fanatic audio

Nimetön

onko luotettava tilata tuolta.kauan tuol on toimitus aika noin?

17

4969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat

      muualta halvemmalla!

      • kaaleppi

        Mitä olen kuullut niin hinnat on todella hyvin linjassa tuolla, ja se palvelu kuuleman mukaan parasta mitä saa, senkin jälkeen kun olet ostanut jotain ;)
        Muistelen että tämä kauppa voitti verkkokauppa testin jossain alan lehdessä, sieläkin oli tullut täydet pisteet asiakaspalvelusta !!


      • Nimetön
        kaaleppi kirjoitti:

        Mitä olen kuullut niin hinnat on todella hyvin linjassa tuolla, ja se palvelu kuuleman mukaan parasta mitä saa, senkin jälkeen kun olet ostanut jotain ;)
        Muistelen että tämä kauppa voitti verkkokauppa testin jossain alan lehdessä, sieläkin oli tullut täydet pisteet asiakaspalvelusta !!

        kokemusta! itse olen tilannut useita soittimia, vahvistimia ja kaiuttimia 99% on ollut halvempia muualla kun olen vaan tarjouksen kysynyt, suoraan jos vertaa hintoja eikä tee tarjouspyyntöä myyjälle havaitsee jo että moni myy halvemmalla! tietenkin kukin ostaa mistä vaan haluaa, mutta on tyhmää maksaa ylimääräistä samasta tavarasta!!

        verratkaa vaikka:

        www.autostudio.fi
        www.tronica.fi
        www.nexcomp.fi
        www.powerset.fi


    • Hohhoijaa

      Aika monesti olet tarjouksia kysynyt jos kerran sadasta on ollu Fanatic Audio halvempi....

    • terkkuja autostudion

      "luotettavaa tilata" ?
      Kyllä nykyään on melko luotettavaa tilata mistä tahansa firmasta mikä on ollu vuodenki pystyssä..

      Ja ennenkun kukaan takuu asioista mitään selittää, nykyään on ihan sama mistä tuotteen ostaa, takuu on aina voimassa sen mitä luvattu vaikka firma menis nurin jos sen on ostanu.

      Ja autohifissä, KYSY TARJOUS!! Ihan siitä syystä että lähes jokasella jälleenmyyjällä on sama ostohinta tuotteille, ja sama myyntihinta eteenpäin koska kilpailua hinnalla koitetaan välttää.. Tämän tiedän kun olen alalla ollut joskus töissä.

      Ite on tullu testattua seuraava lista eri tilauksien muodossa:
      - www.autostudio.fi
      - www.powerset.fi
      - www.ep-autohifi.net
      - www.jj-tuonti.fi

      Jos noista nyt jotain pitää mainita niin kaikissa toimitus ok. Takuujuttuja ei ole ollut kuin yksi, tuon ep-autohifin kanssa ja uus laite tuli 2pv päästä reklamaatiosta vanhan tilalle joten ei valittamista.

      Eli vinkkinä jos jotain on ostamassa, kaikkiin haluamiinsa paikkoihin vaikka sähköpostia tarjouskysely muodossa ja site valttee sen mikä on halvin ja jolla tavaraa varastossa. Yksinkertasta.

    • hifi auto

      Todella hyvä paikka tilata ja asian tuntevat myyjät. Hinnoista olen vähän molempaa mieltä. Toiset hinnat ovat halpoja toiset taas ei. Itse halusin rf 2500 vahvistimen mutta eivät saaneet koska ei maahantuoja enään tuo Suomeen kun ei mene kaupaksi. Kysyin silti hintaa niin ei euroakaan olisi tippunut netti hinnasta. Sain jj-tuonnin kautta kyseisen vahvistimen ja 335 e halvemmalla kun olisin saanut fanaticilta jos niillä olis ollut. Muuten käytän paljon fanaticia koska hyvät hinnat ja nopea toimitus. Myös erittäin monipuolinen valikoima.

    • on kokemusta

      Hmm 2008 vuoden kysymys.

      Vastata voi edelleen yleisesti. paika on luotettava ja asiallinen palvelu ja myyjät oikeasti tietää aiheesta. Hinnat on ok ja tavarat hyviä joten suoittelen.

    • pelkkää plussaa

      Hyvä paikka tehdä ostoksia, olen käynyt useaan otteeseen paikanpäälläkin, erittäin asiantuntevaa porukkaa ja tarjouksia saa pyytämällä :) nyt on hyvä hetki näköjään vaimennella autoakin sillä ainakin vaimennusmatot on alennuksessa ja nettisivukin on muuttanut ulkoasuaan!

      http://www.fanaticaudio.com/tuote-osasto/vaimennus/butyylimatot/

    • kyllä on

      Luotettava kauppa ja asian tunteva kauppa. Suosittelen!

    • pooossoo

      Suosittelen minäkin 10v jo oon asioinut eikä mitään ongelmia.Hinnat on halvat kun kysyy tarjouksen.takuut toimii!!

    • L.M

      No jaa. Ovat ylimielisiä asiakkaille, jos itse olisin samanlainen omassa työssäni, niin aika lähellä olisi varoitus sekä siellä tiskin luona pyörii ihme porukkaa niin toista kertaa en kyseisessä lafkassa asioi.

    • kaikenlaisiapellejä

      L.M. taitaa olla sissimarkkinointiristiretkellä kun tuo sama tekstin pätkä löytyy jokaisesta paikasta missä kommentoidaan fanaticaudiota :D

      • L.M

        Kyllä se päähän ottaa, kun saa huonoa palvelua. Asioisin toistekki, kunhan parantavat käyttäytymist. Siihen asti käyn Oulun hifi liikkeissä.


    • Välttäkää

      Kokemuksesta sanon että älä vaivaudu asioimaan k.o. firman kanssa.

    • urpojakokomestatäynnä

      Onse kumma kun tilauksen tekee, niin kyselevät että mitä milläkin osalla teen. Mitähän vattua se heille kuuluu vaikka nakkaisin kaijuttimella vesilintua.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu oli muutama viikko sitten todella surkeaa kun kävin paikan kyselemässä tarvikkeita. En kyllä enää sinne mene.

    • Anonyymi

      Kyllä on luotettavaa tilasin itse portti kotelot tuolta firmalta aika nopeasti tavarat tuli perille normaali toimitus aika fanatic audio Pohjanmaa soita ja kysy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe