Myytävänä pahkaa,"kyhmypuuta", 60 neliön varasto katto myöten täynä. Yhteydeotot numeroon : 0400589603
Myydään pahkaa ym. erikoispuuta
8
3119
Vastaukset
- peevee
Jos haluat tilaa pahkavarastoosi olen valmis tyhjentämään sitä tietysti sopivaan hintaan!
Mikäli sinua kiinnostaa ota yhteyttä.
Terveisin
Pertti Valtonen- pahis
soita 0400 589603. t. Lasse Harju
- pahantekijä
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
- pahkaa myydään
pahantekijä kirjoitti:
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
olisiko pahkoille vielä kysyntää?
- Pahka
Onko kymenlaaksossa pahkoja/ visakoivua myytävänä? Ostaisin edulliseen hintaan.
- eralammi
Moi, olisi tarjolla puussa kasvava koivupahka. Koko noin 75*60 cm. koivu uhkaa kaatua vettyneessa maassa ja jos saisi kayttoon niin hyva. kuvia saa kun paasen paikalle.
- Pahka
Kotkassa olisi nyt myynnissä kolme koivun pahkaa, kaksi hieman pienempää ja kaksi suurempaa. Ovat kuivuneet vuoden. Yhteishinta 150€.
Lisätietoja saa numerosta 040 5036022, Christer Sjögren
Pahkoja saa myös tulla katsomaan! - PERPIT
Onko ehjiä pahkoja jotka käyvät sorvausaihioiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1575219Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49986
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23878Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873