e-lasku!!

varjo50

minulla on vain hyviä kokemuksia tuosta laskutuksesta. Kotiin ei ainakaan tule enää paperi laskua.

7

1924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DigiJussi

      Niin onhan se hyvä jos perhe ei saa tietää veloista mutta jaksatko kontrolloida mitä pankkiisi virtaa käsitellä ja erotella uudet vanhasta ja voimassaolevasta massasta kun laskuja tulvii .. Enpä usko että sanot samaa vuosien kuluttua. Nykyinen verkkopankki riittää jokaiselle joka kykenee, oikeusapu hoitaa ne jotka ei kykene - hekin tosin on joskus joutuneet asiamiehensä hyväksikäyttämiksi.
      Muista että sanoin, kun jonain päivänä näet ongelman systeemissä.

    • e-laskuasiantuntija

      on mukava kuulla, että e-laskuun ollaan tyytyväisiä.

    • maksupalvelu keksitty

      Automaattinen maksupalvelu keksitty,miksi sählätä laskujen kanssa?Tulee vain ilmoitus laskusta "ei maksettavaa".Ei maksa mitään "vielä" asiakkaan kuuluisi saada myös jotain "porkkanaa" eli hyötyä e-laskun käytöstä koska firmatkin hyötyy.Miksi aina asiakasta kusetetaan?Edes myytävän tuotteen hinnassa ei näy e-laskut alempana hintana.Sama kohtuuton €uroajan hintojen nousu näkyy kyllä kelpaavan kaikille myyntifirmoille.

      • e-laskuasiantuntija

        e-lasku onkin hyvä vaihtoehto niille, jotka eivät halua laskuja suoraveloitukseen.

        Laskuttajat itse päättävät mitä "porkkanoita" tarjoavat asiakkailleen. Mielestäni e-laskun hyödyt ja helppous on itsestäänkin jo porkkana.


      • kannattaja
        e-laskuasiantuntija kirjoitti:

        e-lasku onkin hyvä vaihtoehto niille, jotka eivät halua laskuja suoraveloitukseen.

        Laskuttajat itse päättävät mitä "porkkanoita" tarjoavat asiakkailleen. Mielestäni e-laskun hyödyt ja helppous on itsestäänkin jo porkkana.

        Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään.

        Se, että luvataan pitää niitä laskuja tallessa vuosi tai kaksi, ei täytä edes verottajan vaatimuksia. Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus.

        Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi.

        Itse olen vakaasti paperilaskun kannalla. Se säilyy mapissa, eikä katoa itsestään pitkänkään ajan kuluttua. Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin.


      • ei ikinä paperia
        kannattaja kirjoitti:

        Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään.

        Se, että luvataan pitää niitä laskuja tallessa vuosi tai kaksi, ei täytä edes verottajan vaatimuksia. Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus.

        Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi.

        Itse olen vakaasti paperilaskun kannalla. Se säilyy mapissa, eikä katoa itsestään pitkänkään ajan kuluttua. Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin.

        "Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään. "

        => Useitakin. Jollakin operaattorilla paperilasku maksaa enemmän. Iso porkkana on myös se, ettei tarvitse syötellä viitenumeroita tms. kun tulee eLasku.

        "Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus. "

        => Paperilasku ei ainakaan ole ilmainen.

        "Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi. "

        => Miksi pitäisi päästä? ELaskun saa tarvittaessa toimimaan kuten suoraveloitus - eräpäivänä tililtä.

        "Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin. "

        => Näin voit päättää myös eLaskun yhteydessä, täsmälleen samalla tavalla.


      • e-laskuasiantuntija
        ei ikinä paperia kirjoitti:

        "Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään. "

        => Useitakin. Jollakin operaattorilla paperilasku maksaa enemmän. Iso porkkana on myös se, ettei tarvitse syötellä viitenumeroita tms. kun tulee eLasku.

        "Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus. "

        => Paperilasku ei ainakaan ole ilmainen.

        "Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi. "

        => Miksi pitäisi päästä? ELaskun saa tarvittaessa toimimaan kuten suoraveloitus - eräpäivänä tililtä.

        "Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin. "

        => Näin voit päättää myös eLaskun yhteydessä, täsmälleen samalla tavalla.

        hieno yhteenveto


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1530
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1247
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      84
      841
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      748
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe