verenvuoto

merri

miksi hamsterini nenästä tulee vähän verta?...apua...

11

3634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinu

Siis valuuko sitä ihan vuolaasti? Jos niin miksi et jo ole eläinlääkärillä? Jos verta taas tulee ihan vähän se voi olla raapinut sitä. Onko se aivastellut? Se voi olla allerginen puruille tai heinälle. Mutta oli miten oli soita jo tänää eläinlääkärille ja kysy neuvoa!

• merri

veren vuoto loppu yhtä nopeesti ku oli alkanukki...!sitä tuli ihan vähän ja hamsuni ei aivastellut!!!!!! ja voi nyt täydellisen hyvin!!!

• Tiinu
        merri kirjoitti:

veren vuoto loppu yhtä nopeesti ku oli alkanukki...!sitä tuli ihan vähän ja hamsuni ei aivastellut!!!!!! ja voi nyt täydellisen hyvin!!!

oli sitten varmaankin vain raapinut sitä.

• tuu

Käväise eläinlääkärillä. Mikäli ei ole mahdollista, soita sinne ja kysele mitä arvelevat tilanteesta. Tällaisia asioita ei suomi24:n palstalla hoideta.

• merri

olen erittäin pahoillani kun satuin kysäsemään siitä verenvuodosta täällä!!!! ajattelin että kysyn täältä neuvoa kun eläinlääkäriin ei saatu yhteyttä!!! älä sinä euroneekeri rupea opettamaan miten asiat hoidetaan kun et tiedä mistään mitään!!!

• Sari
        merri kirjoitti:

olen erittäin pahoillani kun satuin kysäsemään siitä verenvuodosta täällä!!!! ajattelin että kysyn täältä neuvoa kun eläinlääkäriin ei saatu yhteyttä!!! älä sinä euroneekeri rupea opettamaan miten asiat hoidetaan kun et tiedä mistään mitään!!!

Noniin. Rauhotutaans taas.

Täällä saa periaatteessa kysyä kaikkea hamsuihin liittyvää mutta meidät lukijat valtasi hirveä huoli pikkulemmikistäsi, nenäverenvuoto ei ole missään nimessä normaalia ja saattaa olla vaarallistakin - paha sanoa näin netin välityksellä kun ei voi tietää koko tilannetta ja nähdä eläintä. Joten siksi kaikki neuvoivat kääntymään eläinlääkärin puoleen välittömästi.

Kukaan ei sinulle mitään pahaa tarkoittanut joten toivottavasti tajuat itse pyytää anteeksi haukkumisiasi.

Toivottavasti lemmikkisi voi hyvin tällä hetkellä ja apu tuli ajoissa.

• merri
        Sari kirjoitti:

Noniin. Rauhotutaans taas.

Täällä saa periaatteessa kysyä kaikkea hamsuihin liittyvää mutta meidät lukijat valtasi hirveä huoli pikkulemmikistäsi, nenäverenvuoto ei ole missään nimessä normaalia ja saattaa olla vaarallistakin - paha sanoa näin netin välityksellä kun ei voi tietää koko tilannetta ja nähdä eläintä. Joten siksi kaikki neuvoivat kääntymään eläinlääkärin puoleen välittömästi.

Kukaan ei sinulle mitään pahaa tarkoittanut joten toivottavasti tajuat itse pyytää anteeksi haukkumisiasi.

Toivottavasti lemmikkisi voi hyvin tällä hetkellä ja apu tuli ajoissa.

kyllä lemmikkini voi erittäin hyvin nyt. eläinlääkäriin ei tarvinnut mennä. mutta anteexi jos satuin loukkaamaan jotain...

• Iiris
        merri kirjoitti:

kyllä lemmikkini voi erittäin hyvin nyt. eläinlääkäriin ei tarvinnut mennä. mutta anteexi jos satuin loukkaamaan jotain...

Hei!
        Olen aikoinani harrastanut hamsuja vähän enemmänkin ja olen muistelevinani, että VÄHÄINEN verenvuoto hamsun nenästä voi johtua flunssasta. Ihan järkeenkäypää jo siinäkin mielessä, että kyllähän ihmiselläkin flunssassa nenän limakalvot kuivuvat ja saattavat vuotaa verta. Tällaisessa tilanteessa hamsun häkki pitäisi siirtää sopivan lämpimään ja vedottomaan paikkaan. Flunssahan ikäväkyllä taitaa olla kohtalokkaampi hamsulle kuin ihmiselle, joten jos oireet kuten verenvuoto nenästä, aivastelu ja hamsun alikuntoisuus eivät pian mene ohi, on mentävä kipinkapin eläinlääkäriin.

• Anonyymi
        Iiris kirjoitti:

Hei!
        Olen aikoinani harrastanut hamsuja vähän enemmänkin ja olen muistelevinani, että VÄHÄINEN verenvuoto hamsun nenästä voi johtua flunssasta. Ihan järkeenkäypää jo siinäkin mielessä, että kyllähän ihmiselläkin flunssassa nenän limakalvot kuivuvat ja saattavat vuotaa verta. Tällaisessa tilanteessa hamsun häkki pitäisi siirtää sopivan lämpimään ja vedottomaan paikkaan. Flunssahan ikäväkyllä taitaa olla kohtalokkaampi hamsulle kuin ihmiselle, joten jos oireet kuten verenvuoto nenästä, aivastelu ja hamsun alikuntoisuus eivät pian mene ohi, on mentävä kipinkapin eläinlääkäriin.

Moi kaikki

• Anonyymi
        Iiris kirjoitti:

Hei!

Mun hamsteri tippui noin 40cm korkeudesta selälleen ja on nyt vähän arka niin mitä pitäisi tehdä?

• Anonyymi

Meidän hamsteri kuoli eilen niin päivä sen jälkeen siltä kun katoin sen nenää niin siinä ihan vuoti verta en ihmettele kun se on kuitenkin kuollut mutta niinkun miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      122
      2597
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      229
      2053
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      184
      1838
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      49
      1671
    5. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      114
      1429
    6. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      55
      1340
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1148
    8. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      283
      913
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      825
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      64
      779
    Aihe