Tää on ihan hakuammuntaa mutta jossain photarin versiossa oli valmis kuvanmuokkaus galleria johon tuli heti kuvasta monta eri värivaihtoehtoa.
Mikä versio mahtaa olla?
Olisko ollu nimellä kuvagalleria...
Kuvan muokkaus galleria ?
arpinaamax
3
485
Vastaukset
- Patti
Kun kuva oli auki, ja ylärivin pudotusvalikosta valitsin IMAGE/ADJUSTMENTS/VARIATIONS.
Siinä on moniaita kuvia pienin aste-eroin. Liukusäätimellä vielä voi vaikuttaa erojen vahvuuteen. Kuvista voi sitten valita sopivan.- arpinaamaX
Mikä versio sinulla on käytössä? kiitos edellisestä vastauksesta
- Loippari
arpinaamaX kirjoitti:
Mikä versio sinulla on käytössä? kiitos edellisestä vastauksesta
Löytyy muistaakseni jo 6 versiosta, ellei jo 5:sta. Eli löytyy tuolta, eikä valikkopolkukaan ole muuttunut vuosien varrella.
t. Foo http://loippari.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976