voisiko joku neuvoa miten saan samsung tv.tsä näytön tietokoneelle?ostin kaapelin ja laitoin keskusyksiköstä(hp)televisoon mutta kuvaa ei näy!ohjekirjan osaan kohta ulkoa!tarvitesnko muita johtoja tms?kiitokset etukäteen jos osaatte apua antaa!
samsung lcd tv le 32s8
4
608
Vastaukset
- Tarkoitatko.
Siis tarkoitatko todella niin, että saisit television kuvan tietokoneelle? Vai tietokoneen kuvan televisioon? Ilmeisesti niin, vai?
Ainakin omassa 6-sarjan Samsungissa pitää vain valita SOURCE-valikosta, että singlaali otetaan PC-liitännästä, tai HDMI-liitännästä, riippuen kumpaa käytät. Ja tietysti PC:n näyttöasetuksista niin, että se lähettää kuvan telkkariin.tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
- kenties
parri kirjoitti:
tietokoneen näyttö pitäs televisioon saada!pc liitäntää käytän mutta toimi ei!voi varmaan olla vika myös PC.n näyttöasetuksissa!ite en oo kauan tietokoneiden kans toiminu että harjoittelua tämä on!ei kuitenkaan vissiin tarvitse johtoja lisää ostella?kiitos neuvosta!
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
kenties kirjoitti:
läppäri vai pöytäkone?Mulla toimii ainaki silleen että laitoin s-video piuhan läppärin ja telkun väliin ja laitan läpän kiinni,koska asetukset on sen mukaan laitettu...niin ainakin mulla pelaa
pöytäkone on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381