Ollaan menossa maaliskuussa eka kertaa Vietnamiin. Ensin 3 yötä Saigonissa josta 10:ksi yöksi Phan Thietiin. Phan Thiet on käsittääkseni erittäin rauhallinen ja hiljainen paikka. Ajatuksena on tuon 10 päivän aikana lähteä johonkin muualle 2-3 yöksi. On ajateltu Nha Trangia, mutta onko muita ehdotuksia?
Minne mennä?
maaliskuu2009
1
834
Vastaukset
- I_P:Koo
Olin pari viikkoo Phu Quoc saarella ja oli hieno paikka.Rauhallista ja puhdas paikka,suosittelen siyä.Lautalla n.3h matka tai lentäen,kymppi kalliimpaa,ja n,50min.Löytyy myös ed,hotelleja,N.20e iso huone tuplapedillä ja ei tarvia pyöriä niissä kaupunkien mopo pakokaasuissa,röh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822