Voiko

avioehtoon..

laittaa, että vaimon on annettava vähintään neljän päivän välein, ja jos ei tipu, niin silloin vaihtuu tipu ja edellinen poistuu pennitönnä?

5

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkölkd0ae

      Voi laittaa. Tosin sinulla voi olla vaikeuksia saada vaimosi suostumus tuohon avioehtoon, varsinkin jos kaiki omaisuus on hänen.

      Ja jos vaikka molemmat olettekin allekirjoittaneet avioehton, eron sattuessa vaimo voi riitautta tehdyn avioehdon ja pyytää osituksen sovittelua.

      • näin on

        muistakaahan, että avioehto on sopimus, joka astuu voimaan avioERON (tai puolison kuoleman) kohdalla. Avioliiton aikana ei sillä juurikaan ole merkitystä...


    • laittaa

      ihan mitä vaan, mutta lain voimaa sillä ei ole.

      Mutta makeat naurut saavat toki kaikki jotka sen näkevät.

    • täi**

      Minäkin ajattelin, että ehtoon tulisi seuraavat vaatimukset:
      - miehen annettava väh neljän päivän välein omalle muijalle
      - miehen osallistuttava tasavertaisesti kotitöihin päivittäin
      - miehen pidettävä itsestään huolta ja pysyttävä salonkikelpoisena seuraavat 50 vuotta
      - miehen osallistuttava lasten hoitoon ja kasvatukseen tasavertaiset lapsen ensimmäiset 18 vuotta
      - ja omaisuutta ei missään olosuhteissa jaeta, kumpikin pitää omansa ja itse ansaitsemansa

      Ja jos ei hommat hoidu, niin eikun ukko kierrätykseen ja uusi ehompi ja ahkerampi kehiin. Ja ilman osituksia.

    • Kokenut kaiken tietää

      Yhä selvemmin lainsäädännön sovellusten tulkinnan kääntyminen naisten eduksi,ja ylivallaksi, ehdotan, että miehet pidättäytyisivät mistään virallisesta suhteesta naisen tai vielä vähemmän miehen kanssa. Siitä ei seuraa kun harmia pitemmässä aikajaksossa. On aika erikoista että jotkut sopimukset on pakottavia ja koko elämän läpi yksilön rasitteena olevia ja toiset sopimukset on purettavissa hyvinkin valheellisiin väitteisiin perustuen. Avioliitto tehdään ehdolla kunnes kuolema erottaa ja tätä sopimusta ei ihminen voi muuttaa. Kuitenkin, käytännössä saatanalle itsensä myynyt oikeuslaitos on oikein urakoinut avioeroja ja näyttänyt malliesimerkkiä siitä kuinka mistään sopimuksista ei tarvitse pitää kiinni. Paitsi jos nainen on petoksellaan saanut järjestettyä miehen ulosottoon, se kyllä kestää kuolemaan saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe