Elikkä mulla vousimallia 99 räksä missä on semmonen metallinen imukaula jonka halkasija on 14mm nii se on kahella semmosella ´kuusiokolo ruuveilla kiinni ja sit kahella sellasella niitin näkösellä joita ei saa ruuvattua mitenkään auki niin miten ne sais irti ku pitäis päästä kaasutinta vaihtamaan:)
kiitos kaikille vastanneista jo etukäteen!
räksän imukaula
ardour
2
434
Vastaukset
- joujou
ei vittu mul sama ongelma, menin mopo kauppaa lähetti wurthille,wurth tarjos torksii sanoin e oo tollane ja mentii kattoo ei ollukkaa,ei osannu auttaa sano että jollain metalli taltalla vois kumota sen tapin.vittu näitä Aprilian "mullistavia" ratkaisuja ku vaan asiantuntijat tietää Esim salo O.reiman. (erikois avainta tarttee!!) :)
- : DDDD
vittu mul on sama ongelama -08 mallis : D vituttaa ku muut ajelee lumella hymy persees ja ite saa omaansa ees käyntii : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1254446- 1543754
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402858- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165