Voiko

avioehtoon..

laittaa, että vaimon on annettava vähintään neljän päivän välein, ja jos ei tipu, niin silloin vaihtuu tipu ja edellinen poistuu pennitönnä?

5

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkölkd0ae

      Voi laittaa. Tosin sinulla voi olla vaikeuksia saada vaimosi suostumus tuohon avioehtoon, varsinkin jos kaiki omaisuus on hänen.

      Ja jos vaikka molemmat olettekin allekirjoittaneet avioehton, eron sattuessa vaimo voi riitautta tehdyn avioehdon ja pyytää osituksen sovittelua.

      • näin on

        muistakaahan, että avioehto on sopimus, joka astuu voimaan avioERON (tai puolison kuoleman) kohdalla. Avioliiton aikana ei sillä juurikaan ole merkitystä...


    • laittaa

      ihan mitä vaan, mutta lain voimaa sillä ei ole.

      Mutta makeat naurut saavat toki kaikki jotka sen näkevät.

    • täi**

      Minäkin ajattelin, että ehtoon tulisi seuraavat vaatimukset:
      - miehen annettava väh neljän päivän välein omalle muijalle
      - miehen osallistuttava tasavertaisesti kotitöihin päivittäin
      - miehen pidettävä itsestään huolta ja pysyttävä salonkikelpoisena seuraavat 50 vuotta
      - miehen osallistuttava lasten hoitoon ja kasvatukseen tasavertaiset lapsen ensimmäiset 18 vuotta
      - ja omaisuutta ei missään olosuhteissa jaeta, kumpikin pitää omansa ja itse ansaitsemansa

      Ja jos ei hommat hoidu, niin eikun ukko kierrätykseen ja uusi ehompi ja ahkerampi kehiin. Ja ilman osituksia.

    • Kokenut kaiken tietää

      Yhä selvemmin lainsäädännön sovellusten tulkinnan kääntyminen naisten eduksi,ja ylivallaksi, ehdotan, että miehet pidättäytyisivät mistään virallisesta suhteesta naisen tai vielä vähemmän miehen kanssa. Siitä ei seuraa kun harmia pitemmässä aikajaksossa. On aika erikoista että jotkut sopimukset on pakottavia ja koko elämän läpi yksilön rasitteena olevia ja toiset sopimukset on purettavissa hyvinkin valheellisiin väitteisiin perustuen. Avioliitto tehdään ehdolla kunnes kuolema erottaa ja tätä sopimusta ei ihminen voi muuttaa. Kuitenkin, käytännössä saatanalle itsensä myynyt oikeuslaitos on oikein urakoinut avioeroja ja näyttänyt malliesimerkkiä siitä kuinka mistään sopimuksista ei tarvitse pitää kiinni. Paitsi jos nainen on petoksellaan saanut järjestettyä miehen ulosottoon, se kyllä kestää kuolemaan saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe