voisiko joku neuvoa miten saan samsung tv.tsä näytön tietokoneelle?ostin kaapelin ja laitoin keskusyksiköstä(hp)televisoon mutta kuvaa ei näy!ohjekirjan osaan kohta ulkoa!tarvitesnko muita johtoja tms?kiitokset etukäteen jos osaatte apua antaa!
Vastaukset 4
- Tarkoitatko.
Siis tarkoitatko todella niin, että saisit television kuvan tietokoneelle? Vai tietokoneen kuvan televisioon? Ilmeisesti niin, vai?
Ainakin omassa 6-sarjan Samsungissa pitää vain valita SOURCE-valikosta, että singlaali otetaan PC-liitännästä, tai HDMI-liitännästä, riippuen kumpaa käytät. Ja tietysti PC:n näyttöasetuksista niin, että se lähettää kuvan telkkariin.tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
- kenties
parri kirjoitti:
tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
kenties kirjoitti:
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
pöytäkone on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103637
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?63494- 35472
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha70419- 152414
Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!21409Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38389Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät30384Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust5381- 20371