onko kokemusta esabin origo arc 150 puikkoinvertteristä, onko haastajaksi kempin minarcille.
esab 150
8
5838
Vastaukset
- on tullu hitsailtua
niin sanon vaan että aivan yks maku mikä merkki siinä koneen kyljessä on.
- mikamikamika
Riippuu miten konetta käytät. Kemppi menee kovemmassa hitsauksessa, taitaa antaa virran sadan prosentin teholla. Kempin etu on että toimii vielä pitkänkin jatkoroikan päässä, esab ei.
- kertakäyttökone
mikamikamika kirjoitti:
Riippuu miten konetta käytät. Kemppi menee kovemmassa hitsauksessa, taitaa antaa virran sadan prosentin teholla. Kempin etu on että toimii vielä pitkänkin jatkoroikan päässä, esab ei.
niitä on useampi sattunut kohdalle, että hajoaa takuuaikana, Esab koneista ei ainuttakaan maanantaikappaletta. Molemmat varmasti hyviä hitsata.
- esabesab
kertakäyttökone kirjoitti:
niitä on useampi sattunut kohdalle, että hajoaa takuuaikana, Esab koneista ei ainuttakaan maanantaikappaletta. Molemmat varmasti hyviä hitsata.
origo muuten maksaa nykyään? ku pitäs itekki hitsikonetta uusia ja esabinhan sen pitäs olla :D
- liippari
esabesab kirjoitti:
origo muuten maksaa nykyään? ku pitäs itekki hitsikonetta uusia ja esabinhan sen pitäs olla :D
vajaat 500 e caddy arc 150
- kaima,.
mikamikamika kirjoitti:
Esabit toimii yli sadan metrit piuhan päässä vielä hyvin (PFC).
Ja samaa mieltä olen; sama mitä siinä koneen kyljessä lukee... kunhan on kaukosäädinliitäntä. - _MIQUEL_
kaima,. kirjoitti:
Ja samaa mieltä olen; sama mitä siinä koneen kyljessä lukee... kunhan on kaukosäädinliitäntä.Itellä on KEMPPI ja se on kyllä paras kaikenlaisessa hitsauksessa, SUOMALAISTA laatutyötä!
- jotai nähny
kaima,. kirjoitti:
Ja samaa mieltä olen; sama mitä siinä koneen kyljessä lukee... kunhan on kaukosäädinliitäntä.ja jos vettää senki satametriä niin vähintää 2,5 neliön kaapelilla!! ja elekää hyvät ihmiset sitte särkekö niillä agrigaateilla nuita koneita vaikka se pistotulppa passaaki niihin reikiin niin sieltä pittää löytyä voimaa agrigaatista sitte.. vaan enemmän tuota punasta mahtaa mennä hylkyyn mitä keltasta. siis saman kokoluokan vehettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791