Voiko

avioehtoon..

laittaa, että vaimon on annettava vähintään neljän päivän välein, ja jos ei tipu, niin silloin vaihtuu tipu ja edellinen poistuu pennitönnä?

5

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkölkd0ae

      Voi laittaa. Tosin sinulla voi olla vaikeuksia saada vaimosi suostumus tuohon avioehtoon, varsinkin jos kaiki omaisuus on hänen.

      Ja jos vaikka molemmat olettekin allekirjoittaneet avioehton, eron sattuessa vaimo voi riitautta tehdyn avioehdon ja pyytää osituksen sovittelua.

      • näin on

        muistakaahan, että avioehto on sopimus, joka astuu voimaan avioERON (tai puolison kuoleman) kohdalla. Avioliiton aikana ei sillä juurikaan ole merkitystä...


    • laittaa

      ihan mitä vaan, mutta lain voimaa sillä ei ole.

      Mutta makeat naurut saavat toki kaikki jotka sen näkevät.

    • täi**

      Minäkin ajattelin, että ehtoon tulisi seuraavat vaatimukset:
      - miehen annettava väh neljän päivän välein omalle muijalle
      - miehen osallistuttava tasavertaisesti kotitöihin päivittäin
      - miehen pidettävä itsestään huolta ja pysyttävä salonkikelpoisena seuraavat 50 vuotta
      - miehen osallistuttava lasten hoitoon ja kasvatukseen tasavertaiset lapsen ensimmäiset 18 vuotta
      - ja omaisuutta ei missään olosuhteissa jaeta, kumpikin pitää omansa ja itse ansaitsemansa

      Ja jos ei hommat hoidu, niin eikun ukko kierrätykseen ja uusi ehompi ja ahkerampi kehiin. Ja ilman osituksia.

    • Kokenut kaiken tietää

      Yhä selvemmin lainsäädännön sovellusten tulkinnan kääntyminen naisten eduksi,ja ylivallaksi, ehdotan, että miehet pidättäytyisivät mistään virallisesta suhteesta naisen tai vielä vähemmän miehen kanssa. Siitä ei seuraa kun harmia pitemmässä aikajaksossa. On aika erikoista että jotkut sopimukset on pakottavia ja koko elämän läpi yksilön rasitteena olevia ja toiset sopimukset on purettavissa hyvinkin valheellisiin väitteisiin perustuen. Avioliitto tehdään ehdolla kunnes kuolema erottaa ja tätä sopimusta ei ihminen voi muuttaa. Kuitenkin, käytännössä saatanalle itsensä myynyt oikeuslaitos on oikein urakoinut avioeroja ja näyttänyt malliesimerkkiä siitä kuinka mistään sopimuksista ei tarvitse pitää kiinni. Paitsi jos nainen on petoksellaan saanut järjestettyä miehen ulosottoon, se kyllä kestää kuolemaan saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe