuja.

• ei kannata kännykkään

Puhelu Skypestä suomalaiseen kännykkään näkyy maksavan 0.19 euroa/min. eli eipä oikein kannata. Yksityisiin Suomen lankaverkkoihin soitto 0.029 €/min, näissä hinnoissa ALV mukana.

Mulla on vanha Skype Pro, jolla 2 euron kuukausihintaan sai soittaa aina kertakorvauksella (noin 3 senttiä) rajattoman pitkän lankapuhelun Suomeen, mutta ovat näköjään nostaneet hintoja uusille tilaajille.

• Jakke333

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      105
      2236
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      420
      1556
    3. Jo 2-vuotiailta joudutaan poistamaan hampaita

Huolestuttavaa, ei ole ruokailutavat kunnossa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010491761.html Huolestuttava ilmiö leviä
      Maailman menoa
      61
      1481
    4. ''Jokainen,joka antaa luottamuksensa Rydmanille,antaa hyväksyntänsä tälle toiminnalle!''

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010507069.html Onko ala-ikäisten tyttöjen lähentely sekä alkoholin tuputtaminen he
      Perussuomalaiset
      157
      1471
    5. Nainen, varmaan järkyttyisit jos saisit tietää tunteeni

että vieläkin olen sinuun ihan hulluna, niin että tunnen olevani jatkuvasti sekaisin. On hajamielisyyttä, unohtelua ja s
      Ikävä
      48
      1455
    6. Nainen, tilanne on sellainen

kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      110
      1387
    7. Onko välillämme tunteiden telepatiaa

Nainen, sano mitä tämä on? Tunnen välillä sinut niin elävästi, tunnen yhteyden, tunnen rakkauden ja hyväksynnän. Olisi h
      Ikävä
      43
      1055
    8. Teen aloitukset minkälaisia te sinkku miehet ovat? Ja naiset saavat kommentoida?

Minusta oli hausta tämä Rosa Tanin miehet on hänen mukaan haluavat vain alle 30 vuotiaita ja sitten varsinkin haluavat 2
      Sinkut
      130
      990
    9. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      99
      933
    10. Tulta ja tulikiveä, sarvia ja häntiä

Koska kristilliset ääriainekset pelottelevat tavallisia ihmisiä, on välttämätöntä puhua tästä aiheesta. Siis helvetistä
      Hindulaisuus
      407
      892
    Aihe