MISSÄ ON VIKA?? KUN Ä:KIRJAIMELLA LOPPUVA NIKKI EI TOIMI?? KORJATKAA TILANNE!!! VAI PITÄÄKÖ TEHDÄ UUSI PROFIILI???? VAUHTIA TOIMINTAAN!!!
MIKSI Ä:LLÄ LOPPUVA NIKKI EI TOIMI???
5
370
Vastaukset
Ei toimi mikään nikki jossa on ääkkösiä. Jälleen kerran S24 ylläpito päivitti ja heti on nippu ongelmia. Ei ne testaa mitään näköjään. Suomessa on tuiki tuntematonta että nimessä on ääkkösiä.
Vai pitääkö tehdä uusi profiili??
En kyllä uutta tee!!Lopetan sitten kokonaan,jos eivät osaa,korjata,että Ä:t ja Ö:t näkyy!!Tai poistakoot itse,sitten ne pilkut!!Menee kohta,pinna lopullisesti,koko touhuun!! Hopi Hopi Vautia--->>Ylläpito!!Kiitos!- vihreämamba.n
Tämä on raivostuttavaa, kun ei näe omaa sivua eikä jää jälkeä vierailusta kenenkään sivuille.
Minä en myöskään vaihda nicciä muuksi, sillä vuodesta 2002 ollut tällä nicillä ja haluan jatkossakin olla!
Pliis, ylläpidon väki...KORJATKAA ONGELMA!!!Samoin minä,olen raivostunut!!Ei tapahdu mitään??Eikö täällä,ole väliä?? Kenen Nicci toimii,kenen EI??? Nyt vauhtia,että päästään täälläkin kirjoittamaan,kun kerran on uusittu Galleria!!
KORJATKAA NOPEASTI ONGELMA!!!!- vihreämamba.n
Ei vieläkään toimi!
Tää on niin väärin, niin väärin!
Olisi kiva meille kaikille ä:llisille ja ö:llisille niccien omistajille kertoa ylläpidon toimesta missä mennään ongelman suhteen tiedotteissa!
Inhottavinta tämä epätietoisuus ja odottelu että koska saamme omat galleria-sivut käyttöön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062