Emännän opissa

Pete

Isäntä lähti kaupunkiin. Vein hänet hevosella asemalle. Hänellä oli kuulemma suojeluskunta-asioita. Vaikka Emäntä sanoi jo eilen että kyllä ne asiat tiedetään. En saanut viime yönä nukuttua juuri yhtään kun tiesin, että jäisin Emännän kanssa kahden.

Emäntä lämmitti aamupäivällä uunin ja alkoi paistaa. Kävin korjaamassa raja-aitoja ja kokemassa verkot. Kun tulin tupaan kahville, Emäntä veti lapiolla uunista tuoksuvia leipiä. Hänellä oli huivi päässään, vaaleaa tukkaa näkyi sivulla ja niskassa kaunista nöyhtää. Posket punottivat uunin lämmöstä ja silmät näyttivät uskomattoman kirkkailta ja kauniilta. En meinannut saada silmiäni irti. Istahdin kahvipöytään.

Emäntä otti huivin päästään ja heilautti hiuksiaan. Tunsin hänen hiuksiensa tuoksun ilmavirrassa. Esiliina oli kireällä, rinnat piirtyivät selvästi esiin. Tunsin miten kullini nytkähteli housuissa, yritin pitää ajatukseni kurissa. ”Ota sää hevonen ja käy hakemassa niemen takaa uusia kiuaskiviä”, Emäntä sanoi. ”Kai me ny sauna kuitenkin lämmitetään vaikka isäntä lähtikin asioille.” Teki häijyä kun ajattelin häntä saunassa, alasti.

Emäntä oli noin 30-vuotias, yli kymmenen vuotta minua vanhempi. Isäntä taas olisi voinut olla vaikka isäni, hän oli lähes viidenkymmenen. Ihmettelin usein tätä avioliittoa. Lapsia heillä ei ollut; kylällä puhuttiin, että isännällä oli joku ”vaiva” sen suhteen. Sen tiesin että he nukkuivat eri sängyissä. En ollut nähnyt pariskunnan koskaan edes koskettavan toisiaan. Paitsi unessa. Näin kerran unen jossa isäntä astui Emäntää, takaapäin. Hän kouri emännän isoja rintoja ja läähätti. Emäntä katsoi minua suoraan silmiin tuhman näköisenä ja näytti kieltään… Siitä unesta heräsin siihen kun mulkusta roiskui vatsalleni ja alushousuilleni tahmeaa spermaa. Pesin kalsarini salaa itse.

Olin ollut isäni kuoleman jälkeen puolisen vuotta renkinä talossa ja sinä aikana kärsinyt todelliset helvetin tuskat tuon verevän Emännän takia. Muuten viihdyin hyvin. Isäntä oli leppoisa ja ystävällinen, varsinkin ollessaan pienessä sievässä. Ja sitä hän oli usein. Emäntäkin oli mukava, mutta jostain syystä hän oli usein vaivautunut jos olimme kahden. Heinäpellolla huomasin että hän katseli minua vaivihkaa kun helteessä niitin ilman paitaa.

Nostelin sopivia kiviä lavalle että kolina kävi. Ilmassa leijui joitakin irtonaisia lumihiutaleita, ja päiväkin alkoi jo hämärtyä. Emäntä näkyi kävelevän navetalle. Ajattelin että kesällä menisin jo sotaväkeen enkä ollut koskaan saanut naista. Naapurikylän Inkeri oli kyllä antanut pidellä, ja niitä sormia olin sitten nuuhkinut ainakin viikon verran. Äitikin oli ihmetellyt että nuhakos sulla on.

Ladoin kiviä kiukaalle. En voinut sille mitään, että mielessä pyöri ajatus, että nämä päällimmäiset kivet näkevät kohta Emännän alasti. Isot rinnat. Rehevä takapuoli. Ja karvainen pillu. Tunsin miten mulkku nytkähteli ja nousi väljissä pussihousuissa kuin jokin vieras eläin. En uskaltanut runkata. Kerran isäntä oli melkein yllättänyt minut siitä puuhasta. Olin silloin olevinani kusella.

Kesti kauan ennen kuin rauhoituin sen verran että uskalsin lähteä saunasta. Se alkoi olla jo aika lämmin. Tuvassa Emäntä oli laittanut ruuan. Syödessä hän sanoi että mene sinä vaan ensin, minulla on vielä lypsy. ”Kyllä sauna nyt tekeekin hyvää. Niin kylmä päiväkin.” Myöntelin, mutta en uskaltanut katsoa hän silmiin kun olin ajatellut niin levottomia hänestä saunassa. Emäntä huomasi sen. ”Mikäs sulla on kun sää oot niin hiljainen. Onks sulla kotiin ikävä?” Kieltelin ja lähdin korostetun reippaasti saunaan.

Saunassa mulkku seisoi omia aikojaan. Vetelin muutaman vedon, mutta ajattelin että runkkaan vasta illalla sängyssä. Saunan eteisessä puin pyhähousut ja paremman paidan. Jätin kynttilät palamaan Emäntää varten. Tuvassa sanoin Emännälle lisänneeni juuri pesään. ”Ei olis tarvinnut. Mää pidän enemmän miedommista löylyistä.” Emäntä otti huivin päästään ja kävi hakemassa pyyhkeen. Katsoin kun hän hävisi pimeälle saunapolulle. Sydän pamppaili.

En voinut sille mitään. Odotin viisi minuuttia ja lähdin sitten varovasti hiipimään saunalle. Ikkunasta näin vilahdukselta kun Emäntä kiipesi lauteille. Kaivoin kullin esiin housuista ja hiivin lähemmäs. Kynttilän valaisemassa saunassa näin kun hän istui polvet koukussa. Runkkasin varovasti. Toivoin että Emäntä olisi vähän levittänyt jalkojaan. Hän kuitenkin heitti löylyä ja ikkuna meni ihan huuruun. Ei näkynyt oikeastaan mitään.

Hetken mielijohteesta hiivin varovasti saunan eteiseen. Pyyhkeen vieressä näkyi Emännän vaatteita. Nostin rintaliivit nenälleni ja nuuhkin niitä. Niissä tuoksui emännän iho. Sitten nostin hänen alushousunsa. Käteni vapisivat kun ajattelin, että hänen pillunsa oli vain muutamaa minuuttia sitten koskettanut näitä housuja. Kosketin terskallani alushousujen haaroja. Silloin se tapahtui. Nopeammin kuin itsekään tajusin laukesin ja roiskin spermat Emännän pöksyille. Säikähdin jumalattomasti. En tiennyt mitä tehdä. Jouduin paniikkiin kun kuulin saunan puolelta että Emäntä oli laskeutumassa lauteilta. Heitin pöksyt takaisin tuolille ja häivyin ulos.

Sydän pamppaillen juoksin tupaan asti. Vasta siellä älysin napittaa housut kiinni. Olin kerta kaikkiaan kauhuissani. Emäntä huomaa varmasti. Ja kertoo isännälle. Ja minä joudun lähtemään. Nousin vinttikamariini ja ajattelin pysyä siellä koko illan. Heittäydyin selälleni sängylle.

Puolen tunnin päästä Emäntä kuului tulevan tupaan. Sydän pamppaillen kuuntelin alakerrasta kuuluvia ääniä. Joka hetki pelkäsin, että Emäntä lähtee nousemaan portaita ylös. Kului vartti, puoli tuntia, kolme varttia. Sitten portaat narisivat ja Emäntä avasi kamarini oven. Katsoin pelokkaasti ovelle. Emännällä oli yöpaita päällä ja vaaleat pitkät hiukset vapaina. ”Mitä sää olet mennyt tekemään?”, Emäntä kysyi vieraalla äänellä. En uskaltanut sanoa mitään. Katsoin lattiaan. ”Mitä sää olet mennyt tekemään?”, Emäntä kysyi uudestaan. Tällä kertaa kysymys esitettiin niin pehmeällä äänensävyllä, että nostin ihmetellen katseeni.

Emäntä katsoi minua silmät kuumeisesti loistaen. Hänen rintansa näyttivät kohoilevan yöpaidan alla hengityksen tahtiin. Vapisten katsoin kun Emäntä alkoi nostaa yöpaidan helmaa. Pohkeet, polvet, muhkeat reidet tulivat näkyviin. Ja sitten näin: hänellä oli yllään ne samat alushousut, joihin olin roiskinut spermani! Haarojen kohdalla näkyi hyvin se märkä läiskä. Emäntä laittoi kätensä housuihin ja sanoi paksulla äänellä, kuin unen läpi: ”Mää luulin jo etten mää tässä elämässä enää nää miehen siementä.”

Silmät kiinni hän sopotti: ”Herran jestas miten sun mehut on saanut mun kuumentuun.” Hän hieroi pöksyjen sisällä pilluaan. Litinä kuului sängylle asti. En osannut tehdä mitään. Kullini pullisteli housuissa. Emäntä avasi silmänsä ja tuijotti pussihousujen muhkuraa. Hän laskeutui polvilleeen sängyn viereen ja alkoi availla nappeja. Hieman hankalasti hän vetäisi kullin esiin halkiosta ja henkäisi: ”Voi että mikä peli täällä on! Ihan aikamiehen vehjehän sulla on.”

Emännän käsi tuntui lämpimältä ja pehmeältä. Varovaiset runkkausliikkeet tuntuivat paremmalta kuin oman käteni työskentely. Varovasti siirsin kättäni Emännän isolle tissille. Kun hän tunsi käteni kosketuksen, hän ikään kuin havahtui. Emäntä katsoi minua silmiin, nousi ylös ja veti yöpaidan pois päältään. Sitten hän riisui housut pois. Siinä hän seisoi edessäni alasti, vielä kauniimpana kuin olin kuvitellut. Rinnat olivat isot, nännin nipukat sojottivat terhakkaasti. Muhkea karvapehko oli haarojen välistä märkä; vaaleissa karvoissa kimmelsi spermatippoja.

Emäntä avasi vyöni ja alkoi vetää housujani alas. Napitin itse paitaani auki. Hetken päästä makasin alasti selälläni. Emäntä katsoi minua silmät suurina ja läähätti raskaasti. Hän kumartui uudestaan polvilleen sängyn viereen ja tarttui mulkkuuni. ”Ooksää pessy tän saunassa?” hän kysyi kuiskaten. Nyökkäsin. ”Ai että tuntuu ihanalta pitää taas kädessä miehen kyrpää. Pitkää, paksua kyrpää. Ihanaa kyrpää. Saanks mää suukottaa tätä?” Vastausta odottamatta hän painoi huulensa terskan päähän. Olin aivan ihmeissäni. Kylillä isot pojat olivat joskus puhuneet jotain tällaisesta, mutta en ollut varma oliko se vain vitsailua. Henkäisin kun Emäntä otti terskan suuhunsa. Hän lipoi sitä samalla kielellään. Se tuntui uskomattoman hyvältä.

Emäntä nousi ja asettui viereeni kapealle sängylle. Hän huokaisi kun ujosti tartuin hänen kookkaisiin rintoihinsa. Ne tuntuivat pehmeiltä, ihanilta. Otin nännin suuhuni, ja Emäntä suorastaan voihkaisi ja silitti tukkaani. Annoin käteni kulkea mahan yli hänen haaroihinsa. Emäntä levitti jalkojaan jotta saisin käteni paremmin sinne. Pillu oli aivan märkä ja liukas. Emäntä huokaili vaikka en osannut tehdä oikein mitään. Tunsin miten Emännän käsi tarttui kulliini ja hän alkoi vetää minua päälleen. ”Anna mulle kyrpää, anna mulle tätä ihanaa kyrpää…” Emäntä sopotti korvaani.

Hän levitti jalkansa ja asetuin pehmeiden reisien väliin. Emäntä ohjasi kullin hollille, ja se solahti yhtäkkiä sisään. Emäntä melkein huusi kun kulli painui pohjaan asti. Hän piteli kiinni pakaroistani ja pyrki ohjaamaan naimisrytmiäni. Työntelin aluksi varovasti, mutta lisäsin pikku hiljaa vauhtia. Emäntä läähätti ja korahateli. Yhtäkkiä hän jännittyi kaarelle ja laukesi huutaen suoraa huutoa. Tunsin omankin lastini lähtevän samalla hetkellä. Yritin vetää pois, mutta emäntä painoi käsin pakaroitani alaspäin. Sanomattoman mielihyvän vallassa purkauduin hänen sisälleen.

Jäin makaamaan hänen päälleen kuin märkä rätti. Havahduin siihen kun tunsin nytkähdyksiä hänen vatsallaan ja kuulin niiskahduksia. Emäntä itki. Katsoin häntä totisena. Silmät ja posket märkinä Emäntä hymyili ja sanoi ”Älä sää välitä. Mää oon niin onnellinen. Mää en saanut miestä kymmeneen vuoteen.” Saman tien hän kertoi lyhyesti ettei isännästä ole niihin hommin. Tämä oli palelluttanut vehkeensä kapinan aikana. Asia oli selvinnyt vasta hääyönä kun hänet oli vanhempiensa tahdosta naitettu tähän taloon.

En tiennyt mitä olisin sanonut. Sitten kerroin nähneeni unen, jossa isäntä astui Emäntää takaapäin. Kerroin kaikki yksityiskohdatkin. Hän nauroi niin että kulli oli luiskahtaa ulos. Sitten hän kuiskasi: ”Mutta sun vehkeessä ei ole mitään vikaa. Sehän on taas ihan jäykkä. Haluaistkos sää sitten astua mua?” ”Juu”, kuiskasin paksulla äänellä. Vedin jäykistyneen kullin ulos lämpimästä ja liukkaasta kolostaan. Emäntä kääntyi hieman tirskahdellen kontilleen ja jäi odottamaan perse pystyssä. Kävin polvilleni hänen taakseen ja yritin sohia sisään. Se onnistui vasta kun Emäntä tarttui mulkkuuni ja ohjasi sen sisään.

Tartuin kiinni rehevistä pakaroista ja aloin nussia. Emäntä ynisi ja hyväili toisella kädellään pussejani. ”Aaaah… Ai että tekee hyvää… Nyt saat ori astua, nuori ori… Ai ai kun tää tamma on nyt kiimassa… Ihanaa kyrpää…” Muistin uneni ja kurottauduin hyväilemään Emännän raskaana roikkuvia rintoja. Emäntä huokaili ja sitten hän tirskahti. Hän käänsi päätään niin paljon kuin pystyi ja näytti kieltä. Tilanne oli aivan epätodellinen. Talon hillitty, kiltti ja kaunis Emäntä on sängylläni kontillaan nussittavana, näyttää rivosti kieltään ja rukoilee minua nussimaan lujempaa…

Emännän pillu litisi riettaasti kun nussin yhä tihenevään tahtiin. Hän painoi päänsä tyynyyn ja puristeli sitä käsillään silmät kiinni. ”Anna tulla sisälle vaan kaikki. Mää haluun että sää pumppaat mut ihan täyteen siementä. Voi Herra isä että tää on ihanaa…” hän mutisi allani. Lykin koko selkäni ja reisieni voimalla, ja Emäntä voihkaisi joka kerta kun kulli työntyi juurta myöten pohjaan asti. Koko ruumis väristen laukesin lopulta ja pidin tosiaan huolen siitä että kaikki roiskui pohjaan asti. Pidin kovakouraisesti kiinni Emännän pakaroista, työnsin viimeisen työnnön ihan pohjaan ja annoin pulputa.

Lepäilimme hyvän tovin. Sitten nousin ylös ja kysyin vähän kankeasti: ”Haluaako emäntä, että haen saunalta lämmintä vettä?” ”Hae vaan, vaikka mun puolesta nää saa jäädä mun sisälle pitkäksi aikaa. Saanhan mää nukkua sun vieressä tän ja ensi yön?” Kun kuulin sen, minulla alkoi taas seisoa.

[email protected]

12

15861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otto

      svengaa kuin mummo hangessa. Jatka samaan malliin

      • Anonyymi

        Moni mummo svengaa oikein hyvin.


    • AK-57

      Älä lisää puita kiukaan pesään, se on kertalämmitteinen! Jatkuvalämmitteiset yleistyivät vasta silloin, kun Suojeluskunnasta enää kuiskailtiin!

      • keijo

        aina pitää jonkun päästä pätemään tärkeillä tiedoillaan.


    • Faari

      Tuohon aikaan emännällä tuskin oli hameen alla alushousuja. Ne tulivat vasta sodan jälkeen naisille muotiin.

    • Faari

      Tuohon aikaan emännällä tuskin oli hameen alla alushousuja. Ne tulivat vasta sodan jälkeen naisille muotiin. Rintaliivienkin kanssa oli hieman niin ja näin...

    • keijo

      hieno tarina, hauskaa ajankuvaa.

      nyt vaan vituttaa kun jotkut neropatit on heti piipittämässä ettei kiukaat ollet jatkuvalämmitteisiä tuohon aikaan tai ettei naisten vaatteet olleet tuollaiset. voi vittu urpot, hankkikaa elämä. tämän palstan tarinat ovat yleisesti ottaen niin heikoista aineksista kyhättyjä että vaihteeksi kun tulee joltakin kirjoittajalta asiallista tekstiä niin en mä lähtisi ensimmäisenä piipittämään mistään pienistä asiavirheistä. tässä novellissa oli yritystä 3x enemmän kuin palstalla keskimäärin. minä kunnioitan sitä ja ilolla luen hyvin kirjoitettua, mainiota tarinaa.

      • Löpö

        Oikeassa oot ne on nää turhan tiedon maestrot, tommottii. Pitää puuttua kaikkeen epäoleelliseen, kirjoitus oli munkin mielestä hieno stoori.


    • Pete

      Totta kai on hyvä jos johonkin historialliseen aikaan ja mijööseen kuuluvat yksityiskohdat ovat kohdallaan. Se tuo novelliin uskottavuutta ja konkretiaa. AK-57:n kommentti kiukaan tyypistä on ihan kohdallaan; jatkuvalämmitteinen se tietysti on ollut.

      Sen sijaan Faari saisi kaivella hieman tarkemmin muistojaan. Kyllähän naisten aluspöksyt sentään yleistyivät maaseudullakin nuoremmilla naisilla jo 20-30-luvuilla sitä mukaa kun hameet lyhenivät. Vai oltiinko talvellakin vähän alle polvipituisessa hameessa pipari paljaana? Sodan aikana ja sodan jälkeen – jolloin Faarin mukaan aluspöksyt ”tulivat naisilla muotiin” - naiset sen sijaan tuskailivat kun säännöstelyn vuoksi ei alusvaatteita oikein saanut.

      No, yksityiskohdat on yksityiskohtia, mutta kai novellin kokonaisuus sentään ratkaisee? Kyllä kai vähän asiasta kuin asiasta saa kirjoittajan narautettua - jos siihen halua riittää.

      Niin, ja kiitos myös positiivisista kommenteista! Kyllä niitä aina mielellään lukee.

      • Maruzzella

        Pete, on myönnettävä, että aina näkiessäni sinun kirjoittamasi novellin, olen jo valmiiksi innoissani. Niin hvyiä ne ovat!!! Osaat kirjoittaa niin, että nainenkin todella nauttii niiden lukemisesta!!! ISO kiitos *halauksen kera*.


    • Jondalar

      Hienoja tarinoita. Noille Pekka Pikkutarkoille voisin ehdottaa, että jättäkää nämä tarinat lukematta ja ostakaa luettavaksi eri kustantajien tietosanakirjoja ja koettakaa etsiä niistä virheitä ja eroavaisuuksia eri kustantajien välillä. Täällä tarinoita lukevat arvostavat nautinnollisuutta, josta nämä professorit tuskin ymmärtävätkään mitään. Peten tarinat ovat mielikuvituksellisia ja erinomaisia.

      Jondalar

    • kooysi

      Erittäin mukavaa luettavaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe