Myytävänä pahkaa,"kyhmypuuta", 60 neliön varasto katto myöten täynä. Yhteydeotot numeroon : 0400589603
Myydään pahkaa ym. erikoispuuta
8
3060
Vastaukset
- peevee
Jos haluat tilaa pahkavarastoosi olen valmis tyhjentämään sitä tietysti sopivaan hintaan!
Mikäli sinua kiinnostaa ota yhteyttä.
Terveisin
Pertti Valtonen- pahis
soita 0400 589603. t. Lasse Harju
- pahantekijä
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
- pahkaa myydään
pahantekijä kirjoitti:
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
olisiko pahkoille vielä kysyntää?
- Pahka
Onko kymenlaaksossa pahkoja/ visakoivua myytävänä? Ostaisin edulliseen hintaan.
- eralammi
Moi, olisi tarjolla puussa kasvava koivupahka. Koko noin 75*60 cm. koivu uhkaa kaatua vettyneessa maassa ja jos saisi kayttoon niin hyva. kuvia saa kun paasen paikalle.
- Pahka
Kotkassa olisi nyt myynnissä kolme koivun pahkaa, kaksi hieman pienempää ja kaksi suurempaa. Ovat kuivuneet vuoden. Yhteishinta 150€.
Lisätietoja saa numerosta 040 5036022, Christer Sjögren
Pahkoja saa myös tulla katsomaan! - PERPIT
Onko ehjiä pahkoja jotka käyvät sorvausaihioiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342