Myytävänä pahkaa,"kyhmypuuta", 60 neliön varasto katto myöten täynä. Yhteydeotot numeroon : 0400589603
Myydään pahkaa ym. erikoispuuta
8
3097
Vastaukset
- peevee
Jos haluat tilaa pahkavarastoosi olen valmis tyhjentämään sitä tietysti sopivaan hintaan!
Mikäli sinua kiinnostaa ota yhteyttä.
Terveisin
Pertti Valtonen- pahis
soita 0400 589603. t. Lasse Harju
- pahantekijä
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
- pahkaa myydään
pahantekijä kirjoitti:
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
olisiko pahkoille vielä kysyntää?
- Pahka
Onko kymenlaaksossa pahkoja/ visakoivua myytävänä? Ostaisin edulliseen hintaan.
- eralammi
Moi, olisi tarjolla puussa kasvava koivupahka. Koko noin 75*60 cm. koivu uhkaa kaatua vettyneessa maassa ja jos saisi kayttoon niin hyva. kuvia saa kun paasen paikalle.
- Pahka
Kotkassa olisi nyt myynnissä kolme koivun pahkaa, kaksi hieman pienempää ja kaksi suurempaa. Ovat kuivuneet vuoden. Yhteishinta 150€.
Lisätietoja saa numerosta 040 5036022, Christer Sjögren
Pahkoja saa myös tulla katsomaan! - PERPIT
Onko ehjiä pahkoja jotka käyvät sorvausaihioiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4213558Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1142635Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32401Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll402209Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne82132Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv171975Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751549Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k451507Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,531390