Berhandinkoira
Täällä etsisi 1,5 vuotias Berhandinkoira (nella) nimeltään uutta rakastavaa kotia, jossa saisi liikuntaa tarpeeksi.
Nykyiseni omistajani joutuvat valitettavasti minusta luopumaan, koska muutimme toiselle paikkakunnalle ja tästä johtuen muutimme myös omakotitalosta kerrostaloon.
Niin alkaa tämä kerrostalo asunto käymään pieneksi minulle, josta syystä etsinkin kuten edellä mainitsin niin sellaista kotia missä olisi tilaa paljon tai ainakin pääsisi mahdollisemman paljon ulkoilemaan.
Miulla on rokotukset voimassa sekä löytyy tunniste siru.
Minulla esiintyy ruoka-aine allergiaa mutta kaupan kuiva raksuilla ja kortisoni tableteilla omistajani ovat saaneet minut kuntoon, ettei kyseinen asia enää sinänsä minua vaivaa.
Olen lapsiystävällinen ja luonteeltani hyvin lempeä, mukava seurakoira.
Jos pystyt tarjoamaan minulle uuden kodin niin pyydän ottamaan yhteyttä omistajiini joko sähköpostitse taikka puhelimella.
Myös kuvia saa minusta pyyytämällä.
Voin matkustaa uuteen kotiin vähän kauemmaksikin koska tykkään olla autossa ja tärkeintä olisi nytten että löytäisin hyvän ja turvallisen kodin, en turhia hauku.
Hintaa minulla olisi 650 €, hinnassa löytyy myös vähän neuvotteluvaraa.
Asun tällä hetkellä Imatralla
sähköposti: [email protected]
Myydään Berhandilainen
8
6161
Vastaukset
- ########
jos ilmottaisit koirastasi yhdistyksen sivuilla osiossa "kotia kaipaavat aikuiset koirat".
- --..-
jos antaisit jokaisen ilmoittaa koirastaan haluamassaan paikassa.
- bertsu
Hei olen kiinostunut bertsusta ja on kokemusta tuommoisesta isosta koirasta koska itselläni oli mutta jouduin antamaan periksi että pääsi lepoon Voisitko kertoa mistä on kotoisin ja onko muutenkin minkälainen luonne ym.
- Berhandilainen
Löydettiin berhandilaiselle uusi koti jo :)
- p h
paljon maksaa ei 650
pliiiis
- Maalaistaloon hyvä koira
Hei
Nella taitaa olla saanut jo kodin ??
Olen maatalon emäntä ja asun poikani ja koiran (kelpie Karjakoira)kanssa täällä maalla Mouhijärvellä. Toinen koiramme oli lopettava vanhuuden vuoksi.
Ikää oli jo 13 - vuotta.
Nyt olisin valmis ottamaan toisen , kun suruaika on menny ohi , Viivi kuoli Syyskuussa.
Meillä on emolehmiä , kokonais karjamäärä n. 60.
Olisin mielelläni tullut katsomaan Nellaa jos hän ei ole vielä saanut kotia.
Terveisin Anne Kaasalainen - p h
en v****** kauheen kallis ja varrmaan joku vanha koira mieti sitä
- Kiinan palatsikoira
Meillä on Kiinan palatsi koira se on myynissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579