Millaista tupakkaa Gambiassa löytyy kaupoista?
Onko paikallista vai pelkästään tuonti-sellaista?
Poltan vihreitä kevytkääryleitä, pitääkö ottaa omat tupakat mukaan?
Minkä hintaista tupakka siellä mahtaa olla?
Savukkeet
5
1147
Vastaukset 5
- löytyy
Ite poltan koton vihreetä lm:ää. Gambiasta ostan vihreetä gold sealia. Yhtä hyviä ovat! Mut IHAN joka paikasta mentholia ei löydy. Viime vkolla kartsan gold sealia sai 200 dalasilla, joten halpaa on!!!
Hyvä tietää, etten turhaan kanna kotoa kallista röökiä.
Olisi vielä toinenkin kysymys. Osaatko kertoa
kuinka posti kulkee Gambiasta Suomeen? Tulevatko kortit perille ja missä ajassa?
Ollaan lähdössä joulukuun 11.päivä ja matkakuume alkaa nousemaan!- Prrr
Tuuli49 kirjoitti:
kuinka posti kulkee Gambiasta Suomeen? Tulevatko kortit perille ja missä ajassa?
Ollaan lähdössä joulukuun 11.päivä ja matkakuume alkaa nousemaan!Hei matkalainen ;o)
Kyllä kortit tulevat perille, mutta kannattaa varautua siihen, että ovat Suomessa parhaimmillaan viikossa, mutta voi mennä kolmekin viikkoa. - posti
Tuuli49 kirjoitti:
Ollaan lähdössä joulukuun 11.päivä ja matkakuume alkaa nousemaan!suomesta gambiaan ei oikein kulje :(
- tuli
Prrr kirjoitti:
Hei matkalainen ;o)
Kyllä kortit tulevat perille, mutta kannattaa varautua siihen, että ovat Suomessa parhaimmillaan viikossa, mutta voi mennä kolmekin viikkoa.perille, mutta kesti 6 viikkoa;). Sinnepäin kun lähetin viime vuonna, ainakin kerran tiedän että siihenkin meni 6 viikkoa;). Mutta perille kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri501271- 83899
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44737Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40730Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus249637- 48543
- 43509
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176508" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied58492jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204483