Mikä mua vaivaa...?

Miia

Oon 16 ja oon vieläki neitsyt...mul on ollu jo monta mahollisuutta päästä neitsyydestäni mut aina oon jänistäny...En tajuu minkä takii... Aina mä mietin millast se ois ja aina mä toivon pääseväni siit eroo et saisin alotettuu vihdoinki kunnon elämän, mut sitte ku ois tilaisuus ni mä jänistän... Mikä mua oikeesti vaivaa...?

24

11100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yui

      Jos jänistät tositilanteessa se on vain merkki siitä ettet ole vielä henkisesti valmis siihen. Ei siinä sen kummempaa.

    • siis

      olin itse 19v kun menetin neitsyyteni. en todellakaan ois voinut aiemmin alkaa harrastamaan seksiä. ei kannata murehtia sitä, että on vielä neitsyt. sä olet vielä niin nuori, ettei mitään hätää. normaalisti saat odotella vielä pari vuotta, jotta kasvat aikuiseksi ja otat vastuuta elämästäsi.

      en voi muuta kuin ihmetellä kirjoituksia, jossa valitetaan että olen vielä neitsyt ja 16v.. vähän ihmetyttää, että mihin teillä on kiire. kyllä sitä seksiä voi harrastaa vanhempanakin. seksin harrastamisen myötä niitä ongelmia sitten tuleekin joten kannattaa nauttia seksittömyydestä todellakin.

    • Sir Psycho Sex

      Mielestäni olet tehnyt joka kerta aivan oikein kun olet "jänistänyt". Ei kannata ryhtyä puuhiin ennen kuin se tuntuu itsestä oikealta ratkaisulta ja että on valmis siihen. Omasta aarteesta kannattaa pitää kiinni niin kauan kuin mahdollista ja vasta sitten luovuttaa se sille kundille joka sen ansaitsee ja pitää sua muutenkin hyvänä sekä arvostaa sua tyttönä/naisena eikä pidä pelkkänä pilluna.
      Eikä se elämä siitä mihinkään muutu ensimmäisen kerran jälkeen. Päinvastoin siitä saattaa tulla morkkis ja sitte vituttaa ku tuli touhuttua liian aikaisin jonkun kanssa vaan siitä syystä että neitsyys meni.
      Kännissä ei myöskään kannata ryhtyä harrastamaan ensimmäistä kertaa seksiä.
      MUISTA pitää pää selvänä ja housut jalassa niin kaikki menee lopulta hyvin.
      Maltti on valttia.

    • DarkGirl

      Ite olin 15 ku menetin neitsyyteni, kännissä ja vähän painostuksenkin alaisena..! Näin jälkeenpäin kaduttaa ihan sairaasti että menin antamaan sellaselle idiootille, varsinkaan kun en välittäny siitä paljonkaan! Säästä se sille ihmiselle, kenestä välität, ja siihen saakka, kunnes oot ite valmis! Kokemuksesta sanon, että on parempi "jänistää" kuin harrastaa seksiä, vaikka se ei itsestä tunnu ihan oikealta. Tsemppiä sulle! =)

    • elämää kokenut

      Oletko todella sitä mieltä, että kunnon elämä alkaa vasta sitten kun on aloittanut sekstailun?
      Älä ihmeessä kuvittele, että seksistä se kunnon elämä alkaa, päinvastoin, seksi voi pahimmassa tapauksessa viedä sinulta kunnon elämän.
      Odota rauhassa, ei kaikki 16-vuotiaat ole vielä valmiita seksiin.
      Me naiset kehitymme hyvin eri tavoin ja eri aikaan, olemme siis yksilöitä.
      Ole sinäkin yksilö, vuorosi kyllä tulee aikanaan.
      Tsemppiä elämällesi, äläkä enää vaivaa päätäsi tällä asiaala.

    • lukija

      Laittakaa nämä teiniviestit sinne minne ne kuuluvatkin eli nuoret osastolle.

    • Lukija myös

      Olen yllättynyt vastauksien järkevyydestä (paitsi "lukija")! On hyvä että on ihmisiä jotka ajattelevat vielä noin.
      Olen samaa mieltä, että olet tehnyt viisaasti kun olet "jänistänyt", ei kannata pitää mitään kiirettä, hiljaa hyvä tulee. Sä oot vielä lapsi, eikä seksi kuulu veilä lapsen elämään. Ei tod oo mitään syytä olla kauhuissaan tai aatella et sussa on jotain vikaa, sulla järki vaan pelaa ja se on hyvä! Ei kannata harrastaa seksiä ennen ko on ihan varma asiasta ja kumppani tuntuu oikealta. Ei se "kunnon elämä" ala ekasta kerrasta eikä seksistä yleensäkään. Seksi kuuluu elämään, tai on normaalia jos seksi on osa elämää.

    • tiina

      älä hätäile...mä menetin neitsyyteni 14- vuotiaana. nyt 15v..mä olin kännis ku käki ja kaduttaa jälkeenpäin...haluisin olla viel neitsyt..et odota vaa pari vuotta.....

    • Kokenut

      Sinussa ei ole MITÄÄN vikaa. Miksi pitäisi väkisin yrittää menettää neitsyytensä? Iällä ei ole mitään merkitystä. Se tapahtuu silloin, kun on siihen valmis. Itse olin 24-vuotias, koska aikaisemmin en ilmeisesti ollut asiaan valmis. Sen jälkeen on kyllä saanut ihan kylliksi kyseistä asiaa harrastaa (25 vuotta tähän mennessä), joten kyllä sitä ehtii...Elämässä on muitakin asioita.

    • ihminen

      mä en tiedä mutta voin auttaa sua pääsemään neitsyydestäsi.

    • ~linny~

      sä et ole vielä siihen valmis...

    • Mr.Wizard

      "Oon 16 ja oon vieläki neitsyt...mul on ollu jo monta mahollisuutta päästä neitsyydestäni mut aina oon jänistäny..."

      Johan on teiniä herrajestas. Menet naimaan sitte kun siltä tuntuu vaikka oisit sitte 28v. Ja että ollut monta mahdollisuutta, no hyvä jos on mahiksia ollu eipä ainakaan näemmä seurasta sitte ole neidillä pulaa.

      Mutta jos kuule mietit vielä tovin tota naimista jos on noin paha ongelma. Opettele vaikka ite eka nauttimaan itestä enne ku äijän kanssa alat pelleilemään koska joudut ennen pitkään kertomaan mikä SINUSTA tuntuu hyvältä ja mikä ei koska miehet eivät osaa lukea ajatuksia ja mikään ei ole vittumaisempaa kun nainen joka ei sano jos sattuu.

    • Boy88

      No mun mielestä siihen täytyy olla valmis.
      Eräs poik anmeni maksulliselle menettämään sen, ku muut oli jo menettäny !
      Eräs siskoni kaverin menetti neitsyytensä 11-vuotiaana, että sellasta !
      Hankkikaa järkeä !

    • jag

      hölmöä, ei sinne sänkyyn ole mikään kiire! juuri teini-ikäisillä on tuollaisia 'minä olenkin ollu sängyssä'-puheita. rauhoittukaa!

      minä ainakin säästän itseäni sille, ketä OIKEASTI rakastan. neitsyyden voi MENETTÄÄ vain KERRAN KOKO ELÄMÄN AIKANA!

      huh huh!

    • Victor

      Älä oikeasti huolestu tuollaisesta. Vaikka kaverit puhuu mitä sattuu, niin ei sitä seksiä 16 vuotiaana yleensä tolkuttomasti harrasteta.

      Mun tyttöystävä on pitkälti kolmella kympillä, on ollut kolmen miehen kanssa, kaikki seurustelukumppaneita.

      Pari ehdotonta sääntöä:

      a) Älä missään nimessä anna painostaa itseäsi seksiin. Se on SUN päätös. Ne sun kaverit jotka nyt painostaa (naiset) ovat varmasti vain kateellisia. Miehen painostus taas viittaa melkoiseen kunnioituksen puutteeseen.

      b) ÄLÄ ole humalassa ekalla kerrallasi.

    • USKOVA...

      MENE RAAMATUN MUKAISESTI NIIN MENEE OIKEIN., MIETI VIELÄ

    • NicoD

      Ei ole yhtään paha juttu olla neitsyt. Itse asiassa se on ihailtavaa. Ei siitä ole mitään syytä hankkiutua eroon ennen kuin löytää sellaisen pojan johon luottaa, ja jota rakastaa, ja jonka tietää myös rakastavan sinua.

      Olen itse 17 vuotias poika ja itselläni on kokemusta eräästä kaltaisestasi tytöstä, joka ei tahtonut uskaltaa. Hiljaa ja hellästi me etenimme hyväilyissä, hieman rohkaistuen päivittäin. Kehotan sinua samaan, kun löydät oikean ei tarvitse välttämättä heti alkaa yhdyntään.. koskettakaa toisianne hellästi, hyväilkää.

      Toisen selän hierominen esimerkiksi on jo itsessään hellää ja rakastavaa..

      Usko pois, kyllä jätkä osaa ja jaksaa odottaa jos todella välittää. Hoputtamalla ei siitä tule mitään.

      • Mun neuvo...

        Tee niin, että odota että tuntuu hyvältä.Voit masturboida ja hankkia tunteet sillai.Ja sitten kun tuntuu että oot valmis, sitt teet sen. ;)


      • Keiju
        Mun neuvo... kirjoitti:

        Tee niin, että odota että tuntuu hyvältä.Voit masturboida ja hankkia tunteet sillai.Ja sitten kun tuntuu että oot valmis, sitt teet sen. ;)

        Juu-u. Minä menetin neitsyyteni 15-vuotiaana, silloisen poikaystäväni kanssa. olen nyt 16 enkä kertaakaan nainut sen kerran jälkeen. (aikaa tuossa välissä on yksitoista kuukautta) Nyt myöhemmin on välillä tullut ajateltua että miksi piti olla niin kiire? menin hänen kanssaan sänkyyn ekana iltana kun olimme yhdessä ja jätin hänen puolentoistakuukauden jälkeen. Sen jälkeen minulla ei ollut suhteita todella pitkään aikaan, ja nyt olen seurustellut kolme ja puoliviikkoa yhen aivan kultaisen jätkän kanssa. Se ei painosta mua mihinkään. Tässä suhteessa mä olen vielä neitsyt. Mä oon kyllä ollu vähän nihkeä sille, raukka tulee järkyttymään pahanpäiväsesti mun seksuaalisuudesta kun eka kerta tulee vastaan ;)
        Eli halusin nyt vain sanoa että odota. Odota kunnes tunnet itse olevasi valmis. mun viimenen ajatus oli vaan että "nyt annat jumalauta mennä" ja niin mä annoinkin.


    • Kastehelmi

      Mut aatteleppa, mä oon JO 23-vee ja edelleen neitsyt!! Mutta se ei haittaa mua!! Harkitse tarkkaan!!

    • Jorge[vitu]

      Pistäppä raporttia niin voin päästää sut sun neitsyydestäs;) mun tekis mieli vähän tiukkaa pimpsalooraa, joten miten ois vastaileppa jos kiinnostaa????

    • Jätkä 20v

      Ei sua vaivaa mikään! -mun mielestä neitsyys ei ole sellanen asia mistä pitäs vaan äkkiä päästä eroon..(siis että ihan sama miten) -se on arvokas asia, äläkä anna sitä ihan kelle tahansa! -kun on oikea henkilö kenen kanssa tehdä se siitä tulee molemmille mukava kokemus. -Äläkä missään nimessä tee sitä kännissä!! -harmittaa varmasti jälkeenpäin! -Itse menetin neitsyyden nykyisen tyttöystäväni kanssa (oli molemmille eka kerta) ja olen iloinen että se oli hän. -Kokemuksesta tiedän että kaveripiirin painostus on rasittavaa, mutta siitä ei pidä ottaa itselle taakkaa, monet niistä ei itsekkään ole mitään ammattilaisia:) ..ja henkilökohtaisesti itse arvostan PAALJON enemmän sellaista tyttöä joka ei anna ihan kelle sattuu! tuolla kaupungilla on jo ihan tarpeeks jakorasioita!!! ja usko pois, tätä mieltä on useimmat jätkät. -ainakin kunnon sällit :)

    • pedro

      hello!!! how you do you need help? i can make it nice ph.0408177680

    • Sinäkin

      Taas yks alle 18v. kirjottaja. Ja tääki viesti ois löytäny paremman paikan seksi-osastolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe