Etsin netistä koiraterapiaan liittyviä juttuja, mutta juuri mitään infoa ei löytynyt. Tietääkö kukaan, mistä tietoa saa ja onko paikkakunnilla yleensä saatavilla koiralle terapiaa? Omalla koiralla (pohjanpystykorva) on sellainen vaiva, että on pennusta saakka ollut arka ihmisiä kohtaan ja on mieluummin eri huoneessa kuin me ihmiset. Viime aikoina koira on ollut myös kosketusarka, vingahtaa heti jos silittää esim. takajalkaa. Selvästi koira itsekin kärsii omasta arkuudesta, pohjanpystykorvan (ainakin nartun) perusluonteeseen kuuluu ihmisystävällisyys ja seurallisuus, mutta ei tämän koiran kohdalla. Kiitos jos joku voi valottaa tuote terapia-asiaa!
Pohjanpystykorva
2
634
Vastaukset
- ----------
ettehän ole kiusanneet koiraanne?? koira pelkää nyt ihan selvästi että teette sille jotain minkä pahuuden se on jo kokenut. oli se sitten teidän tai kasvattajan vikana mutta koira saattaa jäädä nyt sellaiseks :(. Voithan sinä kokeilla sitä terapiaa joskus se saattaa auttaakin ;) en nyt millään keksi millä paikkakunnalla sitä on. mutta onnea etsintöihin! :)
- Pohjistyttö
Koitahan etsiä googlesta, itse löysin ainakin tälläisen sivun: http://www.koiraterapeutit.fi/kuvaus.html Itselläni on pohjanpystykorva ja on niitä ollut ennenkin, en ole koskaan kuullut arasta pohjanpystykorvasta. Oletko ottanut yhteyttä kasvattajaan? Luulisin, että johtuu perintötekijöistä tai sitten pentuna sattunut jotain tai sitä ei olla käsitelty pentuna..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371411Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1181147- 521145
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1191123- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969