Etsitään pelaajia puistofutis joukkueeseen kesälle 2009. Kyseessä siis on harrastesarja missä kaikki voivat pelata. Tarkemmat tiedot löytyy palloliiton sivuilta. Jos kiinnostus heräsi, niin laitahan viestiä tulemaan.
puistofutis, Tampere
4
1698
Vastaukset
- VilleL
Olen kiinnostunut lähtemään puistofutikseen mukaan...vieläkö tarvitsette porukkaa?
Kyllä tarvetta pelaajille edelleen on. Näyttää vaan siltä että ei saada porukkaa kasaan. Onko sulla ketään kavereita jotka vois olla kiinnostuneita? voit laittaa mulle mailia osoitteeseen. [email protected]
Joukkue rupee oleen kasassa. Vielä mahtuu mukaan, jos kiinnostusta löytyy. Viestiä tulemaan.
- peluri
moi,
onko vielä tarvetta pelureille? jos on laita vaikka mailia minulle päin... [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1183862Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 793157
- 193105
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292805
- 542537
- 192277
- 632260
- 622119