Haluaisin antaa naiselleni kunnon kihlasormuksen, mutta kun maksavat niin hirvittävästi että menee ruokarahat halvimpiinkin kun on kerran köyhä..
Lupaukset on annettu, sormukset puuttuu ja hävettää ihan hirveästi myöntää olevansa niin köyhä ettei sormusta saa hankittua... :'(
Hävettää olla köyhä
5
2808
Vastaukset
- Itsellä monta
Löytyisikö suvusta vanhoja sormuksia? Joku tädeistäsi ollut monta kertaa aviossa/kihloissa, missä edesmenneen isoäitisi sormukset, onko äitisi sormus jäänyt pieneksi tms?
Vanhat sormukset ovat kihloina mielestäni arvokkaampia kuin uudet, niihin liittyy aina tarina ja usein kultakin on sitä kalliimpaa sorttia. Sormuksen voi käyttää kultasepällä puhdistettavana ja uudelleen kaiverrettavana.- Tyytyväinenasiakas
Kulta-Kamarista löydät 2mm kihlasormuksen keltakultaisena edullisesti, muistaakseni hinta oli 30-50 paikkeilla, itse hankimme sormukset sieltä.
- minulta
Meidän nurkissa lojuu sormukset mieheni EDELLISESTÄ kihlauksesta, siis jonkun ihan muun kuin minun kanssani! Paljonko maksat? Ihan kultaa kuitenkin! :)
- Säästöä kaikki
luopua koko hää ja kihla-ajatuksesta. Kyllä olla voi muutenkin kun pian ero tulee kuitenkin.
- ärsyyntynyt
no olipa taas negatiivinen kommentti.. tuossa saitkin jo hyviä vinkkejä.. sormuksia voi myös tilata,saa hienommankin sormuksen osarilla,alle 20e kk erälläkin esim.. :) netanttilasta esimerkiksi. tsemppiä etsintöihin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569