Sedanissa hattuhyllyllä olevan jarruvalon polttimo on palanut,olen katsonut, en vielä ryhtynyt vaihtamaan sitä. Eli minkälainen systeemi tai homma on saada vaihdettua se? Miten sekäytännössä tapahtuu?
Sellainen homma olisi järkevä hoitaa itse, eikä viedä "verstaalle", neuvoja siis kaipailen...
Kiitokset etukäteen
Jarruvalo
Wwaltzu
1
2826
Vastaukset
Ainakin nykymallin sedanissa vaihtotyö onnistuu kohtuullisen helposti itsekin.
Hae uusi poltin mieluiten merkkiliikkestä, on nimittäin hieman harvinaisempi malliltaan (12V/16W). Ainakin Motonetin varaosaluettelossa on virheellinen tyyppi polttimolle (liian suuri ulkomitoiltaan). Jarruvalon kotelo irtoaa kulkusuunnassa katsottuna eteenpäin vetämällä, jonka jälkeen se nousee ylös hyllystä. Johtoliitin kannattaa ottaa irti, jolloin koko paketti on kädessäsi. Hieman sorminäppäryyttä tarvitsee olla. Myös käyttöohjekirjasta löytyy kuvitetut ohjeet vaihtotyöhön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331411Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 104984
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43983- 68805
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779- 42766
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117765- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55615