e-lasku!!

varjo50

minulla on vain hyviä kokemuksia tuosta laskutuksesta. Kotiin ei ainakaan tule enää paperi laskua.

7

1979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DigiJussi

Niin onhan se hyvä jos perhe ei saa tietää veloista mutta jaksatko kontrolloida mitä pankkiisi virtaa käsitellä ja erotella uudet vanhasta ja voimassaolevasta massasta kun laskuja tulvii .. Enpä usko että sanot samaa vuosien kuluttua. Nykyinen verkkopankki riittää jokaiselle joka kykenee, oikeusapu hoitaa ne jotka ei kykene - hekin tosin on joskus joutuneet asiamiehensä hyväksikäyttämiksi.
      Muista että sanoin, kun jonain päivänä näet ongelman systeemissä.

• e-laskuasiantuntija

on mukava kuulla, että e-laskuun ollaan tyytyväisiä.

• maksupalvelu keksitty

Automaattinen maksupalvelu keksitty,miksi sählätä laskujen kanssa?Tulee vain ilmoitus laskusta "ei maksettavaa".Ei maksa mitään "vielä" asiakkaan kuuluisi saada myös jotain "porkkanaa" eli hyötyä e-laskun käytöstä koska firmatkin hyötyy.Miksi aina asiakasta kusetetaan?Edes myytävän tuotteen hinnassa ei näy e-laskut alempana hintana.Sama kohtuuton €uroajan hintojen nousu näkyy kyllä kelpaavan kaikille myyntifirmoille.

• e-laskuasiantuntija

e-lasku onkin hyvä vaihtoehto niille, jotka eivät halua laskuja suoraveloitukseen.

Laskuttajat itse päättävät mitä "porkkanoita" tarjoavat asiakkailleen. Mielestäni e-laskun hyödyt ja helppous on itsestäänkin jo porkkana.

• kannattaja
        e-laskuasiantuntija kirjoitti:

e-lasku onkin hyvä vaihtoehto niille, jotka eivät halua laskuja suoraveloitukseen.

Laskuttajat itse päättävät mitä "porkkanoita" tarjoavat asiakkailleen. Mielestäni e-laskun hyödyt ja helppous on itsestäänkin jo porkkana.

Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään.

Se, että luvataan pitää niitä laskuja tallessa vuosi tai kaksi, ei täytä edes verottajan vaatimuksia. Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus.

Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi.

Itse olen vakaasti paperilaskun kannalla. Se säilyy mapissa, eikä katoa itsestään pitkänkään ajan kuluttua. Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin.

• ei ikinä paperia
        kannattaja kirjoitti:

Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään.

Se, että luvataan pitää niitä laskuja tallessa vuosi tai kaksi, ei täytä edes verottajan vaatimuksia. Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus.

Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi.

Itse olen vakaasti paperilaskun kannalla. Se säilyy mapissa, eikä katoa itsestään pitkänkään ajan kuluttua. Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin.

"Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään. "

=> Useitakin. Jollakin operaattorilla paperilasku maksaa enemmän. Iso porkkana on myös se, ettei tarvitse syötellä viitenumeroita tms. kun tulee eLasku.

"Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus. "

=> Paperilasku ei ainakaan ole ilmainen.

"Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi. "

=> Miksi pitäisi päästä? ELaskun saa tarvittaessa toimimaan kuten suoraveloitus - eräpäivänä tililtä.

"Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin. "

=> Näin voit päättää myös eLaskun yhteydessä, täsmälleen samalla tavalla.

• e-laskuasiantuntija
        ei ikinä paperia kirjoitti:

"Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään. "

=> Useitakin. Jollakin operaattorilla paperilasku maksaa enemmän. Iso porkkana on myös se, ettei tarvitse syötellä viitenumeroita tms. kun tulee eLasku.

"Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus. "

=> Paperilasku ei ainakaan ole ilmainen.

"Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi. "

=> Miksi pitäisi päästä? ELaskun saa tarvittaessa toimimaan kuten suoraveloitus - eräpäivänä tililtä.

"Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin. "

=> Näin voit päättää myös eLaskun yhteydessä, täsmälleen samalla tavalla.

hieno yhteenveto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe