Myytävänä pahkaa,"kyhmypuuta", 60 neliön varasto katto myöten täynä. Yhteydeotot numeroon : 0400589603
Myydään pahkaa ym. erikoispuuta
8
2960
Vastaukset
- peevee
Jos haluat tilaa pahkavarastoosi olen valmis tyhjentämään sitä tietysti sopivaan hintaan!
Mikäli sinua kiinnostaa ota yhteyttä.
Terveisin
Pertti Valtonen- pahis
soita 0400 589603. t. Lasse Harju
- pahantekijä
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
- pahkaa myydään
pahantekijä kirjoitti:
saitko viestini. Soita num. 0400589603. olen huono tässä näppäilyssä mutta puhuminen kyllä sujuu. Tai lähetä oma numerosi tähän tai mieluummin puh. vistinä niin otan yhteyttä.
olisiko pahkoille vielä kysyntää?
- Pahka
Onko kymenlaaksossa pahkoja/ visakoivua myytävänä? Ostaisin edulliseen hintaan.
- eralammi
Moi, olisi tarjolla puussa kasvava koivupahka. Koko noin 75*60 cm. koivu uhkaa kaatua vettyneessa maassa ja jos saisi kayttoon niin hyva. kuvia saa kun paasen paikalle.
- Pahka
Kotkassa olisi nyt myynnissä kolme koivun pahkaa, kaksi hieman pienempää ja kaksi suurempaa. Ovat kuivuneet vuoden. Yhteishinta 150€.
Lisätietoja saa numerosta 040 5036022, Christer Sjögren
Pahkoja saa myös tulla katsomaan! - PERPIT
Onko ehjiä pahkoja jotka käyvät sorvausaihioiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446