Mikä on teidän ikänne ja sukupuolenne?
Itsellä tekisi hirveästi mieli ostaa pokemon pearl tai sitten se toinen..
Ja olen 13v kun saan sen niin olen kuukauden päästä 14v!! Nauraisitteko jos näkisitte 14v (7lk)
pelaamassa sitä? Itseä arveluttaa, mutta eivätkö nämä keräilijät ja "viralliset" pokefanit olekkin aikuisia osa??
Ihastuin peliin koska serkulla, 12v on se
Pelaajien iät?
7
336
Vastaukset
- Samuli93
Ite oon 14 ja oon 2 luokasta (vai oliko 3) saakka keräilly pelejä.
Ja kyllähän oikeastaan pokemonilla on enemmän vanhempia kuin nuorempia pelaajia. - Sparky
Pokemon on yksi suosituimmista videopelisarjoista, eikä se siihen yltäisi vain ala-asteikäisten antamalla suosiolla. Pelaajakunta koostuu ykkösluokkalaisista nelikymppisiin iseihin ja äiteihin tai vaikka vanhempiinkin.
Eli ei missään nimessä huolta. Osta ihmeessä! - jamin10
Itse olen 13 ja helmikuussa 14. minulla on nuo kummatkin pelit ja hyviä ovat. pari 13 vuotiasta kaveria tykkää Pokemoneista myös. Yksi kaveri 8 luokalta tykkää myös ja 8lk serkkunikin. Jopa tämän kyseisen serkun setä (joku 25v) pitää pokemoneista ja pelaa niillä pokekorteilla turnauksissa. pelaa myös pelejä.
Eli ei ole hätää iästä... - Glameow96 (Emmä jaksa kirja...
Öh...Mä täytin just 12 ja oon tyttö,ja mulla on öö...n.5 pokemon peliä.Eikä siinä oo mitään noloo! ^-^
mä oon jo aikuinen ja tyttö. En voi mitään sille, että pokemon tuli sillon, kun olin kasi luokalla. Innostuin pokemonista tv-sarjan myötä ja on tullu, myös pelejä hommattua. Mä omistan redin, bluen, yellown, chrystalin, rubyn, emeraldin, leafgreenin ja pearlin.
- Samuli93
Ja Japanissa Pokemon on suosittu myös vanhain kodeissa
- rndm
yläasteella ei parane välttämättä sitä kaikille kailottaa... oon kyl itekin 7lk :P ja yks kaveri kasilta tykkää pokeista kans. jopa sen isoveli,joka on amitsus! ps. osta platinum 2009 keväällä. paljo parmpi ku diamond tai pearl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684501Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004008- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul292791Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252572Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa592481- 462364
- 391917
- 471898
- 301656