Oli huvittavaa kun ohitseni meni pikkulapsia ja he rupesivat hihittelemään kun katsoivat laukkuani "HIH HIH TOLLA TÄDILLÄ NOIN PIENI REPPU VAIKKA SE ON AIKUINEN!"
Rupes naurattamaan heidän rektionsa.
Ei mulla mikään vauvareppu ole mutta se vaan on niin pieni että just mahtuu tärkeimmät eli avaimet,hajuvesi,kampa,rahat ym todella pientä ja tarpeellista;)
Tämä ei ole lapsen suusta mutta laivalla minulle eräs mies sanoi ohi kulkiessaan laukustani "NO JO ON PIENI.EIHÄN TOHON MAHDU EES PASSI!"
Ja ihmetteli kun kerroin kuinka yllättävästi siihen mahtuu eli tuo vain esimerkkinä reppuni pienuudesta.
FLUNSSAISTA RUOTSALAISUUDEN PÄIVÄÄ;o>
hauska reagtio
7
1246
Vastaukset
- lastensuusta
TAAS hauskaa
- -__-
Nii miksei?
- college costarica.............
Enää pitäisi siis tietää että mikä helv. on kirjoittamasi:
" reagtio " ??????
Jokin uusi sana kielessämme, vai?
Sana r e a k t i o, on tunnettu.
Ihmetyttää, että kun pitää sanoa/ kirjoittaa K
niin kirjoitetaan G, mutta kun pitää lausua ko kirjaimet niin väärin menee.
Olen nähnyt / kuullut sanoja
G o l l e g e ( College )
Gostarica ( Costarica ) - miksi oi miksi on niin vaiketa ymmärtää K:n ja G:n eroja???? - Pisteenviilaaja
Enää pitäisi siis tietää, että mikä helv. on kirjoittamasi
" ko "
Jokin uusi lyhenne kielessämme, vai?
Lyhenne ko. on tunnettu.
Ihmetyttää, että jos haluat kuitenkin käyttää lyhennettä KO tarkoittaessasi käräjäoikeutta tai Karjalaista Osakuntaa, niin kirjoita se ISOLLA.
Jos taas tarkoituksesi on viitata käsiteltävään asiaan (kyseessä oleva), niin laita se pirun piste lyhenteesi perään! - 44444444444
naurettavan typeriä juttuja täällä. vai että reaGtio....... hävettää tyhmyytenne.
- tuskaa..-
OOHHHOOHHH!!! Moneen vuoteen en ole käynyt täällä..ja edelleen toi tyyppi kirjoittaa noita typeriä juttujaan!
- huomio
kirjoitti tuon siis 2008 ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760