Hänellä ei mene hyvin. Tänään hän sentään hymyili. Vaikkei enää niin iloisesti. Sitä oli kiva katsella. Kohta emme häntä näe niin usein. Hän häpeää ja uskaltautuu vain harvoin näytille. Sietääkin hävetä käytöstään.
Aurinko. Joulukuussa hän on masentunein.
Miten alas voi vajota
42
1338
Vastaukset
- Sagafold
ja heristää täällä sormeaan...
Annettakoon hänelle pientä rentoutusta ja lomaa :)
Ollaan iloisia jokaisesta hetkestä, jolloin hän suostuu meille hymyilemään. Paitsi silloin, kun pitää ajaa vasten hänen loistavan kirkasta hymyä.
Tässä pimeässä vuodenajassa parasta ehkä on se, kun ystävämme aurinko pilkistää pilvien takaa :)- gg-10
En tunne arskaa ystäväkseni hänen hylätessä minut. Vaikeaa antaa anteeksi.
- Putkivalo
Eikö pimeä ja kylmä ole hyväxi? Saa olla lähekkäin että lämpö pysyy ja täytyy kopeloida kun ei näe mitään :)
- gg-10
Wautsi. Tätä on positiivinen ajattelu. Jiihhaa. :))
- Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Wautsi. Tätä on positiivinen ajattelu. Jiihhaa. :))
ja haistata pitkät pimeydelle ja kylmälle. Ei luontoa vastaan kannata taistella, tiiäksää miten siinä käy? Sä poika häviät!
Mä hoen päivät pitkät "I see the light, I see the light" :)) Ja sitten ihmettelen että miksei sitä kopeloitavaa ole :))) sikskö kun ei ole enää pimeetä, vai siksi että olen pimee ;)))
Valoisaa päivää sulle! - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
ja haistata pitkät pimeydelle ja kylmälle. Ei luontoa vastaan kannata taistella, tiiäksää miten siinä käy? Sä poika häviät!
Mä hoen päivät pitkät "I see the light, I see the light" :)) Ja sitten ihmettelen että miksei sitä kopeloitavaa ole :))) sikskö kun ei ole enää pimeetä, vai siksi että olen pimee ;)))
Valoisaa päivää sulle!Haistattelut teen vuosittain. Kiitos, päivä oli valoisa, se on jo jotain.
Sä tarvitsisit kunnollista kopeloitavaa. Onnea metsästykseen. :) - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Haistattelut teen vuosittain. Kiitos, päivä oli valoisa, se on jo jotain.
Sä tarvitsisit kunnollista kopeloitavaa. Onnea metsästykseen. :)En minä metsästä, parantelen vielä särkynyttä sydäntä :)
Eilen oli niin kaunis ilma kun kävin lenkillä, ilma oli kirpeä, taivas oli pudonnut niskaamme ja laittanut meidät valkoiseen pumpuliin. Oli siis sumuista ;) Oletko katsonut koskaan kuinka kauniilta pensaan tai puun mustat oksat näyttää sumua vasten? Kuin mustaa pitsiä valkoisella lakanalla :) Tai miten monta vivahdetta ruskeaa on pensaikoissa? Mene ulos ja hengitä, katsele ympärilläs ja hae silmillä kaikkea kaunista, sitä löytyy kyllä. Älä taistele vastaan :)
Nimim. "Free your mind, the rest will follow" - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
En minä metsästä, parantelen vielä särkynyttä sydäntä :)
Eilen oli niin kaunis ilma kun kävin lenkillä, ilma oli kirpeä, taivas oli pudonnut niskaamme ja laittanut meidät valkoiseen pumpuliin. Oli siis sumuista ;) Oletko katsonut koskaan kuinka kauniilta pensaan tai puun mustat oksat näyttää sumua vasten? Kuin mustaa pitsiä valkoisella lakanalla :) Tai miten monta vivahdetta ruskeaa on pensaikoissa? Mene ulos ja hengitä, katsele ympärilläs ja hae silmillä kaikkea kaunista, sitä löytyy kyllä. Älä taistele vastaan :)
Nimim. "Free your mind, the rest will follow"Kyl mä olen ihaillut noita samoja asioita kuin säkin. On niitä luonto täynnä, kuolleenakin. Kun vaan on silmät auki.
Jos mulla ois taikasauva, sydämes tulis ehjäksi nopeemmin. Aika tekee tehtävänsä, sä tiedät sen muakin paremmin. Ja toivon sulle uutta elämän kevättä, sitten kun aika on. :) - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Kyl mä olen ihaillut noita samoja asioita kuin säkin. On niitä luonto täynnä, kuolleenakin. Kun vaan on silmät auki.
Jos mulla ois taikasauva, sydämes tulis ehjäksi nopeemmin. Aika tekee tehtävänsä, sä tiedät sen muakin paremmin. Ja toivon sulle uutta elämän kevättä, sitten kun aika on. :)Jokainen kaunis sana auttaa siinä :)
Kiitos, Kymppi.. todella.
Ai nythän mää hokasin! "Kun vaan on silmät auki" - sekös se on se syy sun pimeyteen :))) - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
Jokainen kaunis sana auttaa siinä :)
Kiitos, Kymppi.. todella.
Ai nythän mää hokasin! "Kun vaan on silmät auki" - sekös se on se syy sun pimeyteen :)))Kiitos. Kymppi mikä kymppi. Tuulesta temmattu. Numero muiden joukossa. :)
Huomasitko, aurinko tänään hetken pilkahti? ...Siis näkyi, ei tarkoita pilkkaa. :))
todella asua ikuisessa auringon paisteessa/paahteessa ?)
Kyllähän se virkistää mieltä, tänäänkin oli tosi hienoa.
Mutta eipähän voi pitää sitä itsestäänselvyytenä.. arvostus kohoaa :))- gg-10
Vähempi kuin ne kymmenentuhatta kaamosmasennusta riittäis.
- Ninas
gg-10 kirjoitti:
Vähempi kuin ne kymmenentuhatta kaamosmasennusta riittäis.
Onhan tuota masennusta kera auringonkin, vähän enemmänkin kuin kymmenen tuhatta (?
- gg-10
Ninas kirjoitti:
Onhan tuota masennusta kera auringonkin, vähän enemmänkin kuin kymmenen tuhatta (?
Masennun mieluummin arskan kans. Se häätää sen tään pakkaspirun. on se niin...
- Ninas
gg-10 kirjoitti:
Masennun mieluummin arskan kans. Se häätää sen tään pakkaspirun. on se niin...
..näin on :)
Mutta hyvällä tuulella on kaveri tänäänkin, vaikka "kuollut" kuukausi jo menossa :)) - gg-10
Ninas kirjoitti:
..näin on :)
Mutta hyvällä tuulella on kaveri tänäänkin, vaikka "kuollut" kuukausi jo menossa :))Joo ihmetyttää, horroskuuta pukkaa ja arska vielä heittää hymyntynkää :)(
- vain talviunta
Minusta on ihanaa kun tuli pimeää. Saa käpertyä villahuopaan ja vetää villasukat jalkaan. Kynttilöitä poltan kyllä oikeastaan läpi vuoden. Rakastan elävää tulta. Joku kertoo masentuvansa aina pimeän ajan tultua. Onko se oikeaa masennusta sittenkään? Ehkäpä meihin ihmisiinkin on rakennettu sisäinen systeemi, jotta rauhoitumme ikäänkuin "talviunille" touhua täynnä olleen kesän jälkeen. Saa ainakin kerran vuodessa ottaa rauhallisesti oikein luvan kanssa. Nyt vain joulua odotellessa....
- gg-10
Mie en käsitä näistä tsyndeemeustä, en mitään.
- eli???
gg-10 kirjoitti:
Mie en käsitä näistä tsyndeemeustä, en mitään.
mikä on " tsyndeemeus " ??
- gg-10
eli??? kirjoitti:
mikä on " tsyndeemeus " ??
Siinä oli panovihre. Tsyndeemi oli se sana. Ja tarkoitin näitä sun kynttiläleikkejäs. Aika veikeeltä noituudelta se kuulostaa. Irtoaa varmaan mahtavasti poveria, osaispa itekin.
- Sagafold
gg-10 kirjoitti:
Siinä oli panovihre. Tsyndeemi oli se sana. Ja tarkoitin näitä sun kynttiläleikkejäs. Aika veikeeltä noituudelta se kuulostaa. Irtoaa varmaan mahtavasti poveria, osaispa itekin.
ystäväämme pimeistä illoista ja odotan paljon lunta :)
Se peittää alleen kaiken sen, mikä jäi kesällä tekemättä...ne tuhannet rikkaruohot...
*menee häpeen nyt* - gg-10
Sagafold kirjoitti:
ystäväämme pimeistä illoista ja odotan paljon lunta :)
Se peittää alleen kaiken sen, mikä jäi kesällä tekemättä...ne tuhannet rikkaruohot...
*menee häpeen nyt*Suuret eivät ole sinun syntisi. Rikkaruohotasoa. Herra sinua armahtakoon. ;)
- SerafiinaCarabas
Tuli vaan mieleen, että jos saisi olla eläin, niin olisi ihana olla naaraskarhu.
Kun tekee mieli, tulee uros. Ja aurinko paistaa... Sitten saa syödä hirveästi koko kesän, kömpiä talviunille, kun aurinkokin häviää, synnyttää horroksessa pari poikasta ja herätä hoikkana kevääseen!- gg-10
Ok. Mä oon sit se uroskarhu. Diili? :)
- SerafiinaCarabas
gg-10 kirjoitti:
Ok. Mä oon sit se uroskarhu. Diili? :)
No no karhuseni, eläinkirjan mukaan kuvioon kuuluu vielä ennen itse toimintaa kauhea ryske ja taistelun tuoksina, kun kaikki sadan kilometrin säteellä olevat urokset ensin taistelevat, että kuka on se vahvin ja komein, eli kuka sen naaraan oikein ansaitsee...
Voititko sinä ;-) - gg-10
SerafiinaCarabas kirjoitti:
No no karhuseni, eläinkirjan mukaan kuvioon kuuluu vielä ennen itse toimintaa kauhea ryske ja taistelun tuoksina, kun kaikki sadan kilometrin säteellä olevat urokset ensin taistelevat, että kuka on se vahvin ja komein, eli kuka sen naaraan oikein ansaitsee...
Voititko sinä ;-)No voih. Eläinkirjat, unohdetaan ne. Hoidetaan homma yksinkertaisemmin. Jookosta? :) Turhaa ryskettä ja pauketta vain.
- SerafiinaCarabas
gg-10 kirjoitti:
No voih. Eläinkirjat, unohdetaan ne. Hoidetaan homma yksinkertaisemmin. Jookosta? :) Turhaa ryskettä ja pauketta vain.
No karhujen lyhyet, mutta ilmeisen kiihkeät lemmenhetket ajoittuvat tuohon alkukesään, että palataanko me sitten asiaan ;-)
- gg-10
SerafiinaCarabas kirjoitti:
No karhujen lyhyet, mutta ilmeisen kiihkeät lemmenhetket ajoittuvat tuohon alkukesään, että palataanko me sitten asiaan ;-)
Järkyttävän pitkä selib... :(
Miten sitten jaksaa yli pimeän? Jos kuitenkin ihmisiä oltais. Jooks? :)) - Sera ejk
gg-10 kirjoitti:
Järkyttävän pitkä selib... :(
Miten sitten jaksaa yli pimeän? Jos kuitenkin ihmisiä oltais. Jooks? :))No ei läheskään nii-iin pitkä kuin yhdellä entisellä tytöllä ;-)
Eikun siis meillä ihmisillähän tää pariutuminen menee ihan eri tavalla kuin karhulla, eikö? Että pimeimpänäkin talvipäivänä pitää lähteä kolostaan liikkeelle.. voi ei, en jaksa!
Ja alkuun palatakseni: olisi niin kiva olla karhu jne. - gg-10
Sera ejk kirjoitti:
No ei läheskään nii-iin pitkä kuin yhdellä entisellä tytöllä ;-)
Eikun siis meillä ihmisillähän tää pariutuminen menee ihan eri tavalla kuin karhulla, eikö? Että pimeimpänäkin talvipäivänä pitää lähteä kolostaan liikkeelle.. voi ei, en jaksa!
Ja alkuun palatakseni: olisi niin kiva olla karhu jne.Tässä asiaa edestakas jahkaillut... Oltaisko kuiteski ihmisiä. Tai ainaski melkein. :))
Ei liian pitkiä unia. Eikä selibaattumia. Eik se olis paras? :) - Sera ejk
gg-10 kirjoitti:
Tässä asiaa edestakas jahkaillut... Oltaisko kuiteski ihmisiä. Tai ainaski melkein. :))
Ei liian pitkiä unia. Eikä selibaattumia. Eik se olis paras? :)No tässä sitä yritetään selvästikin romuttaa mun loistavaa karhuteoriaa .. ;-)
No, molemmilla on puolensa! - gg-10
Sera ejk kirjoitti:
No tässä sitä yritetään selvästikin romuttaa mun loistavaa karhuteoriaa .. ;-)
No, molemmilla on puolensa!Älä älä käsitä väärin. Ei tässä mitään romuttamassa olla. Teoria on mainio. Darwin olisi kateudesta kesäisen vihreä. Ei teoriassa ole mitään vikaa. Harmi vain: teoria on teoriaa, totuus toista... :))
Puolensa on. Kaksi kappaletta, sekä etu- että takapuoli. Kumpi parempi, mikäpä olen minä siihen vastaamaan.
Minulla on samat ajatukset kuin helvetin enkeleillä, ei pelkää mitään muuta niin paljon kuin pilvetöntä päivää. Toisaalta onhan nyt hyvä syy pysytellä pirtissä rommitoteja tehden.
- gg-10
Näinhän se menee. Kun oikein **tuttaa, hyvä olla lääkitys kohdallaan. Ei liikaa mutta sopivasti. Terävää, tylsään sadepäivään.
- MasterCardGOLD
kun reissaa etelämmäksi. Ei auringon vika, että ei jaksa paistaa tänne pohjan perukoille, näin syksyllä...
- gg-10
Haaveeksi jää. Sitä kun ei ole niin porvari, että olis fyrkkaa matkustella auringon perässä. Tänne pohjolaan saa maatua. :(
- Sagafold
gg-10 kirjoitti:
Haaveeksi jää. Sitä kun ei ole niin porvari, että olis fyrkkaa matkustella auringon perässä. Tänne pohjolaan saa maatua. :(
lähtee auringon perään etelään :)
Vahvat jää tänne kaamokseen masentuun ja herää sitte keväällä uuteen elämään :))
Mieluummin nautin näistä pimeistä ja kylmistä keleistä...tosin tää märkyys sais jo loppua, kun lähden etelämmäks.
Mikään ei voita saunaa, kynttilöitä ja kunnon viskimoukkua :)
Otetaan siis tuleva talvi riemulla ja tyylillä vastaan ;) - gg-10
Sagafold kirjoitti:
lähtee auringon perään etelään :)
Vahvat jää tänne kaamokseen masentuun ja herää sitte keväällä uuteen elämään :))
Mieluummin nautin näistä pimeistä ja kylmistä keleistä...tosin tää märkyys sais jo loppua, kun lähden etelämmäks.
Mikään ei voita saunaa, kynttilöitä ja kunnon viskimoukkua :)
Otetaan siis tuleva talvi riemulla ja tyylillä vastaan ;)Olisin mielelläni lälläri, aurinkoon. :)
Riemulla vastaan, heh. Kunnon talvi? 7 astetta mittarissa. :) - Sagafold
gg-10 kirjoitti:
Olisin mielelläni lälläri, aurinkoon. :)
Riemulla vastaan, heh. Kunnon talvi? 7 astetta mittarissa. :)olla liian hätänen...
Täälläkin tihuttaa vettä parhaillaan, mut uskon silti, et se ihana valkoinen paksu kerros tulee maahan. Jos ei huomenna, ni jonain päivänä.
Taas tulee se aika, jolloin kiroon ja yritän epätoivon vimmalla saada kolan kanssa pihalle tilaa... :)) Hyötyliikuntaa parhaimmillaan :) - gg-10
Sagafold kirjoitti:
olla liian hätänen...
Täälläkin tihuttaa vettä parhaillaan, mut uskon silti, et se ihana valkoinen paksu kerros tulee maahan. Jos ei huomenna, ni jonain päivänä.
Taas tulee se aika, jolloin kiroon ja yritän epätoivon vimmalla saada kolan kanssa pihalle tilaa... :)) Hyötyliikuntaa parhaimmillaan :)Älä pelkää, tämäkään talvi ei tuo lunta niin paljon. Kola voi ruostua varastossa. :)
- Sagafold
gg-10 kirjoitti:
Älä pelkää, tämäkään talvi ei tuo lunta niin paljon. Kola voi ruostua varastossa. :)
ihmeessä sä gg majaasi pitelet, ku noin negatiivisesti ajattelet?:) Kyl maar ny talvisin lunta on....
Laitan sulle viestiä, ku tarviin kola-apua :)) Saat kaivaa sen kolasi varastosta...
Jos oikeen pahaksi keli heittäytyy, ni lainataan naapurista traktori :)) - gg-10
Sagafold kirjoitti:
ihmeessä sä gg majaasi pitelet, ku noin negatiivisesti ajattelet?:) Kyl maar ny talvisin lunta on....
Laitan sulle viestiä, ku tarviin kola-apua :)) Saat kaivaa sen kolasi varastosta...
Jos oikeen pahaksi keli heittäytyy, ni lainataan naapurista traktori :))Tää on kato se Suomi. Se ihanuuksien ihmemaa, sä tiiät? Tottakai talvella lunta on, kilkuttele sit kun näkyy. :))
Kolan kera tullaan kun aletaan hukkua lumeen. Ja traktori kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202062
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261816Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121113- 49971
- 85939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23865- 112811
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50794Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32765