e-lasku!!

varjo50

minulla on vain hyviä kokemuksia tuosta laskutuksesta. Kotiin ei ainakaan tule enää paperi laskua.

7

1971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DigiJussi

Niin onhan se hyvä jos perhe ei saa tietää veloista mutta jaksatko kontrolloida mitä pankkiisi virtaa käsitellä ja erotella uudet vanhasta ja voimassaolevasta massasta kun laskuja tulvii .. Enpä usko että sanot samaa vuosien kuluttua. Nykyinen verkkopankki riittää jokaiselle joka kykenee, oikeusapu hoitaa ne jotka ei kykene - hekin tosin on joskus joutuneet asiamiehensä hyväksikäyttämiksi.
      Muista että sanoin, kun jonain päivänä näet ongelman systeemissä.

• e-laskuasiantuntija

on mukava kuulla, että e-laskuun ollaan tyytyväisiä.

• maksupalvelu keksitty

Automaattinen maksupalvelu keksitty,miksi sählätä laskujen kanssa?Tulee vain ilmoitus laskusta "ei maksettavaa".Ei maksa mitään "vielä" asiakkaan kuuluisi saada myös jotain "porkkanaa" eli hyötyä e-laskun käytöstä koska firmatkin hyötyy.Miksi aina asiakasta kusetetaan?Edes myytävän tuotteen hinnassa ei näy e-laskut alempana hintana.Sama kohtuuton €uroajan hintojen nousu näkyy kyllä kelpaavan kaikille myyntifirmoille.

• e-laskuasiantuntija

e-lasku onkin hyvä vaihtoehto niille, jotka eivät halua laskuja suoraveloitukseen.

Laskuttajat itse päättävät mitä "porkkanoita" tarjoavat asiakkailleen. Mielestäni e-laskun hyödyt ja helppous on itsestäänkin jo porkkana.

• kannattaja
        e-laskuasiantuntija kirjoitti:

e-lasku onkin hyvä vaihtoehto niille, jotka eivät halua laskuja suoraveloitukseen.

Laskuttajat itse päättävät mitä "porkkanoita" tarjoavat asiakkailleen. Mielestäni e-laskun hyödyt ja helppous on itsestäänkin jo porkkana.

Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään.

Se, että luvataan pitää niitä laskuja tallessa vuosi tai kaksi, ei täytä edes verottajan vaatimuksia. Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus.

Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi.

Itse olen vakaasti paperilaskun kannalla. Se säilyy mapissa, eikä katoa itsestään pitkänkään ajan kuluttua. Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin.

• ei ikinä paperia
        kannattaja kirjoitti:

Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään.

Se, että luvataan pitää niitä laskuja tallessa vuosi tai kaksi, ei täytä edes verottajan vaatimuksia. Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus.

Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi.

Itse olen vakaasti paperilaskun kannalla. Se säilyy mapissa, eikä katoa itsestään pitkänkään ajan kuluttua. Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin.

"Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään. "

=> Useitakin. Jollakin operaattorilla paperilasku maksaa enemmän. Iso porkkana on myös se, ettei tarvitse syötellä viitenumeroita tms. kun tulee eLasku.

"Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus. "

=> Paperilasku ei ainakaan ole ilmainen.

"Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi. "

=> Miksi pitäisi päästä? ELaskun saa tarvittaessa toimimaan kuten suoraveloitus - eräpäivänä tililtä.

"Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin. "

=> Näin voit päättää myös eLaskun yhteydessä, täsmälleen samalla tavalla.

• e-laskuasiantuntija
        ei ikinä paperia kirjoitti:

"Mitä porkkainoita on tarjottu ja tarjotaan e-laskun käyttäjälle? En ole kuullut yhdestäkään. "

=> Useitakin. Jollakin operaattorilla paperilasku maksaa enemmän. Iso porkkana on myös se, ettei tarvitse syötellä viitenumeroita tms. kun tulee eLasku.

"Se, että e-lasku on jonkun aikaa ilmainen, ei ole kuin uhkaus. "

=> Paperilasku ei ainakaan ole ilmainen.

"Helppohan se tietysti on. Edellyttäen, että pääset aina tarvittaessa tietokoneellesi. "

=> Miksi pitäisi päästä? ELaskun saa tarvittaessa toimimaan kuten suoraveloitus - eräpäivänä tililtä.

"Voit itse voi päättää, maksaako laskun ja milloin. "

=> Näin voit päättää myös eLaskun yhteydessä, täsmälleen samalla tavalla.

hieno yhteenveto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1620
    2. 210
      1497
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    Aihe