Voiko tämä

olla totta

Olen miettinyt tätä ja tuolla Maailman menoa osiossa sanottiin tämä:

" Ruususen tapaukseen liittyi tuhansia ip-osoitteita mutta näistä vain 7 syytettiin, syy oli että he olivat rekisteröityneet suomi24 tai muuhun vastaavaan lähteeseen oikeilla tiedoillaan niin että poliisi sai heidän tietonsa ilman raastuvanoikeuden päätöstä jota ei anneta selvittämään ip-osoitteen omistajan ilman vakavaa rikosta, jota on vaikea keskusteluissa tehdä. Älä siis rekisteröi ip-osoitettasi mihinkään paikkaan ainakaan oikeilla tiedoilla, jos olet jo rekisteröitynyt hanki uusi ip-osoite äläkä enään rekisteröidy. Tarkoitukseni ei ole yllyttää rikokseen vaan antaa vain informaatiota sananvapauden nimissä, ja halusta antaa internetin löytää oman rehevän ja kompleksisen kielensä ilman että ruokitaan pelkoa kaikista sanomisista kuten tapahtuu totalitarismissa."

Pitääkö paikkansa?
Onko näin?
Itsekkin olen ihmetellyt miksi vain 7 sai tuomion??

4

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai herja ei ollut tarpeeks...

eikä sinun tarvitse rekisteröityä mihinkään jotta ip:n ja mac osoitteen kautta sinut jäljitetään.ei kellään noista ollut rekisteröityä nicciä.olin kuulemassa jutun.operaattori tietää sekunnilleen kenellä on kyseinen ip osoite ollut käytössä ja nykyisin joutuu säilyttään nämä tiedot 2 vuotta.operaattorit katsos tietää aina kuka seikkailee milläkin ip:llä ja milloin ja missä käy.

• Kaikkee sitä kirjoitellaankin

Ensikisi mac pystyy väärentämään siihen menee noin 5 minuuttia tai sitten pystyy käyttämään pronksyjä tai salattua tunnelointia maailman kautta. Että pelottele sinä vaan niin minä naureskelen sinulle.

Ps. Nämä keinot eivät sitten ole laittomia

• kuka sitä käyttää?
        Kaikkee sitä kirjoitellaankin kirjoitti:

Ensikisi mac pystyy väärentämään siihen menee noin 5 minuuttia tai sitten pystyy käyttämään pronksyjä tai salattua tunnelointia maailman kautta. Että pelottele sinä vaan niin minä naureskelen sinulle.

Ps. Nämä keinot eivät sitten ole laittomia

Ihmeellisiä juttuja!

• millähän sekin sitten
        kuka sitä käyttää? kirjoitti:

Ihmeellisiä juttuja!

oikeasti todistetaan, kuka käytti ja mitä?

Jos todistamislinja on mac tai ip tai liittymäkohtainen, oikeusmurhat alkavat olla
        arkipäivää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2478
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2274
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82