Myydään Berhandilainen

Berhandinkoira

Berhandinkoira
Täällä etsisi 1,5 vuotias Berhandinkoira (nella) nimeltään uutta rakastavaa kotia, jossa saisi liikuntaa tarpeeksi.

Nykyiseni omistajani joutuvat valitettavasti minusta luopumaan, koska muutimme toiselle paikkakunnalle ja tästä johtuen muutimme myös omakotitalosta kerrostaloon.

Niin alkaa tämä kerrostalo asunto käymään pieneksi minulle, josta syystä etsinkin kuten edellä mainitsin niin sellaista kotia missä olisi tilaa paljon tai ainakin pääsisi mahdollisemman paljon ulkoilemaan.

Miulla on rokotukset voimassa sekä löytyy tunniste siru.

Minulla esiintyy ruoka-aine allergiaa mutta kaupan kuiva raksuilla ja kortisoni tableteilla omistajani ovat saaneet minut kuntoon, ettei kyseinen asia enää sinänsä minua vaivaa.

Olen lapsiystävällinen ja luonteeltani hyvin lempeä, mukava seurakoira.

Jos pystyt tarjoamaan minulle uuden kodin niin pyydän ottamaan yhteyttä omistajiini joko sähköpostitse taikka puhelimella.
Myös kuvia saa minusta pyyytämällä.

Voin matkustaa uuteen kotiin vähän kauemmaksikin koska tykkään olla autossa ja tärkeintä olisi nytten että löytäisin hyvän ja turvallisen kodin, en turhia hauku.

Hintaa minulla olisi 650 €, hinnassa löytyy myös vähän neuvotteluvaraa.

Asun tällä hetkellä Imatralla

sähköposti: [email protected]

8

6373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ########

jos ilmottaisit koirastasi yhdistyksen sivuilla osiossa "kotia kaipaavat aikuiset koirat".

• --..-

jos antaisit jokaisen ilmoittaa koirastaan haluamassaan paikassa.

• bertsu

Hei olen kiinostunut bertsusta ja on kokemusta tuommoisesta isosta koirasta koska itselläni oli mutta jouduin antamaan periksi että pääsi lepoon Voisitko kertoa mistä on kotoisin ja onko muutenkin minkälainen luonne ym.

• Berhandilainen

Löydettiin berhandilaiselle uusi koti jo :)

• p h

paljon maksaa ei 650

pliiiis

• Maalaistaloon hyvä koira

Hei

Nella taitaa olla saanut jo kodin ??
      Olen maatalon emäntä ja asun poikani ja koiran (kelpie Karjakoira)kanssa täällä maalla Mouhijärvellä. Toinen koiramme oli lopettava vanhuuden vuoksi.
      Ikää oli jo 13 - vuotta.
      Nyt olisin valmis ottamaan toisen , kun suruaika on menny ohi , Viivi kuoli Syyskuussa.
      Meillä on emolehmiä , kokonais karjamäärä n. 60.
      Olisin mielelläni tullut katsomaan Nellaa jos hän ei ole vielä saanut kotia.

Terveisin Anne Kaasalainen

• p h

en v****** kauheen kallis ja varrmaan joku vanha koira mieti sitä

• Kiinan palatsikoira

Meillä on Kiinan palatsi koira se on myynissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      44
      2239
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      67
      2121
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1960
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      394
      1714
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1665
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1494
    7. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      0
      1390
    8. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1112
    9. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      977
    10. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      945
    Aihe