TURKULAINEN 26.10.2003
Lukasin äsken kivan jutun:
"Eilen Aurajokirannan valtava lehmus seisoi tukevasti paikoillaan ja levitti suojaavat oksansa jalankulkijoiden ylle."
Eikö mukamas Turuus tapahru koska mittä, häh ?
Netti-Turkulaisesta jymyuutinen...
4
1889
Vastaukset
- resident
pelkästään tuossa se juttu! Ihan taatusti se juttu jatkui siitä jotenkin ja taatusti siinä oli edelläkin muutakin tekstiä?!
Oletko kateellinen kun et voi itse asua Turussa? ;)
PS.
Yritä seuraavaksi opetella kirjoittamaan edes toi Turuus oikein. Oikeasti jos niin haluat kirjoittaa niin kuuluisi laittaa: Turus- Mä vaan
Vedetään yhtä köyttä Turun puolesta!
Itse asun Kajaanissa, mut Turku on mulle rakas kaupunki, muutto mielessä parin vuoden päästä..
Ihan turhaa toi kaupunkien mollaaminen, jokainen asuu siellä missä huvittaa.. :) - Jacob
Mä vaan kirjoitti:
Vedetään yhtä köyttä Turun puolesta!
Itse asun Kajaanissa, mut Turku on mulle rakas kaupunki, muutto mielessä parin vuoden päästä..
Ihan turhaa toi kaupunkien mollaaminen, jokainen asuu siellä missä huvittaa.. :)...joten tervetuloa tänne ihanaan peräkylään (Hesasta katsoen). Täällä eletään vielä Keskiaikaa etenkin kesäisin...
PS. Kun tulet tänne, niin poikkea johonkin hyvään hengelliseen kokoukseen eli selliseen, jossa Jeesusta palvotaan... - Jacob
...kun muutin tänne entisenä stadin kundina, niin yllätyin iloisesti siitä, miten pieni kyläpahanen tämä muinainen Royal City nyt onkaan. Pidän tällaisesta maaseudun rauhasta...
Olen asunut täällä Turuus jo yli 13 vuotta ja naapurit ovat viime aikoina alkaneet vastaamaan tervehdykseenikin...
Koitetaan ymmärtää toisiamme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885