Jo tätä on odotettu ! Hyvä homma, ei tartte kuluttaa kallista bensaa Launeen marketeille ajaessa. No onhan tuossa lähempänäkin, mutta valikoima hiukan suppeampi.
Kauppa tulee RIIHELÄÄN
11
866
Vastaukset
- Eikan kioski
taitaa Eikka joutua laskemaan hintoja kioskilla,on ne kyllä aika yläkanttiin olleetki.Toivottavasti porukka nyt sitten käyttää siwaa ,että kauppa myös säilyy.
- Munamankelisti
Siwassa on useampi kuin yksi työntekijä aina paikalla, kun nuo rosvot kiertelevät noita siwoja joita pidetään auki joskus yhden työntekijän miehityksellä. Tehtaissa ainakin moinen on työsuojelumääräysten vastaista.
- Harmaakarhu.
Katselin tätä uutta valintamyymäläkejun lippulaivaa,että kovin on pieni.Poikkesin tässä joitain aikoja sitten Asemantaustan Siwassa ja totesin,ettei ainakaan meikälle ole mitoitettu ne putiikit.Sinne kun pyyhkäisee raavas karju reppu selässä ja kääntyy siellä hyllyjen välissä,niin sieltäö tulee kaksi metriä tavaraa alas hyllyltä,että rävähtää.Ja jos tämä karju sattuu horjahtamaan hyllyä vasten ja yrittää ottaa tukea,niin lyön vetoa,että koko paska kaatuu.Ja sen kokoiselle perssilmälle näyttää tämäkin Riihelän koppero.Mieluummin poikkean Eikalla kahvilla ja otan siinä hinta/laatu-suhteeltaan hyvän suolapalan.Ja kauppareissun teen Metsäkankaan S-markettiin.
- Harmaakarhu.
Avajaistäkynä jauhelihaa.400 gramman paketti 1,99€ YKKÖSBONUSKORTILLA.Katselin sitä jaettua lappusta,joka oli työnnetty siinä toivossa postilaatikkoon,että asikkaat tunkisivat heti aamusta sisälle tuohon uuteen putiikkiin.Hävyttömän kallis on.S-market Metsäkangas vetää pitemmän korren meikältä ainakin.Että hyvät vaput vaan Siwalle..
- Hesekiel Grabb
Tiälläkkiikö se vua koensyömä retostaa. Sievi kenkälöessä sipsuttaa.
- KoliyakovNikolaitoinen
missä se kauppa on,en löydä ?
- lollattaakk
Etsi netistä.
- TodellaUpeeta222
Upeeta.
- voipyhä
Alan jo jonottaan...
- eearrenbbrsmalow
ota makuupussi mukaan ettet palellu.
se nimittäin valmistuu aikasintaan ens vuonna - Anonyymi
uuditunut spar ei myy fazerin paska tuotteita
on hollatilaista spar suklaata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316