Onko kellään kokemusta Tempur- patjasta.
Olen uusimassa koko makuuhuonetta ja olen tutustunut kyseisen tuotteen mainoksiin.
Vaikuttaa minulle selkä ja nivelvaivaiselle hyvältä.
En haluaisi ostaa sikaa säkissä ja kaipaan kokemuksia jos jollakin on sellainen käytössä.
TEMPUR -patja
4
547
Vastaukset
- tempuri
Ole valmis maksamaan jopa 10x hinnan verrattuna suomalaisten huonekalukauppojen hintoihin nähden.
- yx vaan yx
Tempursänky käytössä nyt pari kuukautta ja selkävaivaiselle osoittautunut hyväksi. Tempurtyynyn kanssa kannattaa olla tarkkana, että ostaa oikean kokoisen.Liian ison kanssa tulee hartiajännitystä.Sängyn hinta vaan oli kamala...
- hyvä.
Aika hyvä mutta periaatteessa kuitenkin vain parempaa vaahtomuovia, ja mielettömän kova.
Toki niitä on paljon eri malleja eri jälleen myyjillä.
Hinta on aivan hirveä, ollakseen oikea noin puolet olisi oikea hintataso.
Vertaa esim Masku, Stemma viskoelastisia sijauspatjoja ja stretch kankaalla, hinta on puolet tempurista !
Ja muitakin vastaavia varsinaisia patjoja on markkinoilla.
eli loppu tulema kysymykseeen on että tuote on yli kallis joskin huonona sitä ei varmasti voida pitää.- Juippi357
vaikuttaa siltä ettet ole kokeillut kyseistä tuotetta. Vaikka materiaali olisikin "vain" parempaa vaahtomuovia, niin käytössä sen huomaa heti. Eikä kulahda vuodessa niin kuin normaali tyynyt. tähän mennessä käyttänyt n. 6v. tempur tyynyä ja edelleen erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733