voisiko joku neuvoa miten saan samsung tv.tsä näytön tietokoneelle?ostin kaapelin ja laitoin keskusyksiköstä(hp)televisoon mutta kuvaa ei näy!ohjekirjan osaan kohta ulkoa!tarvitesnko muita johtoja tms?kiitokset etukäteen jos osaatte apua antaa!
samsung lcd tv le 32s8
4
585
Vastaukset
- Tarkoitatko.
Siis tarkoitatko todella niin, että saisit television kuvan tietokoneelle? Vai tietokoneen kuvan televisioon? Ilmeisesti niin, vai?
Ainakin omassa 6-sarjan Samsungissa pitää vain valita SOURCE-valikosta, että singlaali otetaan PC-liitännästä, tai HDMI-liitännästä, riippuen kumpaa käytät. Ja tietysti PC:n näyttöasetuksista niin, että se lähettää kuvan telkkariin.tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
- kenties
parri kirjoitti:
tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
kenties kirjoitti:
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
pöytäkone on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867