On se vaan kumma että täytyy ensin uhrata kotieläimiä,,, ja sitten ihmisiä suurpedoille , lähinnä karhulle ja sudelle. ,,, ennenkuin ilmeisesti päättäjien järki siellä kehäkolmosen sisällä palaa takaisin,,, susien ja karhujen määrä suomessa pitäisi puolittaa ja ilvesten kantaa vähentää 2/3... ennenkuin voidaan puhua turvallisesta ja järkevästä suurpeto politiikasta. onko aina odotettava onnettomuss,,, eikö joskus voisi ennaltaehkäistä. !!!!
Liika on liikaa,,,,
3
712
Vastaukset
- Peräkylien junttimetsästäjien
Muuta tekevänkään kuin ennaltaehkäisevän petovahinkoja.Silläaikaa kun sinä nukut, nämä sankarit etsivät petoja,ja vain sen takia jotta nämä n.s. kunnon ihmiset saisivat rauhassa elellä.
- ruusenveltti
no itse katson tämän pienen kotikyläni sellaiseksi peräkyläksi jota ilmeisesti tarkoitat jutussasi ja ei täällä ainakaan kukaan tee laittomuuksia ja ammu luvattomia eläimiä, pari ilvestä vuoteen ja nekin on luvallisia, susia ja karhuja ei ole kaadettu täällä ollenkaan. vaikka aihetta kyllä olisi. ettei vaan olisi ne rahalla lupansa ostavat jkaupunki metsästäjät jotka roiskii kaikkia eläimiä ampua,,, lähinnä sellainen kuva jää kun katselee touhua valtionmailla. lahdataan eikä ajatella kestävää kantaa.
- ookku otat kivvärrin kaapista
ja lähet ite tappamaan ne suet ja karhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235118
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779