Voiko

avioehtoon..

laittaa, että vaimon on annettava vähintään neljän päivän välein, ja jos ei tipu, niin silloin vaihtuu tipu ja edellinen poistuu pennitönnä?

5

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkölkd0ae

      Voi laittaa. Tosin sinulla voi olla vaikeuksia saada vaimosi suostumus tuohon avioehtoon, varsinkin jos kaiki omaisuus on hänen.

      Ja jos vaikka molemmat olettekin allekirjoittaneet avioehton, eron sattuessa vaimo voi riitautta tehdyn avioehdon ja pyytää osituksen sovittelua.

      • näin on

        muistakaahan, että avioehto on sopimus, joka astuu voimaan avioERON (tai puolison kuoleman) kohdalla. Avioliiton aikana ei sillä juurikaan ole merkitystä...


    • laittaa

      ihan mitä vaan, mutta lain voimaa sillä ei ole.

      Mutta makeat naurut saavat toki kaikki jotka sen näkevät.

    • täi**

      Minäkin ajattelin, että ehtoon tulisi seuraavat vaatimukset:
      - miehen annettava väh neljän päivän välein omalle muijalle
      - miehen osallistuttava tasavertaisesti kotitöihin päivittäin
      - miehen pidettävä itsestään huolta ja pysyttävä salonkikelpoisena seuraavat 50 vuotta
      - miehen osallistuttava lasten hoitoon ja kasvatukseen tasavertaiset lapsen ensimmäiset 18 vuotta
      - ja omaisuutta ei missään olosuhteissa jaeta, kumpikin pitää omansa ja itse ansaitsemansa

      Ja jos ei hommat hoidu, niin eikun ukko kierrätykseen ja uusi ehompi ja ahkerampi kehiin. Ja ilman osituksia.

    • Kokenut kaiken tietää

      Yhä selvemmin lainsäädännön sovellusten tulkinnan kääntyminen naisten eduksi,ja ylivallaksi, ehdotan, että miehet pidättäytyisivät mistään virallisesta suhteesta naisen tai vielä vähemmän miehen kanssa. Siitä ei seuraa kun harmia pitemmässä aikajaksossa. On aika erikoista että jotkut sopimukset on pakottavia ja koko elämän läpi yksilön rasitteena olevia ja toiset sopimukset on purettavissa hyvinkin valheellisiin väitteisiin perustuen. Avioliitto tehdään ehdolla kunnes kuolema erottaa ja tätä sopimusta ei ihminen voi muuttaa. Kuitenkin, käytännössä saatanalle itsensä myynyt oikeuslaitos on oikein urakoinut avioeroja ja näyttänyt malliesimerkkiä siitä kuinka mistään sopimuksista ei tarvitse pitää kiinni. Paitsi jos nainen on petoksellaan saanut järjestettyä miehen ulosottoon, se kyllä kestää kuolemaan saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe