Hei!
Tietääkö kukaan mikä on PÄTEVÄN luokanopettajan kk-palkka 1.kalleusluokassa?
Kävin katsomassa kuntaliiton sivuilta niitä, mutta kun ei tiedä mikä palkkaluokka yms.
Entä paljonko luokanopettajan ja aineenopettajan sijaisena toimiva pätevä luokanope saa tuntipalkaksi?
Kiitos tiedoista jo etukäteen!
Pätevän palkka
7
1196
Vastaukset
- oikean sivun
http://www.kuntatyonantajat.fi/modules/page/show_page~id~0C2C9D80AB384D0FA69F0B9E2D69E5F6~itemtype~00308B787886459385F296A5AFD4FA74~tabletarget~data_1~pid~578ADA88F3A24ABE9F16D748636C3D06~layout~kt2006.asp
Heti löytyi oikea rivi
Liite 1 40304030 30 Peruskoulun luokanopettaja/ykkt ja perus-/lukio-opetuksen kelp 2359,99
Muut palkat voit itse etsiä samalla sivulla olevasta palkanlaskuohjelmasta.- eräs ope
Kiitos vastaukesta!
Olen itsekin käynyt noilla sivuilla, mutta toi antamasi summa oli ymmärtääkseni sellaiselle luokanopettajalle, jolla on myös aineenopettajan pätevyys?
Onko perusluokanopettajan aloituspalkka tosiaan muka sama kuin lastentarhanopella(niin kuin noilta sivuilta voi ymmärtää), vaikka koulutus on opella maisteritasoa ja lastentarhaopella kanditasoa?
Tietääkö kukaan sitä palkkaluokkaa..onko se C49 vai mikä? - ope vaan
eräs ope kirjoitti:
Kiitos vastaukesta!
Olen itsekin käynyt noilla sivuilla, mutta toi antamasi summa oli ymmärtääkseni sellaiselle luokanopettajalle, jolla on myös aineenopettajan pätevyys?
Onko perusluokanopettajan aloituspalkka tosiaan muka sama kuin lastentarhanopella(niin kuin noilta sivuilta voi ymmärtää), vaikka koulutus on opella maisteritasoa ja lastentarhaopella kanditasoa?
Tietääkö kukaan sitä palkkaluokkaa..onko se C49 vai mikä?Juu, ei tietty oo sama palkka kuin lastentarhaopella(paitsi niillä vanhoilla kanditason opettajilla)...Oiskohan tuo palkka tuo liite 31 mukainen?
- palkkaluokkia ei ole
eräs ope kirjoitti:
Kiitos vastaukesta!
Tietääkö kukaan sitä palkkaluokkaa..onko se C49 vai mikä?Palkkaluokkia on enää niillä amk:n opettajilla, jotka eivät halunneet siirtyä uuteen palkka- ja työaikajärjestelmään, silloin kun amk:n palkkaus ja työaika uudistui monta vuotta sitten.
Lue Opettaja-lehden numerosta 24/2008 juttu, jonka nimi on Lukuvuosi 2008-2009 www.opettaja.fi > arkisto > 24/2008. Siinä on kaikkien opettajien palkat sellaisina, että tietämätönkin ne ymmärtää. - vastavalmistunut
palkkaluokkia ei ole kirjoitti:
Palkkaluokkia on enää niillä amk:n opettajilla, jotka eivät halunneet siirtyä uuteen palkka- ja työaikajärjestelmään, silloin kun amk:n palkkaus ja työaika uudistui monta vuotta sitten.
Lue Opettaja-lehden numerosta 24/2008 juttu, jonka nimi on Lukuvuosi 2008-2009 www.opettaja.fi > arkisto > 24/2008. Siinä on kaikkien opettajien palkat sellaisina, että tietämätönkin ne ymmärtää.Kiitos!
Vastavalmistuneena opettajana en vain tiedä monien vuosien takaa palkkakehityksiä...ja ainakin kuntaliiton sivuilla palkkaluokat edelleen olivat käytössä! - ihmettelemään
vastavalmistunut kirjoitti:
Kiitos!
Vastavalmistuneena opettajana en vain tiedä monien vuosien takaa palkkakehityksiä...ja ainakin kuntaliiton sivuilla palkkaluokat edelleen olivat käytössä!Eikö luokanopettajaopiskelijoille kerrota työelämästä kuten palkoista mitään? Itse ole opiskelujen loppuvaiheessa käynyt kuuntelemassa pakollisen luennon, jossa kerrottiin opettajan palkka-asioista ja työajasta ja työpaikan hakemisesta ym.
- opekoulutuksessa
ihmettelemään kirjoitti:
Eikö luokanopettajaopiskelijoille kerrota työelämästä kuten palkoista mitään? Itse ole opiskelujen loppuvaiheessa käynyt kuuntelemassa pakollisen luennon, jossa kerrottiin opettajan palkka-asioista ja työajasta ja työpaikan hakemisesta ym.
Siis kyllä meille kerrottiin nämä asiat opekoulutuksessa joskus vajaa vuosi sitten, mutta kun on sama pää kesät talvet, niin ei muista tarkasti niitä lukuja...Ja nyt kun olen tehnyt sijaisuuksia, enkä ole palkkaa vielä saanut, niin ajattelin kysäistä täällä jos joku tietäisi....Tokihan asia selviää, jahka palkkanauha tulee, mutta kun on malttamaton!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019