Myytävänä pahkaa,"kyhmypuuta", 60 neliön varasto katto myöten täynä. Yhteydeotot numeroon : 0400589603
Myydään pahkaa ym. erikoispuuta
8
2971
Vastaukset
- peevee
Jos haluat tilaa pahkavarastoosi olen valmis tyhjentämään sitä tietysti sopivaan hintaan!
Mikäli sinua kiinnostaa ota yhteyttä.
Terveisin
Pertti Valtonen- pahis
soita 0400 589603. t. Lasse Harju
- pahantekijä
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
- pahkaa myydään
pahantekijä kirjoitti:
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
olisiko pahkoille vielä kysyntää?
- Pahka
Onko kymenlaaksossa pahkoja/ visakoivua myytävänä? Ostaisin edulliseen hintaan.
- eralammi
Moi, olisi tarjolla puussa kasvava koivupahka. Koko noin 75*60 cm. koivu uhkaa kaatua vettyneessa maassa ja jos saisi kayttoon niin hyva. kuvia saa kun paasen paikalle.
- Pahka
Kotkassa olisi nyt myynnissä kolme koivun pahkaa, kaksi hieman pienempää ja kaksi suurempaa. Ovat kuivuneet vuoden. Yhteishinta 150€.
Lisätietoja saa numerosta 040 5036022, Christer Sjögren
Pahkoja saa myös tulla katsomaan! - PERPIT
Onko ehjiä pahkoja jotka käyvät sorvausaihioiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195790- 173256
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192956Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1592110Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711434Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421415Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31208Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061136Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641107