Tietääkö kukaan mikä mahtaa olla Micrassani[1.0-96 16 valve]vikana kun se lämpimänä nypyttää ja tyhjäkäynnillä jopa sammuu?Vähän ajan kuluttua lähtee taas hyvin käymään.Olen vaihtanut tulpat,suodattimet ja lambdan.Jos jollain vinkkejä niin ilmoitelkaa.
Nypytys
1
1015
Vastaukset
- tuttu vika
elikkä vikana on ns. moottorinohjaus yksikön piirilevyssä (en tiiä mikä sen tarkka nimike on) :D oleva kylmäjuotos joka moottorin lämmitessä sotkee käynnin ja sammuttelee autoa (älyttömän yleinen vika microissa). Jos viet auton Nissan huoltoon niin ne ei puhu sellasista ongelmista mitään vaikka kuinka kyselis eivätkä osaa korjata sitä.. laittavat mieluummin uuden noin 500€ hintasen osan vaikka kyseisen vian voi korjata pelkästään uudelleen lämmittämällä pari juotosta.. itse olen onnistuneesti omasta -94 micrasta vian korjannut ihan kotitallissa. Kannattaa ottaa yhteyttä sähkäriin joka osaa kolvata jos tuntuu että itellä ei kolvi kädessä pysy :D moottorinohjaus löytyy konehuoneesta ilmansuodatin kotelon alapuolelta vasemmalta katsoen sellaisen neliön muotoisen luukun takaa joka on tiivistetty.. se luukku vaa raa,asti irti puukolla ja pienellä taltta meisselillä sitten kuumentaa levyn oikeassa reunassa olevia 6 juotosta varovasti ja lyö lopuksi luukun kii ja silikoonia päälle toimii varmasti jos osaa homman ja säästää ihan älyttömiä summia rahaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303481Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91538Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808