Silmäasema

asiakas-exä

Silmäaseman henkilökunta saisi mennä johonkin asiakaspalvelukoulutukseen. Mistään liikkeestä en ole saanut niin töykeää palvelua kuin sieltä.

26

6084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saaga79

      Joka on saanut tuosta putiikista huonoa palvelua.

      Tänään sain kyllä todella hyvää ja iloista palvelua maskun liikkeessä nuorelta naiselta! Oli asenne kohdillaan ja ihminen hänelle käyvässä ammatissa!

      Prisma on myös paikka jossa palvelu pelaa Kajaanissa. Onneksi on liikkeitä jonne voi mennä iloisella mielellä. Tuntee itsensä tervetulleeksi. Tästä pitäis ottaa silmäasemankin oppia.

      • ...

        Jos siis haluat silmälasit, pitää mennä Maskuun tai Prismaan?

        Voi että onkin tyhmiä ihmisiä olemassa.


      • Heppo
        ... kirjoitti:

        Jos siis haluat silmälasit, pitää mennä Maskuun tai Prismaan?

        Voi että onkin tyhmiä ihmisiä olemassa.

        Taisi olla kyse vaan palvelusta.


    • rillipöllö

      Itse olen aina saanut asiantuntevaa palvelua kyseisessä liikkeessä. Tosin itsekin olen muille ihmisille kohtelias, enkä kohtele henkilökuntaa alentuvasti missään muissakaan kaupoissa. Tutkipa ensin omaa suhtautumista. Ettei vaan peilautuisi?

      • toinen rillipää

        Enpä ole itsekään sieltä kovinkaan hyvää palvelua saanut. Kumma, että esim. kadun toisella puolella olen samalla pärställä saanut oikein mainiota palvelua. Peilistä ei vika löydy, sillä entisenä asiakaspalvelutyöntekijänä osaan kyllä tervehtiä, kiittää ja käyttäytyä ystävällisesti. En koskaan mene naama mutrulla liikkeeseen, vaikka kyseessä olisi reklamaatio.


    • Likinäköinen...

      Ja samaa mieltä täälläkin. Olen itse asiakaspalvelussa työssä ja hallitsen tervehtimiset ja hymyn. Kauppakadun samalla puolella kappaleen matkaa kauppatorille päin on kaksi liikettä vierekkäin, mistä olen hyvän palvelun kera saanut silmälasini ja piilarini ostettua. Silmäasemalta en saanut edes piilareita ostettua (olisi pitänyt ottaa maksullinen opastus piilareiden käytöstä, toistakymmentä vuotta piilareita käyttäneenä luulen osaavani niitä käyttää ilman _maksullista_ opastusta. Onneksi se ei ole Knin ainut alan liike, vaan voi jaloillaan äänestää minne ne satasensa kantaa. Bonukset menee vaan sivu suun, ainut mikä harmittaa.

    • kertoo karun

      totuuden. Koeta vaan kestää ja opetella tavoille

      • RumaTyttö

        No joo, kyllähän se peili minullekin kertoo melko karun totuuden:
        Ei oo nätti naama, ei, :(
        Meitä rumempiako ei tarvii palvella?


      • tyhmyys ja rumuus
        RumaTyttö kirjoitti:

        No joo, kyllähän se peili minullekin kertoo melko karun totuuden:
        Ei oo nätti naama, ei, :(
        Meitä rumempiako ei tarvii palvella?

        käy käsi kädessä


      • tosissas :DD
        tyhmyys ja rumuus kirjoitti:

        käy käsi kädessä

        Et ole siinä jonossa ollu, missä on huumorintajua jaettu. Että se tyhmyydestä :DDD


      • silmäaseman

        porukkaa pyöriä täällä äpisemässä kun omaa asiakaspalvelutaidottomuutta yritetään kääntää asiakkaan syyksi. Hyvä tietää ettei kyseiseen puljuun kannata koskaan mennäkään!


    • mieleen eräs

      toinen lasiliike, joka ei ala I:llä. Siellä se palvelu vasta "loistaakin". Et näköjään käynyt jostain syystä siellä ollenkaan? Oletan, että tiesit entuudestaan heidän maineensa?

      • olisko se

        mahtaisikohan sen nimi alkaa k:lla?
        Kas kun on vuosia aikaa siitä kun siellä asioin,
        ei lieni mitään syytä edelleenkään palata, vai?


    • kokeillut

      Nisseniä niin olisit voinut huomata, miten huonoksi palvelu voi mennä.

    • poistettavaksi

      tämän ketjun, niin mainitsepa tässä yhtydessä eräs K-lla alkava pulju.

    • Unohtui ?

      Tärkein minkä jätit mainitsematta, istuu kyseisen liikkeen takimmaisessa huoneessa ahkerasti töitä tehden ja hän on SUUREN kiitoksen ansaiteva hyvin monilta jotka ovat saaneet avun taitavista käsistä.

      • asiakas-exä

        Jos viesti oli minulle tarkoitettu, niin se takahuoneessa palveleva ihminen osaa todella asiansa ja taitaa vielä sen asiakaspalvelunkin, jos siis lääkäristä puhutaan. Mutta, siitähän en ole valittanutkaan??


    • Anonyymi

      Suuret kiitokset erittäin loistavasta palvelusta Kajaanin prisman Silmäasema myymälätytöitte ,optikolle ja erityisesti Oona Martikaiselle todella 10 palvelua. T K-P ja Riitta

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, hyvä palvelu ja kylän paras pokavalikpima

      • Anonyymi

        Vastaleivotut tuoretuotteet erinomaisia!


    • Anonyymi

      Silmäaseman palvelua ei voi kehua.
      Eivätkä suostu korjaamaan vanhoja laseja vaan aina uutta myydään.€€

      • Anonyymi

        Aprillia, niinhän. Nyt on huhtikuun eka.


    • Anonyymi

      Omani ostin Puuilosta. Eikä maksanut maltaita eikä kukaan tyrkyttänyt mitään lisäpalveluita.

    • Anonyymi

      Se miesmyyjä on vähän turhan innokas sovittamaan laseja, muuten liike on varsin ok, hyvä valikoima

    • Anonyymi

      No, itse olen todella pettynyt Instruun.

    • Anonyymi

      Prisman Silmäasemalla ei osata tervehtiä , nyrpeät asiakaspalvelijat töissä siellä.
      Ensi kerralla äänestän jaloillani.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe