Lasten ehdoilla

bullshit!!!

mitä on tää nykyajan höpötys siitä että eletään LASTEN EHDOILLA??? ennen mukulat tehtiin ja ne kulki elämässä mukana eikä puhettakaan että LASTEN EHDOILLA. ja ihan hyviä ihmisiä tuli. mutta mihin on johtanut tämä että eletään lasten ehdoilla??? Kattokaa nykyajan penskoja niin ei tarvii paljo miettiä kannattiko mennä lasten ehdoilla... tai vasta tulevaisuudessahan se kostautuu. näin ku mennään lasten ehdoilla saadaan aikaan piloille lellittyjä rääpäleitä joilla on karu todellisuus edessä kun muu maailma ei menekkään heidän ehdoillaan vaikka äiti on näin opettanut...

15

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c,")

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä!!
      Ei ihme että ammuskellaan ja teurastetaan "kavereita"!

    • se on!!!

      Niin monessa perheessä mennään juurikin LASTEN EHDOILLA,ilmeisesti se on nykyään muotisana. Nykyään monelle lapselle sana EI on aivan tuntematon käsite. Lapset opetetaan siihen että itkemällä ja mankumalla saadaan äiskät ja iskät antamaan kaikessa periksi.
      Juuri näistä mamman mussukoista tulee aikanaan uusavuttomia nuoria aikuisia joille kaikki on passattu eteen, eivät osaa edes vettä keittää polttamatta sitä pohjaan. Jonnekkin on aikain saatossa unohtunut ihan tavallinen maalaisjärki.

      • lapsia varten

        Kyllä ennenkin mentiin lasten ehdoilla mutta ei sitä lapsille kerrottu. Jos töitä piti kummankin vanhemman paiskia lauantaitkin lapset jätettiin vähemmälle mutta lasten ja kodin eteen ne kaiken silloinkin tekivät. Sano.


    • läppäsemään

      En jaksanut kattoa sitä lapsen parkumista, kun ei mennytkään asiat mielenmukaan, muki oli vääränvärinen. sitten tunnin parkuminen että haluan punaisen kun keltainen ei tänä aamuna miellyttänytkään. No äiti aikansa hampaita kiristeli ja mukin vaihtoi.

      No tuo nyt oli vain yksi esimerkki tästä tyranniasta. Mulla paloi käämit jossain vaiheessa. ajattelin vain ei ole onneksi mun kersa, en tarvii sietää. Sanoin, että eikös sitä kuria vaisi hieman opettaa ja tapoja. No ei tietenkään kun se on kaikkien pikkumussukka.

      Mä pakkasin rojuni ja lähdin menemään, ennekuin olisin lopullisesti seonnut. Alkoi olla sellaset fiilikset, että kohta taon sen kakaran päätä seinään, että alapa tajuta jotain elämän realiteeteistä, että jos sä tuotat pahaa oloa kaikille niin se muiden sietäminen loppuu jossain vaiheessa ja ne alkaa tuottaa sitä sulle.

      Bah, mutta kun kakara ja äippä oli samasta idiotismin puusta veistetty, ettei niinkuin tajunta puhumalla laajentunut siihen pisteeseen, että asioille olisi tehävä jotain. Ei kukaan vapaaehtoisesti missään parkuvassa perhehelvetissä jaksa elää.

    • termit tasan sekasin...

      lasten ehdoilla ei ole sitä että annetaan kaikki periksi,sen tekee vapaa kasvatus joka on saanut kersoista sellaisia kuin nykyään on ja aikuisten itsekkyys siinä samalla.

      Ennen vanhaan ei ollut vapaata kasvatusta,vaan kuri ja järjestys,elettiin lasten ehdoilla,aikuiset ymmärsivät että pienten lasten kanssa se oma elämä jää vähemmälle (lue laatuaika nykyään) ja eroja oli siksi vähemmän kun molemmat aikuiset hyväksyivät asian olevan nyt näin.

      Nykyään aikuiset ajattelevat ensin itseään,oli ne lapset hankittuja tai ei, ja lapset tulee siinä sivussa kaikenmaailman aikuisten suhteiden sivussa....se ei ole lasten ehdoilla elämistä ja siinä kärsii ne mukelot.

      • elettiinpäennenkin

        ennen EI eletty lasten ehdoilla! ihmisiltä (juuri äideiltä) on hävinnyt maalaisjärki kokonaan. Varsinkin eron jälkeen on helppo jankata sitä samaa; LASTEN EHDOILLA, kuin rikkinäistä levyä kuuntelisi. elämä kaikin puolin menee lapsen ehdoilla, ja kärsiköön se paska mies joka ei näin enää suostu elämään...


      • lasten ehdoilla....
        elettiinpäennenkin kirjoitti:

        ennen EI eletty lasten ehdoilla! ihmisiltä (juuri äideiltä) on hävinnyt maalaisjärki kokonaan. Varsinkin eron jälkeen on helppo jankata sitä samaa; LASTEN EHDOILLA, kuin rikkinäistä levyä kuuntelisi. elämä kaikin puolin menee lapsen ehdoilla, ja kärsiköön se paska mies joka ei näin enää suostu elämään...

        ja se isä omilla ehdoillaan näin avioeron jälkeen. Jos kuulostaa rikkinäiseltä levyltä niin kuulostakoot. Kun joskus olet äiti niin kuulostat varmaan samalta :-)


      • tosi mies elää
        elettiinpäennenkin kirjoitti:

        ennen EI eletty lasten ehdoilla! ihmisiltä (juuri äideiltä) on hävinnyt maalaisjärki kokonaan. Varsinkin eron jälkeen on helppo jankata sitä samaa; LASTEN EHDOILLA, kuin rikkinäistä levyä kuuntelisi. elämä kaikin puolin menee lapsen ehdoilla, ja kärsiköön se paska mies joka ei näin enää suostu elämään...

        Mä jaksa sitä levyä kuunnella, eläköön se nainen lastensa ehdoilla. Mä elän omillani. Käyn sitä naista silloin tällöin viihdyttäsmässä, siinä sitä itsekin viihtyy, seksi on ainut asia mihin sitä naista kaipaan, ja siihen sekin mua tarvitsee. Yrittäähän se aina välillä, että mun pitäsisi sitä ja tätä sen lapsen kanssa, muttei mua kiinnosta se lapsi. Mitä mä sillä ei se mun ole. Kasvattakoon se sen isä sen ja olkoon viikonloppuroolimalli, ei sen mun tehtävä ole.

        Kyllähän se yh-äippä välillä valittaa mun muista naisystävistä, mutta aika yksinäiseksi mun elämä muodostuisi jos vain joka toinen vkl eläisin ja muun ajan kärvistelisin yksinäni.


    • kun eletään

      lasten ja rikollisten ehdoilla?

      • ehdoilla eletään

        Siellä ne sossussa määrittelee linjat miten OIKEA perhe-elämä eletään. Ovat sen yliopistossa kirjoista opetelleet.

        rikolliten päätä tulee silittää ja heille myöntää oikeuksia. Varsinkin jos olet tappaja tai pedofiili sinulle tulee myöntää eliittiluokan kansalaisoikeudet.

        Niin ja Alkoholistit ja juopot ovat kansakunnan varjelluinta ja hoivatuinta kermaa. Heitä heidän hoivaviettinsä erityisesti suojelee.


      • tarkoitatko
        ehdoilla eletään kirjoitti:

        Siellä ne sossussa määrittelee linjat miten OIKEA perhe-elämä eletään. Ovat sen yliopistossa kirjoista opetelleet.

        rikolliten päätä tulee silittää ja heille myöntää oikeuksia. Varsinkin jos olet tappaja tai pedofiili sinulle tulee myöntää eliittiluokan kansalaisoikeudet.

        Niin ja Alkoholistit ja juopot ovat kansakunnan varjelluinta ja hoivatuinta kermaa. Heitä heidän hoivaviettinsä erityisesti suojelee.

        sittenkin kukkahuiveja?


      • rautaa, jakkupukupellet
        tarkoitatko kirjoitti:

        sittenkin kukkahuiveja?

        puuta. Niin ehkä se on jo muodista tuo kukkahattutäti touhu. Tilalle on tulleet uraputkessa kiitävät jakkupuku jupit, jotka kirjoista ovat yliopistossa kammioissaan lukeneet kasvatuspsykologiaa. tehneet sitten epäinhimillisiä johtopäätöksiä siitä miten lapsia tulee kasvattaa ja perhe-elämää elää.
        Se kun on itse jokaisen koettava ja tiensä löydettävä ei siihen voi mitään stantardia määritellä.

        Parempia lopputuloksia varmaan tulisi jos tosiaan ne kukkahuivi hippi tädit hoitas "luonnonläheisemmin" maalaisjärellä asioita.


    • Päättäjien syytä

      Tämä lasten ehdoilla eläminen. Lapsiinhan ei saa tänä päivänä juuri hipaistakaan kun jo ollaan asiaa oikeuteen viemässä. Kouluissa opettaja ei saa puuttua jos toinen hakkaa toista, ei opettaja saa mennä väliin ettei lapsi joudu kärsimään henkistä väkivaltaa. Lapsia ei saa kurittaa vaikka ennenvanhaan lapsi joka kuritta kasvoi, se rakkaudetta kasvoi. Mutta niinhän se on, rakkautta ei tänä päivänä tunnetakaan.
      Jos minä hirveä äitipuoli olen pari kertaa vetäissyt korville riiviöitä jotka alati tappelevat ja hakkaavat toisiaan välillä niin että täysillä huutavat ja komennan vähän liian usein kun mitään ei välillä totella, niin minä olen hirveä henkistä ja ruumillista väkivaltaa käyttävä ilkeä ihminen ja lapsen äiti on valmis koska hyvänsä viemään asian oikeuteen vaikkei itse ole lapsiaan koskaan hoitanut, vaan heitteille suorastaan jättänyt. Niin että lasten ehdoilla pitäisi mennä ja antaa lapsille kaikki periksi kun kerran niin makeasti rääkyvät ja vaativat kaikkea. Ja antaa lasten tapella ja riehua rauhassa kun on niin mukavaa seurata lasten temmellystä. Kurittaa ei saa, ettei lapsi vaan saa traumoja.
      Mutta minäpä olen sitä mieltä, että juuri niillä lapsilla on eniten traumoja jotka ovat saaneet tehdä kaiken ja ovat saaneet kaiken mitä haluavat. Joilla ei ole ollut niitä rajoja elämässä.
      Sehän on juuri sen merkki että niistä lapsista ei välitetä joille ei anneta rajoja.

    • Anonyymi

      Jos mennään lasten ehdoilla, niin ei aikaakaan kun jo tarvitaan supernanny apuun!

      • Anonyymi

        Juurikin näin, vanhemmat ei enää osaa olla vanhempia, vaan ollaan lasten kavereita.
        Ei osata kasvattaa lapsia, eikä kaikki välitä ollenkaan lapsistaan, sitten syntyy näitä tappaja kakaroita, kun ei tunneta empatiaa ja sympatiaa ketään kohtaan.
        Lapsilta puuttuu rajat ja rakkaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe