Marjo

lopultakin

Me tutustuimme puolisen vuotta sitten töissä - hommassa, joka oli minulle pelkkä sivujopi - ja yhtäkkiä aloin aistia sinussa naiseutta, jota en koskaan ennen ollut älynnyt toisesta kaipaavani. Ne kahdenkeskiset palaverit jotka järjestit, ne tiiviit katseet jotka minuun loit, herättivät itsessänikin suunnattoman kaipuun. Kerroin sinulle tunteeni, Marjo, ja säikähdit niitä. Sanoit olevasi kokematon naisten kanssa, kuten olen itsekin. Luulin kaiken menetetyksi, kunnes yllättäen kutsuit minut kotiisi eräänä syksyisenä viikonloppuna.

Matkustin lyhyen lähijunamatkan ja toin mukanani pienen lahjan lapsellesi, jonka kerroit lähteneen viettämään viikonloppua mummolaan. Tarjosit viiniä ja pikkusuolaista olohuoneessasi, istuin sohvallasi sinun aloitettasi odottaen -kunnes viimein tulit viereeni, aloit hyväillä poskeani ja niskaani (mitä en koskaan olisi uskonut sinun uskaltavan) ja aloimme suudella. Niin hellästi ja kiihkeästi kuin taisin, maistelin arkoja huuliasi, suloisen pisamaisia kasvojasi ja herkkää hiusrajaasi.

- Mennäänkö makuuhuoneeseen? Tämä kysymyksesi sai minut miltei sekoamaan, irrottauduit minusta ja sanoit, että pitää käydä wc:ssä. Riisuuduin sillä aikaa varovasti makuuhuoneessasi, päälle jätin vain topin ja pikkarit, sujahdin lakanoidesi väliin ja tuijotin ikkunasta kalseaa katuvalon loimotusta. Yöpöydältäsi poimin lukuromaanisi, tuijotin sen takakansitekstiä mitäännäkemättömin silmin, kunnes viimein astuit huoneeseen vain yöasuun pukeutuneena, upeat pitkät hiuksesi vapaina hehkuen.

Tulit ujosti päälleni, suutelimme ja kysyit uskaltaako tätä. Hyväilin hiljaa altapäin lanteitasi ja alaselkääsi, sanoin haluavani hiukan suukotella sinua joka puolelta, Marjo. -Pelottaa,jos et tykkääkään minusta, minun on pestävä vielä kerran, sanoit. - Käy nyt nopeasti sitten, minä huokaisin. Ja suljin käsillä silmäni odotellessani tätä ihanaa naista rakasteltavakseni.

Kun Marjo tuli uudelleen päälleni, en enää aikaillut. Riisuin yöpaidan, availin liivinhakaset ja sain nähdä ihanat runsaat rintasi, jotka punastuivat ujoudesta siinä missä kasvosikin. Suukotellen kaulaasi aloin leipoa rintojasi rauhallisin, hellin liikkein ja nämä liikkeeni saivat kuuluviin ensimmäiset nautinnon äänet sinusta. Yhtynyt jalkovälimme alkoi sykkiä ja kuumeta samaan tahtiin, kun samalla imin kiihkeästi vuoroon kumpaakin nänniäsi.

Käänsin sinut päättäväisesti selälleen, samalla kun kieleni ja huuleni tutkivat vatsaasi ja reisiäsi. Kuumat ja kostuneet pikkarisi, yhä kiihtyvä voihkeesi vaativat kosketustani ja riisuin nopeasti yltäsi viimeisenkin esteen. Suukotteluni ja imutteluni häpyysi sai sinut tulemaan nopeasti, tunsin sähkövirran lävitsesi samalla kun itse hukuin suolaiseen mereesi.

Olit nyt antautunut rakkaudellemme ja luotit kosketukseeni kaikin tavoin. Käänsin sinua hivenen kyljelleen ja aloin himoiten nuuhkia ja hieroa pyllyvakoasi, samalla kun kieleni etsiytyi klitoriksellesi. Kieleni ja sormeni pehmeä liike sai sinut tulemaan jälleen, eikä sillä kertaa tuntunut tulevan enää vain sinä tai minä, vaan koko luomakunta jumalineen yksintein.
Loppuyöstä sen enempää minä kuin Marjokaan emme oikein osanneet nukkua, puhelimme vain kaikkea sellaista katkonaista mitä rakastelun jälkeen on tapana.

1

12915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukahtaja

      puhelimme vain kaikkea sellaista katkonaista mitä rakastelun jälkeen on tapana". Mä ainakin nukahdan heti mutta mä olenkin mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe