Voiko

avioehtoon..

laittaa, että vaimon on annettava vähintään neljän päivän välein, ja jos ei tipu, niin silloin vaihtuu tipu ja edellinen poistuu pennitönnä?

5

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkölkd0ae

      Voi laittaa. Tosin sinulla voi olla vaikeuksia saada vaimosi suostumus tuohon avioehtoon, varsinkin jos kaiki omaisuus on hänen.

      Ja jos vaikka molemmat olettekin allekirjoittaneet avioehton, eron sattuessa vaimo voi riitautta tehdyn avioehdon ja pyytää osituksen sovittelua.

      • näin on

        muistakaahan, että avioehto on sopimus, joka astuu voimaan avioERON (tai puolison kuoleman) kohdalla. Avioliiton aikana ei sillä juurikaan ole merkitystä...


    • laittaa

      ihan mitä vaan, mutta lain voimaa sillä ei ole.

      Mutta makeat naurut saavat toki kaikki jotka sen näkevät.

    • täi**

      Minäkin ajattelin, että ehtoon tulisi seuraavat vaatimukset:
      - miehen annettava väh neljän päivän välein omalle muijalle
      - miehen osallistuttava tasavertaisesti kotitöihin päivittäin
      - miehen pidettävä itsestään huolta ja pysyttävä salonkikelpoisena seuraavat 50 vuotta
      - miehen osallistuttava lasten hoitoon ja kasvatukseen tasavertaiset lapsen ensimmäiset 18 vuotta
      - ja omaisuutta ei missään olosuhteissa jaeta, kumpikin pitää omansa ja itse ansaitsemansa

      Ja jos ei hommat hoidu, niin eikun ukko kierrätykseen ja uusi ehompi ja ahkerampi kehiin. Ja ilman osituksia.

    • Kokenut kaiken tietää

      Yhä selvemmin lainsäädännön sovellusten tulkinnan kääntyminen naisten eduksi,ja ylivallaksi, ehdotan, että miehet pidättäytyisivät mistään virallisesta suhteesta naisen tai vielä vähemmän miehen kanssa. Siitä ei seuraa kun harmia pitemmässä aikajaksossa. On aika erikoista että jotkut sopimukset on pakottavia ja koko elämän läpi yksilön rasitteena olevia ja toiset sopimukset on purettavissa hyvinkin valheellisiin väitteisiin perustuen. Avioliitto tehdään ehdolla kunnes kuolema erottaa ja tätä sopimusta ei ihminen voi muuttaa. Kuitenkin, käytännössä saatanalle itsensä myynyt oikeuslaitos on oikein urakoinut avioeroja ja näyttänyt malliesimerkkiä siitä kuinka mistään sopimuksista ei tarvitse pitää kiinni. Paitsi jos nainen on petoksellaan saanut järjestettyä miehen ulosottoon, se kyllä kestää kuolemaan saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      717
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      624
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe