Mikäs se tällainenkin harrastus on? Eikö jääkiekko ja jalkapallo enää riitä? Golfkin olisi olemassa...
Itse sienestän, niin ilmoitanko mahdollisista maastossa olevista jutuista poliisille huumekätköinä vai mitä pelleilyä kätköily on?
Onko tämä SUUNNISTUSTA gps -navigaattori kädessä vai?
Itse omistam metsää 60 hehtaaria ja heitän helvettiin sieltä kaikki kätköt ettei porukat ala siellä ravata city-maastureilla ja alueen ainut metsokin vaarantuu/häiriintyy sekä palstallani oleva maakotka ei myöskään tykkää. Siipienväli on aika kunnioitettava, mutta harva enää seuraa luontoa kun on digitikku kädessä.
MITÄ TÄÄ HOMMA ON
7
1834
Vastaukset
- tätä
Älä syö sieniä.
- mäkin harrastan kalastusta
Jos noita tulee meitin järveen, kerään kyll ne pois. kele.
- varma???
OLetko varma että metsäpalstan koko on tasan 60 hehtaaria??? Ihan tasan!!?
- kätkötön
Mulla on tavoite päästä H2:lla kätkön viereen. Sienestämässäkin käyn tuolla autolla. Kuka sitä nyt metsässä viitsii rämpiä.
- töitä
Siinä on sulle töitä eläkepäiviks ku kuljet palstallasi vainoharhojesi kanssa etsimässä sattumoisin maillesi eksynyttä geokätköä, ja hyvän maineen saat poliisipiirissä viemällä sinne muovipurkin joka sisältää geokätkön lokikirjan :-))))) Buaaahahahaaahaaaa :-))))
Yritä selittää niille, että se paperi on huumetta :-))))) - on homoille
sitäpaitsi miten voit kuvitella omistavasi maata? Maa on ollut täällä pitkään ennenkuin sinua, sinun sukuasi ja ihmistä. Ja maa tulee olemaan vielä pitkään sen jälkeen kun sinä, sinun lapsen lapsesi, ja koko ihmiskunta on muuttunut maaksi. Miten siis sellainen mitättömyys kuin ihminen voisi omistaa maata vaikka hänestä itsestään tulee maata ihan lähitulevaisuudessa?
- NewbieScout
Tuskin kukaan näitä maastureilla etsii. Ja valvo vaan metsääs, meillä on jokamiehen oikeudet kävellä, marjastaa ja sienestää sun maillas, vaikka digitikku kädessä.
Näkyillää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409