Mitä mieltä ihmiset olette kahden koiran kohdalla noista sukupuolista?
Tilanne siis se, että talossa ennestään seropi-uros ja mietinnässä toisen koiran otto. Minulle kelpaisi narttu, mutta isäntä haluaisi kovasti urosta, ja hänen koira nimellisesti olisikin. Pentue on kiikarissa, mutta ongelmana myös se, että rotuyhdistelmä on vaativa. Siinä on rottweileria ja toista voimakasluonteista koiraa.
Nykyinen koiramme on 4v ja luonteeltaan toisia koiria kohtaan kiltti, mutta jos paikalle sattuu toinen dominoiva uros, syntyy melko varmasti tappelu. Alistuvista uroksista ei välitä ja nartut tottakai kelpaa myös. Pentujen kanssa tietysti myös hyvää pataa.
tämä kiikarissa oleva yhdistelmä tulee kasvamaan isommaksi ja massavammaksi kuin nykyinen, mutta esim siskoni nuoremman uroksen kanssa ei ole ollut ongelmia vaikka onkin suurempi, kun minun koirani on ollut pomo sille pennusta asti.
Mieheni on jostain syystä sitä mieltä, että haluaa urospennun, tai ei ollenkaan. Minä taas haluaisin ylipäänsä sen pennun, ja harmittaa jos hän ei suostu ottamaan narttua, eikä kukaan suosittele kahta urosta saman katon alle.
Minulla on omat epäilykseni myöhemmästä valtataistelusta, mutta toisaalta, tiedän ihmisiä, joilla useampikin voimakasrotuinen uros saman katon alla, ja hyvin menee...
Pitäisikö sitten vain tuoda joululahjana se pikkuruinen tyttöpentu, ja toivoa, että isännän sydän sulaa lopulta...?
sukupuolikysymys
1
303
Vastaukset
Kertomasi perusteella en todellakaan suosittele toisen uroksen hankkimista talouteenne. Kirjoitat nimittäin, että nykyinen koiranne on dominoiva, eikä (luonnollisestikaan) tule juttuun muiden dominoivien urosten kanssa. Suurella todennäköisyydellä urosrotkulasta löytyy dominanssia ja murkkuiän jälkeen valtataistelut kahden uroksen välillä saattavat olla verisiä - eivätkä ne välttämättä koskaan tule toimeen keskenään.
Narttu olisi kyllä hyvin paljon järkevämpi valinta. Mietin vain miksi miehesi ei narttua missään tapauksessa halua? Voisitteko keskustella ajan kanssa asiasta ja pohtia sitä nartun hankintaa ihan rauhassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303471Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81524Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808