Värikuvasta ääriviivakuva?

tietämätönn

Elikkäs miten Photarissa saa tehtyä perus värivalokuvasta vähän kuin sarjakuvamaisen / piirretyn näköisen (esimerkiksi mustavalkoisen)? Tyyliin, että näkyisi vain ääriviivat - selkeänä, ei epämääräisenä mössönä. Kiitos jo etukäteen, jos joku ystävällinen henkilö sattuu auttamaan :)

8

7120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸

      En tosin ole ystävällinen. Et tosin maininnut mikä fotari lienee käytössäsi.

      Tutkaile filttereitä.

      Näitä hommia ei kanneta ämpärillä eteen, nämä on itse opiskeltava.

      Kannettuvesi ei kaivossa pysy.

      • tietämätönn

        Photoshop CS3 on käytössä. Suuria eroja tuskin on filttereissä CS kakkoseenkaan verrattuna.


    • photarilla?

      Esim Gimpillä tuo onnistuu hienosti Gaussilaisella reunantunnistuksella.

      • Ehkä siksi, että kysyjällä on ko. ohjelma käytössään.
        Korni vastaus, jos ei muuten, niin ainakin siksi, että PS:n ko. työkalut ovat paljon kehittyneemmät, kuin G:n vastaavat.


      • lisää?
        ThreeMice kirjoitti:

        Ehkä siksi, että kysyjällä on ko. ohjelma käytössään.
        Korni vastaus, jos ei muuten, niin ainakin siksi, että PS:n ko. työkalut ovat paljon kehittyneemmät, kuin G:n vastaavat.

        >...työkalut ovat paljon kehittyneemmät, kuin G:n vastaavat.

        Ei ole tainnut tulla kokeiltua molempia? ;)


      • lisää? kirjoitti:

        >...työkalut ovat paljon kehittyneemmät, kuin G:n vastaavat.

        Ei ole tainnut tulla kokeiltua molempia? ;)

        tämän yhden kerran: Kyllä on molemmat olleet koneilla jo kauan. Musiikin ja kuvien käsittely ovat työtäni.


      • vielä kerran
        ThreeMice kirjoitti:

        tämän yhden kerran: Kyllä on molemmat olleet koneilla jo kauan. Musiikin ja kuvien käsittely ovat työtäni.

        >...kuvien käsittely ovat työtäni.

        No niin kun olet kerran ammattilainen niin kerrohan esimerkkiä siitä missä kohtaa photarin systeemit on niin "paljon kehittyneempiä". ;)

        Vastaukseksi ei siis riitä että se on niin kallis että ei kai sitä kukaan ostaisi jos...


      • oikeessako?
        vielä kerran kirjoitti:

        >...kuvien käsittely ovat työtäni.

        No niin kun olet kerran ammattilainen niin kerrohan esimerkkiä siitä missä kohtaa photarin systeemit on niin "paljon kehittyneempiä". ;)

        Vastaukseksi ei siis riitä että se on niin kallis että ei kai sitä kukaan ostaisi jos...

        en tiedä olenko oikeassa mutta streamlinerilla saa viivakuvia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe