voisiko joku neuvoa miten saan samsung tv.tsä näytön tietokoneelle?ostin kaapelin ja laitoin keskusyksiköstä(hp)televisoon mutta kuvaa ei näy!ohjekirjan osaan kohta ulkoa!tarvitesnko muita johtoja tms?kiitokset etukäteen jos osaatte apua antaa!
samsung lcd tv le 32s8
4
565
Vastaukset
- Tarkoitatko.
Siis tarkoitatko todella niin, että saisit television kuvan tietokoneelle? Vai tietokoneen kuvan televisioon? Ilmeisesti niin, vai?
Ainakin omassa 6-sarjan Samsungissa pitää vain valita SOURCE-valikosta, että singlaali otetaan PC-liitännästä, tai HDMI-liitännästä, riippuen kumpaa käytät. Ja tietysti PC:n näyttöasetuksista niin, että se lähettää kuvan telkkariin.tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
- kenties
parri kirjoitti:
tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
kenties kirjoitti:
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
pöytäkone on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244