verenvuoto

merri

miksi hamsterini nenästä tulee vähän verta?...apua...

11

3119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinu

      Siis valuuko sitä ihan vuolaasti? Jos niin miksi et jo ole eläinlääkärillä? Jos verta taas tulee ihan vähän se voi olla raapinut sitä. Onko se aivastellut? Se voi olla allerginen puruille tai heinälle. Mutta oli miten oli soita jo tänää eläinlääkärille ja kysy neuvoa!

      • merri

        veren vuoto loppu yhtä nopeesti ku oli alkanukki...!sitä tuli ihan vähän ja hamsuni ei aivastellut!!!!!! ja voi nyt täydellisen hyvin!!!


      • Tiinu
        merri kirjoitti:

        veren vuoto loppu yhtä nopeesti ku oli alkanukki...!sitä tuli ihan vähän ja hamsuni ei aivastellut!!!!!! ja voi nyt täydellisen hyvin!!!

        oli sitten varmaankin vain raapinut sitä.


    • tuu

      Käväise eläinlääkärillä. Mikäli ei ole mahdollista, soita sinne ja kysele mitä arvelevat tilanteesta. Tällaisia asioita ei suomi24:n palstalla hoideta.

      • merri

        olen erittäin pahoillani kun satuin kysäsemään siitä verenvuodosta täällä!!!! ajattelin että kysyn täältä neuvoa kun eläinlääkäriin ei saatu yhteyttä!!! älä sinä euroneekeri rupea opettamaan miten asiat hoidetaan kun et tiedä mistään mitään!!!


      • Sari
        merri kirjoitti:

        olen erittäin pahoillani kun satuin kysäsemään siitä verenvuodosta täällä!!!! ajattelin että kysyn täältä neuvoa kun eläinlääkäriin ei saatu yhteyttä!!! älä sinä euroneekeri rupea opettamaan miten asiat hoidetaan kun et tiedä mistään mitään!!!

        Noniin. Rauhotutaans taas.

        Täällä saa periaatteessa kysyä kaikkea hamsuihin liittyvää mutta meidät lukijat valtasi hirveä huoli pikkulemmikistäsi, nenäverenvuoto ei ole missään nimessä normaalia ja saattaa olla vaarallistakin - paha sanoa näin netin välityksellä kun ei voi tietää koko tilannetta ja nähdä eläintä. Joten siksi kaikki neuvoivat kääntymään eläinlääkärin puoleen välittömästi.

        Kukaan ei sinulle mitään pahaa tarkoittanut joten toivottavasti tajuat itse pyytää anteeksi haukkumisiasi.

        Toivottavasti lemmikkisi voi hyvin tällä hetkellä ja apu tuli ajoissa.


      • merri
        Sari kirjoitti:

        Noniin. Rauhotutaans taas.

        Täällä saa periaatteessa kysyä kaikkea hamsuihin liittyvää mutta meidät lukijat valtasi hirveä huoli pikkulemmikistäsi, nenäverenvuoto ei ole missään nimessä normaalia ja saattaa olla vaarallistakin - paha sanoa näin netin välityksellä kun ei voi tietää koko tilannetta ja nähdä eläintä. Joten siksi kaikki neuvoivat kääntymään eläinlääkärin puoleen välittömästi.

        Kukaan ei sinulle mitään pahaa tarkoittanut joten toivottavasti tajuat itse pyytää anteeksi haukkumisiasi.

        Toivottavasti lemmikkisi voi hyvin tällä hetkellä ja apu tuli ajoissa.

        kyllä lemmikkini voi erittäin hyvin nyt. eläinlääkäriin ei tarvinnut mennä. mutta anteexi jos satuin loukkaamaan jotain...


      • Iiris
        merri kirjoitti:

        kyllä lemmikkini voi erittäin hyvin nyt. eläinlääkäriin ei tarvinnut mennä. mutta anteexi jos satuin loukkaamaan jotain...

        Hei!
        Olen aikoinani harrastanut hamsuja vähän enemmänkin ja olen muistelevinani, että VÄHÄINEN verenvuoto hamsun nenästä voi johtua flunssasta. Ihan järkeenkäypää jo siinäkin mielessä, että kyllähän ihmiselläkin flunssassa nenän limakalvot kuivuvat ja saattavat vuotaa verta. Tällaisessa tilanteessa hamsun häkki pitäisi siirtää sopivan lämpimään ja vedottomaan paikkaan. Flunssahan ikäväkyllä taitaa olla kohtalokkaampi hamsulle kuin ihmiselle, joten jos oireet kuten verenvuoto nenästä, aivastelu ja hamsun alikuntoisuus eivät pian mene ohi, on mentävä kipinkapin eläinlääkäriin.


      • Anonyymi
        Iiris kirjoitti:

        Hei!
        Olen aikoinani harrastanut hamsuja vähän enemmänkin ja olen muistelevinani, että VÄHÄINEN verenvuoto hamsun nenästä voi johtua flunssasta. Ihan järkeenkäypää jo siinäkin mielessä, että kyllähän ihmiselläkin flunssassa nenän limakalvot kuivuvat ja saattavat vuotaa verta. Tällaisessa tilanteessa hamsun häkki pitäisi siirtää sopivan lämpimään ja vedottomaan paikkaan. Flunssahan ikäväkyllä taitaa olla kohtalokkaampi hamsulle kuin ihmiselle, joten jos oireet kuten verenvuoto nenästä, aivastelu ja hamsun alikuntoisuus eivät pian mene ohi, on mentävä kipinkapin eläinlääkäriin.

        Moi kaikki


      • Anonyymi
        Iiris kirjoitti:

        Hei!
        Olen aikoinani harrastanut hamsuja vähän enemmänkin ja olen muistelevinani, että VÄHÄINEN verenvuoto hamsun nenästä voi johtua flunssasta. Ihan järkeenkäypää jo siinäkin mielessä, että kyllähän ihmiselläkin flunssassa nenän limakalvot kuivuvat ja saattavat vuotaa verta. Tällaisessa tilanteessa hamsun häkki pitäisi siirtää sopivan lämpimään ja vedottomaan paikkaan. Flunssahan ikäväkyllä taitaa olla kohtalokkaampi hamsulle kuin ihmiselle, joten jos oireet kuten verenvuoto nenästä, aivastelu ja hamsun alikuntoisuus eivät pian mene ohi, on mentävä kipinkapin eläinlääkäriin.

        Mun hamsteri tippui noin 40cm korkeudesta selälleen ja on nyt vähän arka niin mitä pitäisi tehdä?


    • Anonyymi

      Meidän hamsteri kuoli eilen niin päivä sen jälkeen siltä kun katoin sen nenää niin siinä ihan vuoti verta en ihmettele kun se on kuitenkin kuollut mutta niinkun miksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe