Fiksua miesystävää miehelle

MikaelArt

Hei vaan! Tää viesti saattaa ärsyttää joitakin, mut ajaa tarkotuksensa jos ees yks fiksu tyyppi lukee ja vastaa.

Kerron vähän itestäni:

Oon 24 vuotta, hoikka, ihan ok-näkönen helsinkiläinen poika(/)mies.

Olen aika romanttinen, haaveileva, herkkä tyyppi, taiteilijasielu....kuitenkin siten että pakollista kovuuttakin löytyy..pakkohan se on.


Lopetin opiskelut kauppaopistossa jotain 7 vuotta sitten, oon tehnyt sen jälkeen kaikenlaista hommaa siivouksesta metalliteollisuuteen..tapana on tehdä rankasti töitä, ja pitää sitten pitkät vapaat.

Vapaa-aikanani harrastan juoksua, salia, runojen kirjoittamista, musiikintekemistä, taidemaalausta, Suomi-reissuja, luonnontutkimista yms kaikenlaista jonka oon kokenut ns fiksuksi harrastukseksi.

Viime aikoina oon englanninkieltä opiskellut, päntännyt sanoja, kirjotan lyriikkoja englanniks.


Oon aika ympäristöhenkinen, kierrätän lähes kaiken mahdollisen, muovit, metallit jne, ja en ole halunnut autoa.

Olen semi kasvissyöjä, harrastin kunnon asketiikkaa pari vuotta, mut nykyään oon jotain lihansyöjän ja kasvissyönnin väliltä.

Vihreet aatteet on mahtavia, emmä niiden mukaan kokonaan pysty elämään mutta sen mukaan kun on jaksamista niin teen jutut.


Mulla on nuoresta asti ollut haaveena löytää ihan tavallinen perusfiksu tyttö, jonka kanssa tehdä unelmien rakkaustarina.

Mä oon ite monipuolinen persoona...huumorintajua, vakavuutta, analyyttisyyttä, mutta myös rentoutta löytyy.

Tuntuu että oon melkeen kaikkea samassa pakkauksessa...fiilikset vaihtelee päivänsisälläkin paljon...koko ajatusmaailmakin tai näkökulma elämiseen/ihmisiin/maailmaan voi muuttua päivän sisällä.

Ajatukset hyrrää päässä koko ajan. Aiheina politiikka, talous, terveys, taide, musiikki, elämä, kuolema, olemassaolo...monetmonet aiheet käyn läpi päivän mittaan, olin sitten töissä tai kotona.

En kuitenkaan ikinä löytänyt sitä rakkautta, mä olisin sen tarinan halunnut aloittaa nuoresta. Enää en ole kovinkaan panostaen etsinyt ketään 2-3 vuoteen..annan asian olla.

Tyttöihin oon kuitenki tutustunut kaverimielessä aika moneenkin, mutta yks kerrallaan ne tyttökaverit aina jää, kun alkavat seurustelemaan, tai suurimmassa osassa tapauksesta mulla ei oo heidän kanssa paljoo yhteistä.

Usein oon se joka puhuu, kaverilla ei oo mitään sanottavaa, ja tylsistyn, siihen et oon ainoo joka on äänessä.

Nyt sitten oon aatellut että etsisin miesystävää.

Kovin hyviä kokemuksia ei ole miessukupuolesta, hyvin monilla ei tunnu olevan käytöstapoja, oon saanut turpaankin pari kertaa ihan ilman syytä/yllättäen..kun oon yksin liikuskellut festareilla yms.

Ja kovin hyvin tää mun ystävänhakukaan ei lähtenyt liikkeelle, kun etsin deiteistä kaveri-ilmotuksia mies miehelle, niin KAIKKI olivat seksuaalissävytteisiä "nuori ujo poikaa ettii pikku seikkailua Tampereen lähistöltä;););)"

Katsokaa vaikka city.fi/deitti

Mua itteä ei seksi kiinnosta enää pätkääkään..oon sen verran kauan ollut jo ilman minkäänlaista kosketusta, et enää oikeen kaipaakaan semmosta.

Mä tarviin ajatusystävän.


Mä tarviin ystävän, joka on luotettava. Mä ymmärrän et tää on vaikeaa, ihminen on peto..mut olisiko täällä joku, joka pystyy aitoon ystävyyteen?

Haluaisin keskustella kaikista aiheista ihan vaikka sun työpaikan jutuista tieteen saavutuksiin ja tulevaisuuden näkymiin, taiteen fiiliksistä ihan arjen olemiseen ja sen siitä selviytymiskeinoihin.

Mua kiinnostaa filosofia, psykologia, abstraktius, mutta muös arki, maanantait ja käynti verovirastossa-suunnilleen. Mä koen arjen, joka päivä toistuvatkin asiat jollain tavalla taiteena, elokuvan kohtauksina, syvällisesti, erilaisia fiiliksiä ja merkityksiä sisältäen.

Keskustelut jos sujuis kivasti, niin haaveena olis saada seuraa kovaan treeniin sali/pyöräily/juoksu/kävely/uinti, keikoilla käyminen...mut sitäkin enemmän oman musiikin tekeminen.

Musiikkimaussa oon yhtä avarakatseinen kun muussakin elämässä......popista taidemusiikkiin, rokista klassiseen, metalliin, goottiin, tranceen, jazzkin voi olla hyvää..house jne.

Musiikkia tehtäessä ois kivaa olla kunnianhimo mielessä, tehdä jotain mitä ei oo ennen tehty.

Mut ei sekään niin välttämätöntä ole, jos löytyy yhteinen tyyli johon haluu vaan jäädä uinumaan, niin miks pitäs olla maailmanvallotus ees haaveissa....

Täs huomaa miten vaikea on kertoa itsestään ja tilanteesta lyhyesti.....kun itse on monimuotoinen persoona, todennäkösesti lukijakin on monimuotoinen persoona, jokasella on vähän omat intressit, menneisyys, tulevaisuuden haaveet, perspektiivit....sekin on haastavaa jo saada ilmaistua mitä oikeen ees etsin.

Ystävyyden peruspalikat mistä vois lähtee kasaamaan ois varmaan se luotettavuus, sellainen tarve ystävyydelle, että on halua lähteä rakentamaan sitä kunnolla.

Ite olen reilu, kiltti, fiksu, toista ajatteleva henkilö...ehkä liikaakin ajattelen toisen etua-mut ystävyydessä tuosta piirteestä ois hyötyä.

Tähän mennessä oon tullut parhaiten juttuun akateemisten ihmisten kanssa...mut miksi tuomitsisin amikset ja peruskoulupohjaset, kun itekin olen peruskoulupohjalla elämänkertaa tekemässä.

Oikeastaan vain iän kanssa haluan vetää rajan....oon työelämässä elänyt koko pienen ikäni 5 kymppisten kanssa, mä haluaisin nuoren ystävän. Toi on ainoo pinnallinen vaatimus.

Harrastuksilla, ammatilla, ulkonäöllä yms yms yms ei oo mitään väliä...jos oot monipuolinen henkilö, ja kykenet ymmärtää jollain tasolla itselles vaikeitakin asioita..niin oot ettimäni, ja olen etsimäsi.

Mä mietin paljon tuolla ulkona kulkiessani ohimeneviä ihmisiä...millainen menneisyys kullakin on, mistä kukin haaveilee ust sillon, millanen päivä hänellä on, miten hän kokee muut ihmiset, itsensä, ja ympäröivän todellisuuden.Millaisessa todellisuudessa vastaankulkija elää? Miten hän suhtautuu minuun, tai minun jälkeen hänet kohtaavaan ihmiseen?

Kuunnellessani viikonloppuisia kännijuttuja perjantaisissa keskustoissa suomalaisissa kaupungeissa/kylissä, tunnen itseni ulkopuoliseks, hyvin yksinäiseks..olenko ainoa joka ajattelee, tavoittelee henkistä kehitystä, ja elää unelmilleen, on kunnianhimoinen?


Tuntuu että tän viestin kirjottaminen ei johda mihinkään..korkeintaan väärinymmärryrrykseen.

Mutta voihan tähän suhtautua että tekee jotain poikeuksellista, mitä ei tule yleensä tehtyä...se on ihan kiva tapa.

Asenteiden ettimistä tää elämä on aika paljon...ongelmia tulee vähän väliä, ja niistä on selvittävä...ratkaisu aina löytyy.


Mun elämässä on tapahtunut aika paljon juttuja....ja tulee varmaan tapahtuu....siitä varmaan kumpuaakin tarve ystävälle, on hirveästi kerrottavaa, keskusteltavaa.

Samalla on myös tavoitteita, joihin ois kiva pyrkiä jonkun toisen kanssa...mulla on kokemusta menestyksestä asiassa jos toisessa, ja se kun tekee kaiken itse...se ei oo kiva tunne. Ei ole ketään jolle kertoisi mitä on saanut aikaan.....vain joitain ihmisiä jotka eivät tunne sua, ja sitä työtä jonka oot tehnyt.


Tavallaan ois kiva löytää bisneskumppanikin.

Tää on just tätä, et mitä haen....mitähän mä haen?


Joka tapaukses oon yksin, ja koen että olisin jollekkin erittäin hyvä ystävä..mielenkiintoinen, rehti, reilu, välittävä.

Tuntuu että munlaisen jätkän ei oo mitään järkeä olla yksin..oon vieläpä keskustelevaa "sorttia".....tähän mennessä isoimmat keskusteluni oon tehnyt yksin sekvensseriin, tai ääninauhalle...onko järkeä?


Arkisin junissa, kaupungilla ja virastoissa pyörii ihan fiksunnäköistä porukkaa...mutta miten luoda kontakteja tuolla ulkomaailmassa?

Tällasen stoorin ku vedät kadulla......en tiedä viitsisikö niitä kaikkia negatiivisia reaktioita ottaa vastaan livenä reaalimaailmassa, helpompi se on vaan syöttää teksti palvelimeen ja lukea kotoa rauhassa mahdolliset viestit, jos tulee paskaa kuin pahana päivänä niin sulkee vaan ikkunan.


Onko ketään, joka tuntee olevansa yksinäinen, pidät itseäs fiksuna/muutkin on sanoneet...kaipailisit ystävää, jonka kanssa jutella ihan kaikesta sijoittamisesta ja rahanteosta pehmeämpien arvojen juttuihin(taide, tunne-elämä jne)


Riittäsköhän tää teksti jo.....tosiaan ei oo väliä ootko opiskelija, työssäkäyvä, upporikas veloissa poliitikko tai urheilija tai nörtti tai vaikka homokin....etin kykyä ymmärtää ja tulla ymmärretyks.....luotettavuutta.....olis ehkä hyvä olla lahjakkuutta jollain alalla, tai edes määrätietoisuutta jotakin asiaa kohtaan.......mut eipä varmaan silläkään ole väliä. En halua rajata mitään.....mulla on kykyä ymmärtää erilaisuutta, ja haluan näyttää sen todeksi.

Vastausta odotellen, mutta olishan se kiva saada vaikka vaan keskustelu tännekin aikaan aiheesta.

11

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Pakko sanoa että aivan uskomaton teksti. Siis positiivisessa mielessä, ehdottomasti.


      Harmi etten ole mies.

      • MikaelArt

        En mä sukupuolenkaan mukaan halua liikaa erotteluja tehdä.

        Jos tuntuu että voisit olla samalla aaltopituudella niin voithan laittaa viestiä.

        Sen verran tullut kuitenkin ihmisiä vaan nähtyä, et syntyi ajatus et ehkä sittenkin miehestä mun pitäis sielunkumppani(ystävä) löytää.

        Sillon kun vielä rakkausuhteista haaveilin niin ystävyyttä mä tyttöjenkin kanssa jutellessa ekaks yritin rakentaa, mutta kaveritasolle jäi koska ei löytynyt tarpeeks samalla tasolla/samoja asioita harrastavaa henkilöä.

        Nyt ei oo enää se naimisiinmeno mielessä niin tuli idea siitä et miksei kokeilisi tällastakin.

        Sukupuolellakaan ei siis ole väliä ystävyydessä, kun tähänkin asti olen ystävämielessä aina ihmisiin tutustunut ensiks, katse nyt vaan on ensisijaisesti miehissä siks, kun se toinen sukupuoli on saanut tähän asti kaiken huomion(ja ei tuottanut tulosta)


    • Podium

      Uu... Vaikutit erittäin mielenkiintoiselta ja paljon samankaltaisia ajatuksia omaavalta tyypiltä. Toivottavasti aito ystävä sulle löytyy.

    • ´coccodrillo

      Hieno teksti. Ei ollut edes vaikeaa samaistua. Ikävä kyllä suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta tollaset asiat ja ajatukset paskaakaan. Ainakin mun kokemuksen mukaan.

      Oletko käynyt protu-leiriä? Jos et, suosittelen lämpimästi sulle seniorileiriä.

      • MikaelArt

        Kiitos tosi paljon vinkistä, en mä tota ois omin päin löytänyt!

        En ollu aikasemmin kuullukkaan tommosesta, pitääpä tutustua :)


      • ´coccodrillo
        MikaelArt kirjoitti:

        Kiitos tosi paljon vinkistä, en mä tota ois omin päin löytänyt!

        En ollu aikasemmin kuullukkaan tommosesta, pitääpä tutustua :)

        Jos haluut jutella lisää protusta tai jostain ihan muusta, heitä meiliä tai lisää meseen [email protected].
        En ihan täytä sun kriteereitä, mutta ellei se haittaa, go ahead. Kattelinpahan vaan, että oot saanu kaikkee muuta kommenttia mutta et varsinaisesti sellasta, mitä lähdit etsimään. :)


    • evaaaa

      voi että, oli aivan älyttömän hyvä tämä teksti, on vaan nii uskomatonta että joku oikeesti viittii kirjottaa näin ajatuksella tämmösen jutun, ku tuntuu et kaikki on vaa nykyään niin kamalan pinnallista.. :)

      • babushka

        Kirjotat itsestäsi ihanan rehellisesti ja aidosti ja muutenkin tunnut ymmärtävän ja osaavan sanoa asioita joita erehtyy luulemaan vaan oman pään harmaiden sunnuntaiden tuotokseksi. Ilman mitään angstaamista tai turhaa sanahelinää. Mukavaa luettavaa. Ottaisin sut mielelläni kirjekaveriksi, muttet varmaan harrasta etanapostia...? Niin ja olenhan tyttö... Sitä vaan itsekin elämässä vielä seikkailevana juuri monen vuoden suhteesta eronneena ja silti vasta 22 vuotiaana kaipaa jotain tollasta ajatustenvaihtoa, mihin sie varmana olisit juurikin passeli. :). Jokatapauksessa mukavia tuulia elämääsi.


      • Wiwwiwn
        babushka kirjoitti:

        Kirjotat itsestäsi ihanan rehellisesti ja aidosti ja muutenkin tunnut ymmärtävän ja osaavan sanoa asioita joita erehtyy luulemaan vaan oman pään harmaiden sunnuntaiden tuotokseksi. Ilman mitään angstaamista tai turhaa sanahelinää. Mukavaa luettavaa. Ottaisin sut mielelläni kirjekaveriksi, muttet varmaan harrasta etanapostia...? Niin ja olenhan tyttö... Sitä vaan itsekin elämässä vielä seikkailevana juuri monen vuoden suhteesta eronneena ja silti vasta 22 vuotiaana kaipaa jotain tollasta ajatustenvaihtoa, mihin sie varmana olisit juurikin passeli. :). Jokatapauksessa mukavia tuulia elämääsi.

        Hei! Jos sinua kiinnostaisi vaihdella ajatuksia nuoren naisen kanssa niin lisäile meseen tai pistä sähköpostia: [email protected]


    • Miten jotain ihmistä muka voi ärsyttää tuo viesti?
      Tai siis, kyllä varmaan jotain, jonka sulkeutunut maailmankuva ei anna periksi pienintäkään erilaisuutta.
      Oli kyllä avoimesti kirjoitettu! Ihailen kyllä noita ajatuksia.
      Uskaltaisipa itsekin kirjoittaa ajatuksiaan muualle kuin pöytälaatikkoon.

    • eki-seppo

      kikkeliä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1773
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1168
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      997
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      881
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe