Pari päivää olen kärsinyt hiivasta, tai näin ainakin epäilen (oireet täsmää ja antibioottikuuri loppui viikko sitten). Nyt kun sitten tajusin käydä hakemassa apteekista tuon Canesten kombi -pakkauksen, alkoivat menkat. Ja ohjeissa lukee, että tätä lääkettä ei saa käyttää kuukautisten aikana.
Onko tässä nyt mitään tehtävissä, vai joudunko kärsimään seuraavat 5 päivää sekä menkoista että hiivasta? on meinaan melkoista tuskaa..!
Onko tässä nyt mitään tehtävissä, vai joudunko kärsimään seuraavat 5 päivää sekä menkoista että hiivasta? on meinaan melkoista tuskaa..!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Lääkäriltä voisi saada suun kautta otettavan lääkityksen, jos tulehdus on sietämätön.
Niitä ei taida olla ilman reseptiä.
Ihan normaalia särkylääkettä voi syödä kipuun. Tulehdukseen vaikuttavat ehkä parempia.
oireita, koska ne huuhtelevat limakalvoja ja poistavat hiivaa. Vältä kertakäyttösiteiden käyttöä, ne pahentavat oloa hiivaisena.