Olen huomannut ikävän asian että Xbox360 ohjain kuluu nopeasti. Liian nopeasti. Onko muilla tätä ongelmaa? pelattu on paaljon mutta ei silti saisi 45euron kama kulua näin äkkiä.
Eli vasennappi josta liikutetaan hahmoa sotapeleissä ja luistellaan eteenpäin jääkiekko peleissä on kulunut. Mahdoton pelata
nauttimalla sillä peukalo luisuu napista pois ja NHL09:ssä on vaikea luistella tarkasti peukalon liukuessa napilta pois.
Onko muut joutuneet ostamaan uusia ohjaimia tämän napin kuluessa? muut napit ovat ok kunnossa.
On melkoisen rasittavaa ostaa ohjainta yhden napin takia ja maksaa se päälle 40e!
Ohjainta on käsitelty varta vasten varoen ja joka ikinen napin painallus sillä lailla ettei paina turhan lujaa. Muuten täydellinen ohjain mutta
ne mistä liikutaan on kuin jotain heikonlaatuista kumia..
Muuten ok jos yksi ohjain rikki mutta kun sisko pelaa myös paljon ja hänenkin säätimen vasennappi alkaa lipsua. Eli se tekisi 80e!!
Xbox360 ohjain kuluu nopeasti?!
20
2358
Vastaukset
- kukkuu
Haloo!
Ooks sä ihan EVO! Laita ne takuuseen, jos sul on takuu?Joten älä evota vaan toimi. - jonski82 nhl09 master
No ei oo kulunu oikeestaan yhtään, et oon yhellä ohjaimella pelannut koko ajan. Pelaan kyllä paljon mutta en ole tatteja saanut kulumaan millään! Käytätkö kenties jotain hanskoja? ;) tai elätkö pelissä hirveästi mukana? ;) se nimittäin kuluttaa.. 1,5 vuotta pelannut aktiivisesti xboxilla..
- merotewotewowe
En käytä hanskoja ja kuten sanoin jokainen painallus
varta vasten tarkasti ja sievästi ettei ohjain kuluisi eli en liikaa elä mukana. Olen oikeasti jokaisen painalluksen miettinyt sillain ettei ohjain kuluisi. Pelannut 1v paljon, todella paljon
viikottain päälle 35tuntia. - Himopelaaja
merotewotewowe kirjoitti:
En käytä hanskoja ja kuten sanoin jokainen painallus
varta vasten tarkasti ja sievästi ettei ohjain kuluisi eli en liikaa elä mukana. Olen oikeasti jokaisen painalluksen miettinyt sillain ettei ohjain kuluisi. Pelannut 1v paljon, todella paljon
viikottain päälle 35tuntia.Boksin ohjain on aika iskunkestävä.Paljon kestävämpi kuin lasivitriini johon se vahingossa päätyi,kun hermot paloi Forzassa.
- StraitTitan
Tai eihän se vieläkään ole rikki, mutta vasen tatti tahtoo jäädä päälle, eikä hahmoa pysty niin hyvin liikuttamaan. Ostin uuden mustan mallin, joka varmaan kestää taas sen vuoden päivittäistä käyttöä.
Ethän pidä värinätoimintoa päällä? Se tuhoaa ohjaimen.
Suurempi ongelma on se, että ohjaimen patteriloota on niin löysä, että jos vaikka vain heilauttaa ohjainta vähän voimakkaammin, se sammuu. Pöydälle laskiessakaan ei saa yhtään kolauttaa tai ohjain sammuu.
Olen myös ollut havaitsevinani, että padin down-näppäintä joutuu välillä painamaan kaksi kertaa, ennen kuin se lähettää käskyn eteenpäin.
Syynä tosin voi olla Live, sillä välillä ohjain ei toimi Livessä, vaikka se toimii kyllä yksinpelissä. Headsettikin menee välillä Livessä pois päältä, ja konsoli on sammutettava ja käynnistettävä uudelleen.
Eli kaikenmoisia ongelmia tässä kiinalaisessa huipputuotteessa (X360) on!- opishfioshdoij
HAHAHAHHAHAHAHAHHHAHA Vuoden vitsi!! Olen ohjainta käyttänyt 1,5 vuotta eikä mitään vikaa! Tiedätkö edes miten värinä toimii? Se toimii siten että sähkömoottori pyörittää metallinpalasta joka on eri painoinen eri puolilla, joten ohjain alkaa heilua. Ohjain on todella iskunkestävä!! Värinätoiminto ei tee ohjaimelle mitään!. Se on omassa tilassaan
- wwwwwffffff
opishfioshdoij kirjoitti:
HAHAHAHHAHAHAHAHHHAHA Vuoden vitsi!! Olen ohjainta käyttänyt 1,5 vuotta eikä mitään vikaa! Tiedätkö edes miten värinä toimii? Se toimii siten että sähkömoottori pyörittää metallinpalasta joka on eri painoinen eri puolilla, joten ohjain alkaa heilua. Ohjain on todella iskunkestävä!! Värinätoiminto ei tee ohjaimelle mitään!. Se on omassa tilassaan
Pari kertaa olen nyt vahingossa ohjaimen tiputtanut ja nyt se sammuilee vähän väli. ONko tähän ratkaisua?
- Black Angels
wwwwwffffff kirjoitti:
Pari kertaa olen nyt vahingossa ohjaimen tiputtanut ja nyt se sammuilee vähän väli. ONko tähän ratkaisua?
mrthmorthmth ei kannata rasvailla niitä tatteja syömällä pizaa ja pelataXD
- agdshjk
wwwwwffffff kirjoitti:
osta uus ohjain
ps. paljo o 10 2 - kirjotan rajusti
wwwwwffffff kirjoitti:
vaiha patterit avaa kansi jos ei patterii ni eitoimi! anteeks jos olin töykee mut se korjaaantuuuu että laitat - ja navan kunnolla
- fdgdfg
kirjotan rajusti kirjoitti:
vaiha patterit avaa kansi jos ei patterii ni eitoimi! anteeks jos olin töykee mut se korjaaantuuuu että laitat - ja navan kunnolla
Pari päivää uudella ohjaimella ja nyt jo napit jumis, noh toivottavasti menee takuuseen. Toinen ohjain jolla enemmän peliaikaa kestää vaik mitä pari kertaa lentäny seinään hajonnut ei :D
- fdgfdgf
fdgdfg kirjoitti:
Pari päivää uudella ohjaimella ja nyt jo napit jumis, noh toivottavasti menee takuuseen. Toinen ohjain jolla enemmän peliaikaa kestää vaik mitä pari kertaa lentäny seinään hajonnut ei :D
Sen sammumis ongelman sai pois kuvääntelee ohjjainta ja ottaa patterikotelon irti ja vääntelee lisää sit taas toimi ja niin et rutisi sitä väänsin
- lxl eZuLa lxl
kyllä osaa ihmiset olla avuttomia! mulla on aina tapana jos jonkun kanssa ongelmia ottaa selville mikä ei toimi ja korjata se :D mulla oli kanssa löysä toi paristokotelo ja täällä oli hyvä vinkki se että venyttää niitä jousia jotka ottavat kiinni paristoihin. tämä ei lopettanut kotelon liikkumista joten lisäsin vielä teippiä pikku palanen kerrallaan "löysiin kohtiin" kunnes kotelo istui tukevasti eikä liikkunut pätkääkään yrittäessä. korjasin juuri kaksi PS2 ohjaintanikin ennen myyntiä avaamalla ne kokonaan ja jumittavien nappien syyksi löytyi molemmissa ohjaimen sisälle maagisesti ilmestynyt mahla (wtf!? :D) pikku pesulla ja hionnalla/hinkkaamisella oli 6 vuotta vanhat ohjaimet kuin uudet! jos et puolestaan tykkää xbox ohjaimen tateista tai ne ovat liian kuluneet voit halutessasi esim. päällystää ne itse pitävämmällä materiaalilla tai ostaa valmiit Grip-iT suojat jotka sujautetaan tattien päälle. kunhan et heittele ohjainta tai hakkaa sitä pöytään (idiootit! xD) niin väitän että pienellä huolenpidolla ja huolloilla ohjaimet säilyvät monia vuosia! ja tämä koskee kaikkea elektroniikkaa ylipäätänsä, kaverilta nousi savut digiboksista ja laitteen avatessa syyksi löytyi kärähtänyt transistori, hän osti ja juotti itse uuden kiinni alle 1€ kustannuksilla ja ei tarvinnut 600€ sijottaa uuteen lootaan. jos et osaa/jaksa tehdä edellämainittuja vinkkejä niin olet niin avuton että sinulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin ostaa joka vuosi uudet ohjaimet tai maksaa muille satoja euroja laitteidesi korjaamisesta jos siihen et itse lähestulkoon ilmaiseksi kykene :)
- gamer
ei vittu kun täällä ollaan avuttomia laittakaa teippiä sen päälle
- tattitvaihtoon
Ebaystä saa uusia tatteja ja patterikoteloja. Tatteihin saa myös sellaisia lisä huppuja, niistä saattaisi olla apua joissain peleissä ja suojaa samalla tatteja. Myös kunnostettuja ohjaimia n. 20€ hintaan, postikuluineen. Näihin on kaikki muu vaihdettu uutta paitsi piirilevy on vanha.
Olen muutaman käytetyn xbox360 ohjaimen avannut ja putsannut. Pitäkää kädet puhtaana kun pelaatte! Jos pas*aset kädet vielä hikoilee, saa ohjaimeen kyllä hyvät mönjät joka koloon. Katsokaa tarkasti vaikka jonkun vanhemman ohjaimen ylä- ja alakuoren väliä. Se on ihan muurautunut umpeen, eikä edes huvita arvata mitä kaikkea siellä on.... - xbox360
osta se uus xbox360 ohjain!!!!!
Älkää pelatko rähmäkäpälillä! Kai ne alkaa jumittaa kun rasvaa kerääntyy ohjaimen sisään ja saumoihin. Kannattaa välillä vaikka putsata, mutta parasta olis pelata puhtain käsin.
Miulla on uudella boksilla käytössä vieläkin edellisen 360sen harmaa ohjain, ikää kai joku 4 vuotta. Ainoat ongelmat on että vasen tatti on kulunut mutta sitä nyt voi odottaakin 4 vuoden hieromisen jälkeen, ja löysä patterikotelo mikä taas olis tosi helposti korjattavasti. Mutta eipä siitä virta katkeile edes ohjaimen väristessä.
Uusi ohjain jäi ottamatta käyttöön kun A hirttää koko ajan kiinni, mutta en viittiny valittaa kun joita ohjaimia pyörii muutenkin kaikki nurkat täynnä :D- Mestari Tatti
Omassa ohjaimessa vasen tatti ei suostu välillä toimimaan liikuttaessa sivuille eli kun peleissä koittaa oikealle tai vasemmalle mennä välillä sujuu moitteettomasti kun taas välillä ukko tyssää niinku tikku paskaan! Auttaisko perinteinen hakkaa tattia pöytään korjaus vai pitääkö olla joku taidokkaampi ohjaimen ruumiinavaus?
- dsfsdfdsg
Itteläni on ollut jo xbox 360 jo 5 vuotta ja ohjain ei ole koskaan temppuillut ja pelaan noin 35h viikossa
- kuluu...
Kyllä todellakin kuluu. Boxilla pelannut 4 vuotta nyt kolmasohjain menossa. Uuden alkuperäisen ohjaimen hinta n. 28€ tilattuna ahvenanmaalta. Silti harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803