Hyvät satanistit!

vittnusaatanaperrkkkelelle

Saatana on säälittävä olento. Saatana on heikko ja mitätön tyyppi. Miksi palvoa moista turhaa paskaa? Varsinkin kun on olemassa itse Jumala ja silleen...
Kertokaa edes yksi hyvä syy? Tai yrittäkää saada se teidän säälittävä saatana-olentonne minun kimppuuni ja raivolla. Tehkää niitä rituaaleja ja yrittäkää kirota minut. Ei taida tuntua missään, vaikka kuinka kiroaisitte. Saatana on pelkkä mitätön paska. Saatanalla ei ole valtaa yhteenkääm ihmiseen. Perun tuon sanan paska, koska se voi tuntua saatanasta aika pahalta. Peruisitteko te? Ette varmaan, koska pelkäätte tuota säälittävää mitätöntä olentoa. Toivottavasti hänkin saa kohdata Jumalan armon.

18

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slkdgsjl

      on yksinomaan siihen uskovien, kuten sinun, heiniä.

    • Rimbaldi

      Jälleen varsin esimerkillisen kristillistä käytöstä.

      Kiitos kun todistat pointin.

      • vutntuaastatahnaoeetkelle

        Yks lysti.


    • mut älä

      silti herjaa kun ei enkelitkään.
      Aiheeton kirous ei tehoa, mut pysy Jumalan tahdossa ettei Hän poistaisi hallitusti varjelustaan kuritukseksi.

    • huuhaajaajaa

      ja luo vihaa ja näinollen käyttää sinua vain välikappaleena :)

    • Härregyyde

      Jos Saatana on säälittävä ja mitätön olento, silloin hänellä ei ole mitään valtaa yhtään mihinkään, jolloin hänellä ei ole myöskään vastuuta yhtään mistään.

      Maailmassa vallitsevasta pahasta on vastuussa joko ihminen itse tai sitten - jestas sentään! - Jumala.

      (Vaihtoehtoisesti voi unohtaa jumalat, saatanat ja sen sellaiset aivan kuten joulupukkikaan ei enää aikuiselle ole ajankohtainen olio.)

    • OTK

      Ei ole mustaa ilman valkoista.
      Ei ole jumalaa ilman saatanaa.
      Tässä yhteydessä vain täytynee todeta, että kumpikin persoona on keksitty vain ihmisten hallitsemiseksi ja pelotteluksi, uskonnoksi. Jokainen, joka seuraa jompaa kumpaa ja niiden laumaa, on lammas, jolla ei ole mitään omaa ajattelukykyä.
      Katsokaa itseänne peilistä, nähkää hulluutenne ja hävetkää.

      • meistä

        viisaita. Jooko ole kiltti...? Nyyh


      • OTK
        meistä kirjoitti:

        viisaita. Jooko ole kiltti...? Nyyh

        Viisaus ei tule oppien kautta. Senhän jo sanoin edellisessä. Jos sinussa ei ole ainesta viisaaksi, mätänet sitten tyhmyydessäsi.


      • enhän
        OTK kirjoitti:

        Viisaus ei tule oppien kautta. Senhän jo sanoin edellisessä. Jos sinussa ei ole ainesta viisaaksi, mätänet sitten tyhmyydessäsi.

        puhunutkaan opeista mitään.
        Joo uskon sinua, olen niin typerä ja sinä niin viisas. Sinussa on ainesta. Olet suorastaan muiden yläpuolella viisaudessasi. Minussa ei ole ainesta kaltaiseksesi. Mätänen.


      • Faktaali
        enhän kirjoitti:

        puhunutkaan opeista mitään.
        Joo uskon sinua, olen niin typerä ja sinä niin viisas. Sinussa on ainesta. Olet suorastaan muiden yläpuolella viisaudessasi. Minussa ei ole ainesta kaltaiseksesi. Mätänen.

        Tarkoitit viestisi sarkasmiksi, mutta vahingossa, vastoin periaatteitasi, lausuit elämäsi ensimmäisen totuuden. Onnittelut siitä. Älä kuitenkaan anna ureapitoisen nesteen nousta päähäsi, sillä tämä oli ainutkertainen tapahtuma.


      • en aio
        Faktaali kirjoitti:

        Tarkoitit viestisi sarkasmiksi, mutta vahingossa, vastoin periaatteitasi, lausuit elämäsi ensimmäisen totuuden. Onnittelut siitä. Älä kuitenkaan anna ureapitoisen nesteen nousta päähäsi, sillä tämä oli ainutkertainen tapahtuma.

        antaa niin tapahtua. Hyvä kuitenkin kun varoitit. Teidän juttunne kun ovat niin uskomattoman viisaita, että meinaa tällaisen tavallisen typerän ihmisen pää mennä ihan pyörälle viisaudesta. Kiitos onnitteluista. Toivottavasti saan oppia vielä lisää teiltä viisailta.


      • Derekin
        en aio kirjoitti:

        antaa niin tapahtua. Hyvä kuitenkin kun varoitit. Teidän juttunne kun ovat niin uskomattoman viisaita, että meinaa tällaisen tavallisen typerän ihmisen pää mennä ihan pyörälle viisaudesta. Kiitos onnitteluista. Toivottavasti saan oppia vielä lisää teiltä viisailta.

        Annoit sen jo tapahtua... Ai, katsohan, se olikin itseaiheutettu olotilasi - se neste päässä. Mutta koska sinulla on hyvä olla noin, niin ole. Mene vapaasti ureasi haltuun.


      • on kun
        Derekin kirjoitti:

        Annoit sen jo tapahtua... Ai, katsohan, se olikin itseaiheutettu olotilasi - se neste päässä. Mutta koska sinulla on hyvä olla noin, niin ole. Mene vapaasti ureasi haltuun.

        opetatte lisää viisautta. Kokoajan tulee enemmän ja enemmän viisaita juttuja. Tulee ihan pieni olo kun kuuntelee. Kyllä kannattaa alkaa seurata saatanaa. Oliko se viisauden symboli?
        Kivoja myös tuollaisia "Lord of the rings-nimimerkkejä" teillä.

        Ps. Kusessa on mukavan lämmintä ja vapauttavaa kylpeä. Vielä paremmalta tuntuu kun runkkaa samalla vähäsen...


      • Ruuberos
        on kun kirjoitti:

        opetatte lisää viisautta. Kokoajan tulee enemmän ja enemmän viisaita juttuja. Tulee ihan pieni olo kun kuuntelee. Kyllä kannattaa alkaa seurata saatanaa. Oliko se viisauden symboli?
        Kivoja myös tuollaisia "Lord of the rings-nimimerkkejä" teillä.

        Ps. Kusessa on mukavan lämmintä ja vapauttavaa kylpeä. Vielä paremmalta tuntuu kun runkkaa samalla vähäsen...

        Epäilemättä. Lord of the rings -nimimerkkejä en tunnekaan, kun en ole moisia filmejä edes katsonut, mutta sinähän ressukka näet, mitä haluat.


      • nukkumaan.
        Ruuberos kirjoitti:

        Epäilemättä. Lord of the rings -nimimerkkejä en tunnekaan, kun en ole moisia filmejä edes katsonut, mutta sinähän ressukka näet, mitä haluat.

        Mahtaa vituttaa...


    • agares

      Se on sinun mielipide. Terveisiä vaan. Onhan se hieno kuolla yhtä tyhmänä kun on syntynyt.

    • Satanismieiolesaatananpalvo...

      Satanisti ja saatananpalvoja on kaksi täysin eri asiaa! Satanisti ei usko mihinkään jumalaolentoon vaan ajattelee itse olevansa ns. Jumala ja kantaa vastuun kaikesta mitä tekee. Satanistille "Saatana" ei ole mikään palvonnan kohde tai pahuuden ruumillistuma vaan VERTAUSKUVALLINEN nimitys luonnonvoimille ja ihmisen perimmäiselle olemukselle.
      Saatananpalvojista en pahemmin osaa sanoa mutta samanlaisia pellejä ne on kun ihan perus kristitytkin. Eli siis sun otsikon pitäis olla "Hyvät saatananpalvojat" koska satanistit eivät usko Saatanaan eikä Jumalaan eivätkä muihinkaan yliluonnollisiin Jumaluuksiin. Saatananpalvojat uskovat varmaan sitten siihen kuuluisaan saatanan. Eli viellä rautalangasta väännettynä pidä käsitteet Satanismi ja Saatananpalvonta kaukana toisistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe